Gå til innhold

Hjelp til beskrivelse av virksomhet/bransje


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Kan noen hjelpe meg med å beskrive virksomheten jeg skal drive?

 

Jeg skal lage mobil spill og laste det opp på Goolge play og på App store. spill er gratis men skal ha reklame i spillet. Spiller kan kjøpe "Coins" med ekte penger. Jeg prøvde å registere på Altinn.no men fikk beskjed om at jeg må beskrive vikrsomhetern bedere. Kan noen vær så snill å hjelpe meg med å skrive et formelt brev om beskrivelsen av min vikrsomheten?.. jeg er ikke så flink på sånt.

 

Tusen takk

Endret av Lisa1990
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Produksjon og utgivelse av spill til mobiltelefoner og nettbrett. Salg av virtuell valuta i spill til mobil og nettbrett. Reklamering i spill til mobiltelefon og nettbrett.

 

Jeg skal lage og utgi spill til mobiltelefoner og nettbrett. Spillene skal være gratis å laste ned og spille, men det skal være reklame i spillene. Man kan kjøpe virtuell valuta i spillene med ekte penger og bruke det til å handle [insert] i spillet.

 

?

Lenke til kommentar

Er det egentlig nødvendig med virksomhet før man begynner å tjene ordentlig penger?

Ja, jeg har drevet med det en stund ca 2år på hobby. Jeg har tjent litt penger men de er under 20 000 kr i året. Men nå har jeg stor tro på spillet som jeg holder på lage.

 

se på min andre tråd også

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1773046

Endret av Lisa1990
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...