Gå til innhold

Enemy Territory


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller ET. Eneste spillet jeg driver med online, faktisk, helt siden DoD ble noe skrot.

Velger den serveren med mest folk og lavest ping, av og til er jeg på Microplex-serveren. Jeg foretrekker servere som kjører 6-brettskampanjer. The Nexus, Ludo, Datagruppa [Hive] mm.

 

Spiller hva som helst, egentlig. Axis, allies, whatever. Blir du drept om og om igjen av en eng med riflegranat, er det stor fare for at det er meg. ;)

 

Panzernoobing er jo digg det. :)

Jeg pleier å vente til jeg har fullt opp på lette våpen, så jeg kan skyte folk i fillebiter uten panzeren også. :)

Lenke til kommentar
Jeg spiller på Microplex serveren ganske ofte, resten random.

Spiller enten som fieldops eller covert ops.

Ned med panzerfaust gutta :thumbdown:

 

Nicket er da The President...

spiller en del her også.. Men det med panzerfaustten er jeg helt uenig i. >-) Bruker nesten bare den for tida. :thumbup: moro moro moro!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Vannvittig bra spill! Spiller mest på Microplex eller Battlefield Oslo. Ofte er det jo fullt på de mest aktuelle tidene på døgnet, så her om dagen prøvde jeg en fransk server. Skulle aldri ha gjort det, for det ble lastet ned noen filer som gjorde at menyene i spillet ble franske. Er ikke så stødig i fransk, så er det noen som vet en enkel måte å rette opp dette, eller må jeg installere spillet på nytt? (tar jo sikkert 10 min)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...