Gå til innhold

Enemy Territory


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spiller daglig; TnX, Ludo og ellers der jeg har lavest ping. Ingen clan.

 

Nick: oiwow

Hmm... Tror jeg har sett deg endel på Ludo. Mener å ha sett endel sånne:

"killed by oiwow" Og "killed oiwow"

Sitter forrøvrig på min gamle pensjonerte dunk om dagen, så bare Panzernoobing på gang. Hakker så ikkeno annet er mulig :no:

Lenke til kommentar
Spiller daglig; TnX, Ludo og ellers der jeg har lavest ping. Ingen clan.

 

Nick: oiwow

Hmm... Tror jeg har sett deg endel på Ludo. Mener å ha sett endel sånne:

"killed by oiwow" Og "killed oiwow"

Sitter forrøvrig på min gamle pensjonerte dunk om dagen, så bare Panzernoobing på gang. Hakker så ikkeno annet er mulig :no:

Stemmer nok det. Kjenner igjen navnet ditt jeg også. Senest i kveld?

Lenke til kommentar
Spiller daglig; TnX, Ludo og ellers der jeg har lavest ping. Ingen clan.

 

Nick: oiwow

Hmm... Tror jeg har sett deg endel på Ludo. Mener å ha sett endel sånne:

"killed by oiwow" Og "killed oiwow"

Sitter forrøvrig på min gamle pensjonerte dunk om dagen, så bare Panzernoobing på gang. Hakker så ikkeno annet er mulig :no:

Stemmer nok det. Kjenner igjen navnet ditt jeg også. Senest i kveld?

HeHe..

YuPp!!! ;) Tenkte å skrive noe, men jeg hata så jævelig denne føkkings PC`n så fant ut at jeg ikke orket. MÅ ha meg ny dunk ass!! Sitte på det her greier jeg ikke stort lengre :cry:

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg utviklet karakteren. Ser at jeg stiger i gradene, men neste gang er jeg tilbake igjen på null igjen...må jeg registrere meg online eller.no?

Poengene du opparbeider deg gjelder kun for kampanjen du spiller. Når serveren starter ny kampanje, starter alle spillerene på null.

 

Les om Skills and Rewards her.

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg utviklet karakteren. Ser at jeg stiger i gradene, men neste gang er jeg tilbake igjen på null igjen...må jeg registrere meg online eller.no?

Spill en 6-bretts kampanje og gå for general. ;)

 

Noen Shrub-servere har ikke XP-reset overhodet, f.eks Shrub-serveren til SNL.

Lenke til kommentar
Spill en 6-bretts kampanje og gå for general. ;)

XP-horing på sitt beste med andre ord? ;)

 

Beste måten her er vel å starte som ingeniør.

Det er lettere å konstruere ting når angriperene ikke har bygget seg så mye opp enda.

 

Må vel også si at jeg ikke har så mye sansen for slikt, ettersom man da konsenterer seg mer om sin egen prestasjon enn om objektivene. ET handler om lagarbeid.

Lenke til kommentar
Faktisk ganske SÅ irriterende enkelte ganger - folk som spiller KUN for XP' liksom (slang XP-horing). Syns først og fremst E.T er kuult pga. av kombinasjonen action/teamwork.....

liker det jeg.

de som er medic og bare prøver å få xp kan heale meg mens jeg fragger :w00t:

dette gjelder kun public ofc.

Lenke til kommentar

Det som virkelig irriterer meg er "camping" som fks i goldrush hvor alle i allies bare står og venter på axis skal dukke opp i steden for å angripe banken for å plukke med seg gullet der,også har man dette med å bare stå som noen idioter i trange ganger menst fienden(ofte axis) kaster/skyter raketter og handgranater inn i "hullet" til alle er døde og må spawne på nytt uten å ha kommet seg en meter lengre til objektivet.

 

Angående xp-horing så er det ikke noe som irriterer meg mer en den idiotiske fdops'n som står ved spawn og deler ut ammo hele matchen,...snakk om tulling!

Lenke til kommentar
Angående xp-horing så er det ikke noe som irriterer meg mer en den idiotiske fdops'n som står ved spawn og deler ut ammo hele matchen,...snakk om tulling!

:!:

HATER de gutta der ass.. Det er så patetisk! Greit at man får XP, men hvor mye gøy har du av spillet da? Seriøst!?!?

 

Men værste jeg har vært med på var på en eller annen Public server uten teamdamage. Jeg la Miner strategisk til på Goldrush som Axis, og tak ut endel av rushene. Så var det en sopp som så at det var lurt å legge miner der.. Løp over mine for å fjerne de og la ut sine egne! :mad: Fikk fa*n ikke kicket han heller, såp endte med at jeg ble kicket da jeg startet å myrde han hver gang han gjorde det :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...