Gå til innhold

Møt verdens minste bærbare PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Aktiv kjøling og Full HD retina-berøringsskjerm"

"Skjerm: 7-tommers full-HD (1920×1200) IPS retina-berøringsskjerm, 323.45 piksler per tomme"

 

Retina skjerm har den ikke. Retina er bare et "navn" / varemerke Apple har funnet på for sine skjermer med en viss pixeltetthet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg backet denne saken. Trenger den for så vidt ikke til noe som helst, men ble rett og slett fristet av gadget-faktoren.

Jeg husker godt den første eee-pcen til asus. En stygg liten sak med dårlig ytelse, dog en billig laptop som jeg ikke angret på at jeg kjøpte.

Gleder meg til denne kommer!

Endret av aPinkToTheLast
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette var midt i blinken for meg. Har vært på leting etter phablet el en stund men dette er jo perfekt. Inn med Debian og tut og kjør. Flott oppløsning på skjermen, tastaturet virker å være helt ok og dermed noe som passer meg langt bedre enn en phablet eller ett nytt nettbrett. Nydelig unibody chassi som forhåpentligvis også bidrar til å lede vekk varmen.

 

Om de hadde gått for kantløs skjerm så hadde de nok klart 8" kanskje også 9 tommers skjerm :(

Bortsett fra å ha spart litt på skjermen så er neste minus jeg kan komme på er at de ikke har laget hengsler som på feks HP x360 spectre. Må si jeg har savnet de gode(!) gamle netbooks også kommer jommen denne :-)

 

Flott reisefølge og langt mer brukervennlig enn nettbrett. Straks en kan bestille denne utenom indiegogo skal denne bestilles. 

Endret av bojangles
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...