Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Paypal fikser du fort. Betaler med visa selv rett via paypal (ingen overføring fra konto til paypal, så betale, paypalen er koblet direkte opp mot kontoen min og bare overfører enkelt med brukernavn og passord), og med paypal har man ekstra sikkerhet.

 

Joa, fint med extra sikkerhet, men jeg husker ikke mitt sikkerhetssvar på paypal siden jeg ikke har brukt den på godt over et år :(

Lenke til kommentar

Joa, fint med extra sikkerhet, men jeg husker ikke mitt sikkerhetssvar på paypal siden jeg ikke har brukt den på godt over et år :(

 

Er det ingen mulighet for å få resettet passordet? Jeg hadde tatt kontakt med paypal personlig hvis ikke og prøvd å få ordnet opp i det. Paypal er helt fantastisk kjekt å ha!

 

Stainless steel er best, da tåler tanken alt av hva du måtte finne på å fylle den med. :)

 

Og denne cartomizeren bruker jeg nå, funker knall: https://www.ibtanked...-hole-xl-detail

 

stainless steel, hmmm, okei.

 

Jeg er veldig glad i Boge. Det er også 510 cartos. Burde funke like bra??

Lenke til kommentar

Er det ingen mulighet for å få resettet passordet? Jeg hadde tatt kontakt med paypal personlig hvis ikke og prøvd å få ordnet opp i det. Paypal er helt fantastisk kjekt å ha!

 

 

 

stainless steel, hmmm, okei.

 

Jeg er veldig glad i Boge. Det er også 510 cartos. Burde funke like bra??

 

Ja sikkert. Men de de har på IBT-siden er ikke punchet med hull, Smokene kommer med laserskårede hull, så jeg jeg uansett tatt med et par av de så du er garantert å komme godt i gang med tanken. :)

Lenke til kommentar

Ja sikkert. Men de de har på IBT-siden er ikke punchet med hull, Smokene kommer med laserskårede hull, så jeg jeg uansett tatt med et par av de så du er garantert å komme godt i gang med tanken. :)

 

Kan jeg ikke bare kjøpe sånn punching utstyr? Har hørt at det er best å punche selv, siden hullene kan være for små eller for store iforhold til juicen man eventuelt fyller på med. Jeg har både tykke og tynne juicer.

Lenke til kommentar

Kan jeg ikke bare kjøpe sånn punching utstyr? Har hørt at det er best å punche selv, siden hullene kan være for små eller for store iforhold til juicen man eventuelt fyller på med. Jeg har både tykke og tynne juicer.

 

Joda, koster vel bare en 30-lapp eller noe for det, men men det er mange som fortrekker laserhull også, siden man ikke får noen deformering av tanken. En ekstra Smok eller to koster jo bare 10-20kr, så det er vel ikke noe å tenke på... :)

Lenke til kommentar

Jeg endte opp med å kjøpe carto tank fra Phiniac istedenfor... De ser jo bare rå ut med sandblåst design (Leo, siden jeg er Løve :) ). Bestilte også et tank kit med bl.a. carto puncher og filling tip.

Men de kostet en del mer også, da.... Men det får jeg leve med ^_^

Så var det å bestille Boge XXL cartos fra LF.

 

Når jeg kom hjem i dag så lå det en konvolutt å ventet på meg fra Avid Vaper også... En HH.357 Long Barrel, så nå koser jeg meg med den :D

Lenke til kommentar

Fælt så fancy tanker folk skulle ha da. Mine er bare gjennomsiktig plastikkrør med plastikk i begge endene. Har dampet alt fra kanel til cola på dem og ingen skade skjedd.

 

Og for å skjære hull i cartoer, enten om man vil ha hull eller streker: Dremel er kongen :dremel:

 

dremel-3000-7l-1280x1024.jpg

Lenke til kommentar

Fælt så fancy tanker folk skulle ha da. Mine er bare gjennomsiktig plastikkrør med plastikk i begge endene. Har dampet alt fra kanel til cola på dem og ingen skade skjedd.

 

Og for å skjære hull i cartoer, enten om man vil ha hull eller streker: Dremel er kongen :dremel:

 

 

Streker?? Nei nå må du gi deg.. føles som om du prøver å gjøre det vanskelig for meg med vilje! :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg posta denne for lenge siden, så da er det på tide igjen.

For å slippe alt pratet og gå rett på sak, så gå til ca 5:27 for å se hvordan man bruker en Dremel..

http://youtu.be/64Bjf67PArw

 

e: @Brosmen: Du blir ikke missfornæyd med en Phiniac tank. :)

Når jeg skal ut på by'n ol så tar jeg gjerne på meg noe som ser litt bra ut, hvorfor ikke dresse opp dampe verktøyet mitt med noe som ser litt kult ut også? ;)

Endret av Mitra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...