Gå til innhold

dommedag


Anbefalte innlegg

 

Hvor har du dette fra, om jeg tør spørre? Hvordan vet du dette? Og hvordan vet vi hvem som har sjel og hvem som ikke har sjel?

 

 

For å svare på dette kan vi begynne med å sjå på kva ei sjel er. Sjela er den djupaste essensen av eit menneske. Eg er ei sjel, som bur i ein kropp. Den rommar fornuft, intelligens, kjensler og vilje. Den representerer personlegdom, evner, draumar, interesser, minner, alt det unike som gjer eit menneske til det det er. Sjela er evig og lever vidare sjølv om ånd og kropp skulle døy. Berre sjela og Guds Ord har denne eigenskapen, noko som indikerer kor dyrebar sjela er. Så til spørsmålet, har alle menneske ei sjel? Dersom så var tilfelle, trur du ikkje Gud ville gjere alt som var i hans makt for at så mange som mogleg skulle verte frelst? Jaudå, mange seier dei får eit møte med Jesus, men mange går også eit heilt liv utan å høyre om evangeliet. Trur du ein god og rettferdig Gud ville la desse gå fortapt? Kva med dei 15000 som vert aborterte kvart år? Dei har ikkje høyrt eit ord om Jesus og krossen. Eller kva med born som ikkje er døypte? Eller psykisk utviklingshemma? Eller menneske med locked-in-syndrome? Dersom så var tilfelle, at desse  hadde ei sjel som skulle verte dømd til evige flammar, ville ikkje Gud vore god, men eit monster. Dette er ikkje samsvarleg med den kjærlege Gud vi kjenner som ikkje sparde sin eigen son, men let han døy for verdsens synder. Eg vil no framstille eit alternativ. Lat oss gå til 1. Mos 37:9 – «Sidan hadde han (Josef) ein annan draum, som han fortalde brørne sine. Veit de kva eg no har drøymt? sa han. Sola og månen og elleve stjerner bøygde seg for meg». Josef er her klart eit bilete på Kristus, men kan også vere bilete på noko meir. Kva viss Gud fokuserte all sin kjærleik på eit individ? Vi lever på jorda, ein oase i verdsromet med ideelle temperatur- og trykkforhold. Vi lever i verdas rikaste land, fleire gongar kåra til det beste land å bu i. Eg har vore så heldig å få vekse opp i ein god heim der eg fekk høyre evangeliet. Slik kunne eg halde fram i det uendelege, men det er tydeleg at Gud ville at eg skulle ha det godt. Ja, born i Afrika svelt og døyr, syriske born vert sprengt i fillebitar, brasilianske born vert kynisk utnytta av sexturistar osv, men samstundes har Gud gitt meg dei beste levevilkåra det er mogleg å tenkje seg i eit globalt perspektiv. Kva seier dette oss om omverda og universet? Jo, gjennom erfaring har eg konkludert med at på same måte som sola, månen og 11 stjerner bøygde seg for Josef, krinsar heile universet rundt mi sjel. Det er dette eg meiner med eit egosentrisk verdsbilete. Kva er så mine medmenneske? Dette er eit spørsmål eg har tenkt mykje på, Eg har brukt ordet superhologram, som kanskje er upresist i denne samanheng (det vert jo hevda at heile universet er eit hologram), men eg har brukt det for å understreke at mine medmenneske er annleis oppbygd enn meg sjølv. Det er jo ofte slik at helten i eventyra må gå gjennom visse prøver før han kan drepe trollet og vinne prinsessa og halve kongeriket. Slik er det i Guds rike også. Universet var mitt testkammer. Gud brukte andre menneske for å drive meg til Kristus, bygge min karakter, stole på Gud osv. Eg veit det høyrest far-fetched ut, men det synest klart at Gud valde meg spesielt ut til å akseptere Guds frelse på vegne av menneskeslekta. Eg veit dette fordi eg stod i kampen mellom dei gode og vonde åndsmaktene. Til slutt, for å pense innlegget inn mot trådens tema. Nei, eg trur ikkje bortrykkinga er nær, eg trur den allereie har skjedd (berre åndeleg og ikkje fysisk). Herrens dag og domen for den kvite truna er uunngåeleg, men det er mykje vondt som skal skje før den fysiske verda går til grunne. Guds vreide har allereie i dag begynt å ause over meg og verda, og vil halde fram med det til evig tid. På same måte som Nebukadnesar var Guds tenar til dom over Salomo sitt tempel. På same måte som Titus var Guds tenar til dom over Serubabels/Herodes’ tempel. På same måte er vondskapens åndehær som bur i menneskeslekta Guds tenar til dom over meg og mi sjel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hvor har du dette fra, om jeg tør spørre? Hvordan vet du dette? Og hvordan vet vi hvem som har sjel og hvem som ikke har sjel?

 

For å svare på dette kan vi begynne med å sjå på kva ei sjel er. Sjela er den djupaste essensen av eit menneske. Eg er ei sjel, som bur i ein kropp. Den rommar fornuft, intelligens, kjensler og vilje. Den representerer personlegdom, evner, draumar, interesser, minner, alt det unike som gjer eit menneske til det det er. Sjela er evig og lever vidare sjølv om ånd og kropp skulle døy. Berre sjela og Guds Ord har denne eigenskapen, noko som indikerer kor dyrebar sjela er.

 

Hvordan i allverden vet du dette?

 

1. Hvordan vet du at en sjel eksisterer? Kan du demonstrere dette?

2. Hvordan vet du at sjelen er den dypeste 'essensen' av et menneske?

3. Hvordan vet du at nettopp du har en sjel når andre visstnok ikke har det?

4. Hvordan vet du at sjelen rommer fornuft, intelligens, følelser og vilje?

5. Hvordan vet du at sjelen er evig?

 

Hvordan vet du dette? Er dette noe du vet, eller noe du tror?

Jeg ser så langt bare en haug med ubegrunnede påstander, må jeg innrømme.

 

 

Så til spørsmålet, har alle menneske ei sjel? Dersom så var tilfelle, trur du ikkje Gud ville gjere alt som var i hans makt for at så mange som mogleg skulle verte frelst? Jaudå, mange seier dei får eit møte med Jesus, men mange går også eit heilt liv utan å høyre om evangeliet. Trur du ein god og rettferdig Gud ville la desse gå fortapt? Kva med dei 15000 som vert aborterte kvart år? Dei har ikkje høyrt eit ord om Jesus og krossen. Eller kva med born som ikkje er døypte? Eller psykisk utviklingshemma? Eller menneske med locked-in-syndrome? Dersom så var tilfelle, at desse  hadde ei sjel som skulle verte dømd til evige flammar, ville ikkje Gud vore god, men eit monster.

Jeg er enig i at dette er et problem i kristendommen, som ikke virker til å ha noe enkelt svar.

Er de som ikke har hørt om Jesus a) automatisk frelst og kommer til himmelen, b) sendt rett til helvete, eller c)'forsvinner' de når de dør?

 

Alternativ a) gjør det å ikke ha hørt om Jesus til den enkleste veien til himmelen. Her kan en altså ha levd så ukristent en bare vil, og fortsatt bli belønnet. De færreste vil vedgå at dette er verdig en rettferdig gud.

 

Alternativ b) straffer mennesker for noe de ikke kan noe for. Om noe er det jo gud sin feil at de ikke har fått sjansen til å høre om Jesus. Ingen syns vel hvertfall dette er noe rettferdig.

 

Alternativ c) berøver fortsatt uskyldige mennesker fra himmelen noe som kristendommen sier i utgangspunktet skal være allment tilgjengelig.

 

 

Dette er ikkje samsvarleg med den kjærlege Gud vi kjenner som ikkje sparde sin eigen son, men let han døy for verdsens synder. Eg vil no framstille eit alternativ. Lat oss gå til 1. Mos 37:9 – «Sidan hadde han (Josef) ein annan draum, som han fortalde brørne sine. Veit de kva eg no har drøymt? sa han. Sola og månen og elleve stjerner bøygde seg for meg». Josef er her klart eit bilete på Kristus, men kan også vere bilete på noko meir. Kva viss Gud fokuserte all sin kjærleik på eit individ? Vi lever på jorda, ein oase i verdsromet med ideelle temperatur- og trykkforhold. Vi lever i verdas rikaste land, fleire gongar kåra til det beste land å bu i. Eg har vore så heldig å få vekse opp i ein god heim der eg fekk høyre evangeliet. Slik kunne eg halde fram i det uendelege, men det er tydeleg at Gud ville at eg skulle ha det godt. Ja, born i Afrika svelt og døyr, syriske born vert sprengt i fillebitar, brasilianske born vert kynisk utnytta av sexturistar osv, men samstundes har Gud gitt meg dei beste levevilkåra det er mogleg å tenkje seg i eit globalt perspektiv. Kva seier dette oss om omverda og universet? Jo, gjennom erfaring har eg konkludert med at på same måte som sola, månen og 11 stjerner bøygde seg for Josef, krinsar heile universet rundt mi sjel. Det er dette eg meiner med eit egosentrisk verdsbilete. Kva er så mine medmenneske? Dette er eit spørsmål eg har tenkt mykje på, Eg har brukt ordet superhologram, som kanskje er upresist i denne samanheng (det vert jo hevda at heile universet er eit hologram), men eg har brukt det for å understreke at mine medmenneske er annleis oppbygd enn meg sjølv. Det er jo ofte slik at helten i eventyra må gå gjennom visse prøver før han kan drepe trollet og vinne prinsessa og halve kongeriket. Slik er det i Guds rike også. Universet var mitt testkammer. Gud brukte andre menneske for å drive meg til Kristus, bygge min karakter, stole på Gud osv. Eg veit det høyrest far-fetched ut, men det synest klart at Gud valde meg spesielt ut til å akseptere Guds frelse på vegne av menneskeslekta. Eg veit dette fordi eg stod i kampen mellom dei gode og vonde åndsmaktene. Til slutt, for å pense innlegget inn mot trådens tema. Nei, eg trur ikkje bortrykkinga er nær, eg trur den allereie har skjedd (berre åndeleg og ikkje fysisk). Herrens dag og domen for den kvite truna er uunngåeleg, men det er mykje vondt som skal skje før den fysiske verda går til grunne. Guds vreide har allereie i dag begynt å ause over meg og verda, og vil halde fram med det til evig tid. På same måte som Nebukadnesar var Guds tenar til dom over Salomo sitt tempel. På same måte som Titus var Guds tenar til dom over Serubabels/Herodes’ tempel. På same måte er vondskapens åndehær som bur i menneskeslekta Guds tenar til dom over meg og mi sjel.

Dette siste er jo - og jeg beklager talemåten - bare et sinnsykt, narsissistisk og ufattelig arrogant livssyn. Med dette sier du at du er universets midtpunkt. Hele universet er kun skapt for deg. Ingen andre betyr noe som helst, og alt er kun en test beregnet på deg, deg og bare deg. Det er så ute på viddene at jeg ikke har noe mer å si, i grunn. Har du delt disse tankene med presten din?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kom meg i forkjøpet. Hadde tanker om å spørre det samme: Når er neste dommedag forresten?

 

Edit: eller for å være litt mer høflig spør på denne måten:

 

Når kommer dommedag? (men er jo fristende å skvise inn neste, der)

Endret av G
Lenke til kommentar

Her er en historie som er nokså ny på www.nrk.no om en som har vært utsatt for tilstrekkelig svovelpredikering til at livet hans ble helt jævlig:
 
https://www.nrk.no/trondelag/anders-torp-risikerte-heller-a-havne-i-helvete-enn-a-fortsette-a-leve-i-et-1.13694083

Anders Torp vokste opp med å tro på helvete og demoner. Da han var 19 år bestemte han seg for å forlate troen og risikere å havne i helvete, i stedet for å fortsette å leve i et helvete.[/size]


Dette går også på dette med frykt for dommedag, og avstraffelse fra guddommen på menneskeheten (svovelpredikering). Så det er en riktig ting å dra inn i dommedagsdebattråden her..

Endret av G
Lenke til kommentar

Dommedag skremmer ikke ateister.  Derimot skremmer den livs-skitten ut av de kristne!

 

De kristne kjenner alle sine overgrep. De kaller det "Synd", og løser problemet ved å vite at alt er tilgivelig, med unntak av "dårlig tro".

 

Dessverre vet de kristne hvor dypt deres tro virkelig stikker. (Jeg tror dette er årsaken til de kristnes evne til å overdrive. De tror på alt av hele sitt hjerte, hele tiden, og ingen kan tro mer/sterkere enn dem!!!")

 

De må tro på Jesus for å unngå helvetesilden, akkurat som deres tro må være sterk nok til at de får sine bønner oppfylt.

Er ikke troen sterk nok - så blir ikke bare bønnen uhørt, men de går glipp av himmelen.  Da er det kun et alternativ igjen. 

 

De må være smertefullt å innse at Adolf Hitler sannsynligvis finner sin plass i himmelen - mens de selv .......

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det står om et stort frafall av kristne og et globalt system under "dyrets" kontroll rett før Jesu gjenkomst, det kan være i min tid dette skjer.

En stor del av folket har allerede falt fra Kristendommen de siste 50 år, og nå ser vi et globalt system. At akkurat det kan skje i din livstid er ikke urealistisk, for det har faktisk skjedd.

 

Jeg er heller ikke overrasket om Satan har tatt kontroll over det globale systemet, for det som kommer derfra er ren jævelskap, noe jeg ofte sier når jeg diskuterer politikk. Så promoterer dette systemet selvsagt homofili, det forfølger og mobber Kristne, det har tatt livet av ekteskapet og forfremmer hor, det er duket på dobbeltmoral og forhøyer løgn og hater sannhet.

 

Om ikke det er "dyrets" system, så er det iallefall rimelig nære på. Jeg kaller systemet for Satan og Satanistisk i et symbolsk forsøk på å forklare hvor ondt dette systemet er.

 

Men den heroinavhengige som lever i søppel, er hjemløst og stjeler for å overleve bryr seg overhode ikke om realiteten, så lenge han får den neste heroinfiksen.

Lenke til kommentar

For å svare på dette kan vi begynne med å sjå på kva ei sjel er. Sjela er den djupaste essensen av eit menneske. Eg er ei sjel, som bur i ein kropp. Den rommar fornuft, intelligens, kjensler og vilje.

Du trenger jo ikke å si det til døve og blinde. De tror ikke på noe annet enn det de ser. Det blir som å predikere kjærlighet til en mann som drar rundt og dreper foreldre etter de spiser babyene deres til kveldsmat foran dem.

 

Det går ikke an å snakke til ateister eller vitenskapsmenn om ting som ikke er synlige eller ikke er bevist vitenskapelig. For dem er kjærlighet kun hormoner som fører til sex. Kjærlighet finnes ikke som annet enn et filosofisk konsept. Mange ateister og vitenskapsmenn hater filosofi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er heller ikke overrasket om Satan har tatt kontroll over det globale systemet, for det som kommer derfra er ren jævelskap, noe jeg ofte sier når jeg diskuterer politikk. Så promoterer dette systemet selvsagt homofili, det forfølger og mobber Kristne, det har tatt livet av ekteskapet og forfremmer hor, det er duket på dobbeltmoral og forhøyer løgn og hater sannhet.

 

 

Blir kanskje litt digresjon, men la oss kikke på påstandene en for en:

 

1. Homofili, de kristnes store seksualsynd. Jeg ser ikke problemet med det, og det er ikke godt nok beskrevet at det var selve analpenetreringen som var det store problemet for guden/englene på gudens vegne. Det var også andre perversiteter som voldtekt inni bildet her, og sikkert andre ting enn sex som skjedde i Sodoma / Gomorrah. Det var jo også en perversitet mot gudens "hoff" må vite, fordi befolkningen ønsket sex med englene som var på besøk. Det er ikke helt tydelig at det var homofili inni bildet her, som var utløsende for den moralske læresetningen fra bibelversene er det vel?

 

Dere klarer ikke en gang å bevise sammenhengen mellom brimstone og bibelverset. Brimstone kan man finne i regionen (obs, ordet er engelsk), men å dermed skulle knytte det noen overtroiske folk kanskje da tegnet ned som sin forklaring opp mot realitetene, det vil dere få problemer med.

 

Ellers så får en bare bemerke at de kristne er spesiellt opptatt av seksuell synd fra denne bibelen sin.

 

 

2. Det tar livet av ekteskapet. Tja, ekteskapet er nå frivillig likevel, hva vil du fram til med det? Jeg vet at Jehovas vitner mener man er gift med den man har hatt seksuell omgang med. Men hva så? Er ikke sikkert det er så mange kristne utover JV-ere som tenker slik. Se bare på alle ekteskapsbrudd som finnes innenfor de kristnes rekker da.

 

 

3. Forfremmer hor. Ja kanskje det. Å oppføre seg slik er også frivillig. Og det skjer også innenfor de kristnes rekker dette horet. Samt at folk som ikke er kristne kan te seg vel og bedre i blant enn en kristen på dette punktet.

 

 

4. Dobbeltmoral finnes det mye av innen de kristnes rekker spesiellt.

 

 

5. Løgn, tja vil tro det kristne lederskapet lyver svært mye. Spesiellt om pedofili.

 

 

6. Vis meg denne sannheten som dere snakker så høyt om. Please!

Endret av G
Lenke til kommentar

 

Dommedag skremmer ikke ateister.  Derimot skremmer den livs-skitten ut av de kristne!

Nei, dommedagen skremmer overhode ikke Kristne, det er jo det som er hele poenget. Dommedagen skremmer kanskje ikke ateister heller, men hvis dommedagen er reel burde den skremme livskiten ut av ateister.

 

Dersom dommedag er reel, frykter jeg ingenting! Uansett:)

 

En skaper av universet vil ikke dømme sin skapelse etter "blind tro eller ikke".

 

En skaper vil dømme etter menneskelig verdi!

 

Jeg tror en skaper av universet vil foretrekke ateister fremfor løgnaktige "troende". Noe som diskvalifiserer A. Hitler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det går ikke an å snakke til ateister eller vitenskapsmenn om ting som ikke er synlige eller ikke er bevist vitenskapelig. For dem er kjærlighet kun hormoner som fører til sex. Kjærlighet finnes ikke som annet enn et filosofisk konsept. Mange ateister og vitenskapsmenn hater filosofi.

Filosofi tyder såvidt eg hugsar kjærleik til visdom. I Bibelen står det at opphav til visdom er å frykte Gud (fritt etter minnet). Gudsfrykt er ein dyd som vert neglisjert i alt for stor grad i dagens samfunn. For det er frå Gud både kjærleik og visdom kjem.

Lenke til kommentar

 

Det går ikke an å snakke til ateister eller vitenskapsmenn om ting som ikke er synlige eller ikke er bevist vitenskapelig. For dem er kjærlighet kun hormoner som fører til sex. Kjærlighet finnes ikke som annet enn et filosofisk konsept. Mange ateister og vitenskapsmenn hater filosofi.

Filosofi tyder såvidt eg hugsar kjærleik til visdom. I Bibelen står det at opphav til visdom er å frykte Gud (fritt etter minnet). Gudsfrykt er ein dyd som vert neglisjert i alt for stor grad i dagens samfunn. For det er frå Gud både kjærleik og visdom kjem.

Hvorfor skal en frykte Gud når h*n framstilles som kjærlig? Total underkastelse og frykt for konsekvensene er det jeg leser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Dommedag skremmer ikke ateister.  Derimot skremmer den livs-skitten ut av de kristne!

Nei, dommedagen skremmer overhode ikke Kristne, det er jo det som er hele poenget. Dommedagen skremmer kanskje ikke ateister heller, men hvis dommedagen er reel burde den skremme livskiten ut av ateister.

 

Dersom dommedag er reel, frykter jeg ingenting! Uansett:)

 

En skaper av universet vil ikke dømme sin skapelse etter "blind tro eller ikke".

 

En skaper vil dømme etter menneskelig verdi!

 

Jeg tror en skaper av universet vil foretrekke ateister fremfor løgnaktige "troende". Noe som diskvalifiserer A. Hitler.

 

 

Ja, men disse bibelsliterne, de er spesiellt opptatt av slektstilhørighet. Den gamle guden som de fortsatt tror på, han var sykelig opptatt (eller så var menneskene som skrev om oppspinnet det) av slektsledd. Se alle de gamle bronserustne jødene som skrev om hvor lykkelige de var over å være i slekt med noen som guden hadde gitt velsignelse før. De trodde til og med at forfedrenes synd gikk i fortapelse for generasjoners ledd i etterkant.

 

Denne guden tror de kristne altså på, men de har manipulert bort akkurat dette, i å finne opp en jesus som fikser opp, elns. Tror jesusen deres muligens er oppspinn altså.

Endret av G
Lenke til kommentar

 

Det går ikke an å snakke til ateister eller vitenskapsmenn om ting som ikke er synlige eller ikke er bevist vitenskapelig. For dem er kjærlighet kun hormoner som fører til sex. Kjærlighet finnes ikke som annet enn et filosofisk konsept. Mange ateister og vitenskapsmenn hater filosofi.

Filosofi tyder såvidt eg hugsar kjærleik til visdom. I Bibelen står det at opphav til visdom er å frykte Gud (fritt etter minnet). Gudsfrykt er ein dyd som vert neglisjert i alt for stor grad i dagens samfunn. For det er frå Gud både kjærleik og visdom kjem.

 

 

Mens samme kristne gjeng som tror på gamletestamentet er psykelig redd for kunnskap. Visdom er liksom alt som betyr noe for dem. Kunnskap er altså ikke befriende for dere som tror.

Endret av G
Lenke til kommentar

Mens samme kristne gjeng som tror på gamletestamentet er psykelig redd for kunnskap. Visdom er liksom alt som betyr noe for dem. Kunnskap er altså ikke befriende for dere som tror.

Den kunnskapen du snakkar om er verdsleg og forgjengeleg.

 

1. Kor 3:18ff - "Ingen må narra seg sjølv! Om nokon av dykk meiner seg å vera vis i denne verda, lat han då bli ein dåre, så kan han bli verkeleg vis. For visdomen i denne verda er dårskap i Guds auge. For det står skrive: Han fangar dei vise i deira eiga list, og ein annan stad: Herren kjenner tankane til dei vise og veit at dei er tomme."

 

Her er nokre ord å grunne på. Du snakkar om kunnskap som ei motsetning til tru. Eg vil tvertimot seie at all kunnskap byggjer på tru. Vi har berre ulike tilgrunnliggjande aksiom. Eg trur på Guds Ord og personlege erfaringar. Du trur kanskje på andre menneske sine vitskaplege forsøk og teoriar. Å stole på andre menneske og omverda er vel så mykje tru som å stole på Gud.

Lenke til kommentar

Om wisdom:
 
I perspektiv av det "Piso Flavian dynasty", så kan jeg se at følgende bibelsitat passer inn:
 


 
 

If any of you lacks wisdom, you should ask God, who gives generously to all without finding fault, and it will be given to you.
James 1:5

 

But the wisdom that comes from heaven is first of all pure; then peace-loving, considerate, submissive, full of mercy and good fruit, impartial and sincere.
James 3:17

 

Oh, the depth of the riches of the wisdom and knowledge of God!
How unsearchable his judgments,
and his paths beyond tracing out!
Romans 11:33

 
I perspektiv av at den romerske keiseren kanskje skrev Det nye testamentet hvor han selv utga seg for å være Jesus og gudeskikkelsen, så er det jo velpassende hans selvglorifisering.
 
Eneste haken her er at det er et hav av liknende beskjeder i Det gamle testamentet. Men som nevnt så passer det jo like godt på en "romersk keiserlig gudeskikkelse ved oppdiktet navn Jesus" i skikkelsen en romersk militær og autoritær leder Titus.
 

Titus was Roman emperor from 79 to 81. A member of the Flavian dynasty, Titus succeeded his father Vespasian upon his death, thus becoming the first Roman emperor to come to the throne after his own biological father.

Kilde: https://en.wikipedia.org/wiki/Titus
 

Prior to becoming emperor, Titus gained renown as a military commander, serving under his father in Judea during the First Jewish–Roman War. The campaign came to a brief halt with the death of emperor Nero in 68, launching Vespasian's bid for the imperial power during the Year of the Four Emperors. When Vespasian was declared Emperor on 1 July 69, Titus was left in charge of ending the Jewish rebellion. In 70, he besieged and captured Jerusalem, and destroyed the city and the Second Temple. For this achievement Titus was awarded a triumph: the Arch of Titus commemorates his victory to this day.


Far og sønn, utgiver av DNT (Vespasian og Titus) ?

 

Militærledersønnen Titus med sverdet, også Jesus framstilles jo med et sverd som tunge (som rydder opp på dommedag, som kommanderer alt og alle). Det er likheter mellom hvordan Titus framstilles som Jesus av noen, og den Nytestamentlige jesusen.

Endret av G
Lenke til kommentar

Når er neste dommedag forresten?

Wikipedia sier neste er i år 2020, men det høres lenge ut...

 

På sånn skal en skille det som er fra GUD og det som ikke er det. Alle som spår datoer kan du forkaste.

 

«Men denne dagen eller timen kjenner ingen, ikke engang englene i himmelen, ikke engang Sønnen, men bare Faderen». (Markus 13:32)

 

Men kan vi si noe om sesongen vi er i, og at det nærmer seg? JA DET KAN VI! Israel kom til verden i 1948 etter nesten 2000 år, og selv om det enda er igjen mange språk å oversette bibelen til, nærmer det seg en tid hvor man kan høre evangeliet over hele jorden, og DET er et sikkert endetidstegn, gå 100 år tilbake i tid så var det nesten utenkelig ville skje i noe nær framtid. Samme kan du se ang. det som står i bibelen om dyrets merke, et merke for å kjøpe og selge. Det vil neppe skje så lenge det er kontanter i omløp, men vi beveger oss bort fra kontanter. Det er mange ting i denne tia her som jeg tar som hint om at det nærmer seg et slags klimaks. Men det kan godt hende Gud utsetter og utsetter for å få med så mange som mulig, INGEN VET. Men vi kan se at profetier det står skal bli oppfylt, har blitt oppfylt, og hva som evt mangler for å gjøre oss opp en slags ide om hvor vi ligger ann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...