Gå til innhold

Norges Nintendo-distributør: – Stor risiko for at tilbudet ikke klarer å møte etterspørselen


Anbefalte innlegg

Beklager, men uten Rock'n Roll Racing og Breath of Fire II (gjerne også Lost Vikings), er denne lite interessant for meg.
The Nostalgia is strong in this one.

Med mindre det vil være mulig å få kjøpt andre spill separat og innstallert på denne.

Endret av PaladinNO
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte denne på komplett for 1499. Selv om den kanskje er overpriset med 500 kr så får det bare være. Gleder meg til å spille super mario igjen:) Eneste litt dumt at man ikke får kasetter man må blåse litt på for å at de skal fungere.

 

Er ikke sikkert at det er det som blir prisen da, vi får jo håpe den blir lavere.

Lenke til kommentar

SNES inkluderte ikke to kontrollere og masse spill så teknisk sett så koster denne kanskje 15% av hva SNES kostet i sin tid.

 

Det som er kjipt er at det ikke går å slenge inn nye spill via retrokasetter. De burde lansert en skikkelig emulator, ikke en låst maskin. Da hadde de tjent mer enn nok penger på spillsalg, de selger jo retrospill i webshoppen sin.

 

Teknisk sett så koster den nesten like mye som SNES gjorde i sin tid. At det ikke er eksakt det samme produktet endrer ikke det.

 

AtW

Lenke til kommentar

Bestilte denne på komplett for 1499. Selv om den kanskje er overpriset med 500 kr så får det bare være. Gleder meg til å spille super mario igjen:) Eneste litt dumt at man ikke får kasetter man må blåse litt på for å at de skal fungere.

 

Å blåse i kasettene var noe alle gjorde, men selvsagt også noe av det mest toskete en kunne gjøre :p

Lenke til kommentar

 

Bestilte denne på komplett for 1499. Selv om den kanskje er overpriset med 500 kr så får det bare være. Gleder meg til å spille super mario igjen:) Eneste litt dumt at man ikke får kasetter man må blåse litt på for å at de skal fungere.

 

Å blåse i kasettene var noe alle gjorde, men selvsagt også noe av det mest toskete en kunne gjøre :p

Jasså, du blåser aldri på rambrikkene eller skjermkortet før du stapper dem inn, når du bygger PC?

Lenke til kommentar

Nei man skal ikke blåse på elektronikken. Bruk elektronikk rens om du har skitne spillkasetter eller hva det måtte være.

 

Kopper koblinger og fukt er dårlig i det lange løp.

 

Det advares jo mot å blåse bak på spillene også :)

 

EDIT: På N64 i hvert fall.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...