robeerik Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Hei Gunder1 og xlnt Takk for tipset. Look for Bobby.
spiro Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Holy crap! Ny pc er gøy. Alt i default, inkludert drivere og config filer. Hint: Sjekk fps ramma til høyre! Er du gfx dweeb, så sjekk screenshot her Lurer på hva som skjer når jeg overklokker og tweaker litt.
atrax Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Holy crap! Ny pc er gøy. Alt i default, inkludert drivere og config filer.Hint: Sjekk fps ramma til høyre! Er du gfx dweeb, så sjekk screenshot her Lurer på hva som skjer når jeg overklokker og tweaker litt. Men du glemte å tenke på at du på skjermskuddet står inni en hule der det er få polygoner og ingen andre spillere som skal rendres. Du får nok en del færre fps så snart det skjer litt action!
Pansergnom Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Kaller meg Cpmongo, men jeg har oxo spilt det hos en kamerat med nicket mindwave... Er litt kult igrunn.. Men enig med deg, ned med panzerfaust gutta... :!: Liker å spille som engineer, covert ops og field ops, det er moro med fly
spiro Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Holy crap! Ny pc er gøy. Alt i default, inkludert drivere og config filer.Hint: Sjekk fps ramma til høyre! Er du gfx dweeb, så sjekk screenshot her Lurer på hva som skjer når jeg overklokker og tweaker litt. Men du glemte å tenke på at du på skjermskuddet står inni en hule der det er få polygoner og ingen andre spillere som skal rendres. Du får nok en del færre fps så snart det skjer litt action! Jeg vet. Dette var det første jeg gjorde etter installering bare for å se hvor høyt den kom.
uberboss Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Men enig med deg, ned med panzerfaust gutta... :!: Ned med panzer??NEIN!! Panzer brukt riktig ruler helt klart ...fyre av på kjempelang avstand,se den raketten komme mot deg....ikke rekke å løpe i dekning..er ikke mye som slår det da(kanskje å ta en mulitkill med panzern da)
atrax Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Det er gøy å leke med raketter! Gleder meg til nyttårsaften...
alexf Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Panzerfaust er en artig del av spillet. Effektivt for å rydde konsentrerte områder for møljer.
fenris1911 Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 (endret) noob-faktoren virkar høg i ET. Prøvde det for første gong no og kom på første plass på lista, og det einaste eg skjønte var å springa rundt å skyta folk. Så det var det eg gjorde. Endret 30. september 2004 av fenris1911
Whiteshit Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 noob-faktoren virkar høg i ET. Prøvde det for første gong no og kom på første plass på lista, og det einaste eg skjønte var å springa rundt å skyta folk. Så det var det eg gjorde. teammates inkludert då eller?
atrax Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 fenris1911: Du må ha spilt sammen med noen som virkelig var grønne. Det tar riktignok en stund å komme inn i spillet, men det blir bare kjekkere jo mer du forstår. Det er andre sider ved dette spillet enn å fragge flest. Et av de få spillene der du ikkje kommer noen vei uten teamwork!
MemorY Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Et av de få spillene der du ikkje kommer noen vei uten teamwork! Nettopp og det er det som gjør spillet så genialt.. ET 4 3v3r!!! Endret 1. oktober 2004 av rkg1000
fenris1911 Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 teammates inkludert då eller? Jau, det strauk med eit par ved uhell då eg var på mine verste killing sprees... :S
Falkers Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Andre her som føler at det er mye cheating på gang i ET for tiden ? Vert innom diverse servere i det siste og nesten hver gang dukker det opp noen som ser ut til å bruke aimbot eller wallhack...triste greier! Sjekk her: http://bani.anime.net/banimod/forums/viewtopic.php?t=4787
meeg Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Andre her som føler at det er mye cheating på gang i ET for tiden ? Vert innom diverse servere i det siste og nesten hver gang dukker det opp noen som ser ut til å bruke aimbot eller wallhack...triste greier! Sjekk her: http://bani.anime.net/banimod/forums/viewtopic.php?t=4787 Gjelder det også med siste patchen installert, og med PB aktivert?
_Mag_ Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 neida er ikke mye av det, de som prøver seg blir nok tatt uansett. nå har pb begynt å ta ingame screenshots fra alle spillere også.
SE Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 ET er et morsomt spill Men det er enda morsommere i clan-sammenheng. Mye strategi inne i bildet da Synd jeg er i militæret ellers skulle jeg spilt det masse
alexf Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Vanskelig å svare på om folk cheater eller ikke. Enkelte er ekstremt gode, og vinner stort sett alle dueller. Jeg spiller bare på PB servere. Hvis man ikke er på en PB server, kan man nærmest gå ut i fra at det er noen som cheater. Gjentar spørsmålet over: Er det mye cheating på servere med PB?
SE Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Vanskelig å svare på om folk cheater eller ikke. Enkelte er ekstremt gode, og vinner stort sett alle dueller. Jeg spiller bare på PB servere. Hvis man ikke er på en PB server, kan man nærmest gå ut i fra at det er noen som cheater. Gjentar spørsmålet over: Er det mye cheating på servere med PB? nei, noen er faktisk sykt gode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå