Gå til innhold

Forsvaret etter fullført fagbrev?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har straks fagbrev innenfor IKT, også vurderer jeg å søke meg inn i forsvaret, hva kan jeg søke på? Det meste jeg finner som er aktuellt / interesant så trenger jeg generell studiekompetanse og / eller høyere utdanning

 

Jeg ser jeg kan ta generell studiekompetanse imenst jeg går førstegangstjenesten, noen som har erfaring med dette?

Endret av Noxz
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Jeg har straks fagbrev innenfor IKT, også vurderer jeg å søke meg inn i forsvaret, hva kan jeg søke på? Det meste jeg finner som er aktuellt / interesant så trenger jeg generell studiekompetanse og / eller høyere utdanning

 

Jeg ser jeg kan ta generell studiekompetanse imenst jeg går førstegangstjenesten, noen som har erfaring med dette?

Hei, jeg jobbet innen IT i Forsvaret for en stund sia. Jeg hadde da ikke fagbrev, men tok lærlingstia mi der.

Ta generell studiekompetanse mens du tar førstegangstjenesten er veldig greit vil jeg tru, første året mitt som lærling var 50/50 IKT og Grønntjeneste, jeg syntes det var veldig bra. Jeg avslutta lærlingtia mi før den blei ferdig, men det var fordi jeg ville heller kjøre normal militær tjeneste.

 

Forsvaret har nok en del stillinger innen for IKT/IT, kommer bare litt an på hva man vil jobbe med / hva man tar av extra utdanning for noen av stillingene.

Endret av Croppeast
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...