Gå til innhold

Enemy Territory


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
først må du velge enemy territory i margen på venstre side.

så merker du av enten skandinavia eller Norge.

så trykker du refresh i verktøy linjen øverst i bildet.

Hm...har ikkje noke som ligner på det der... men er dette inne i sjølve ET ? på online gaming? :hmm: eller er det andre program?

 

edit: sorted it out...eige program ja

 

edit: får derimot et problem med at eg ikkje køyrer samme versjon som serveren når eg skal prøve å komme meg inn....help please?

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

admin.c: det er ikke så vanskelig å fikse det punkbuster greiene.

du far en warning som det feks står fsaa.blabla is (1) must be equal to (0)

 

da går du inn i ET mappa og så etpro (hvis det er på en etpro server du får warningen på) så går du inn på profiles så den mappa som heter det samme som nicket ditt så åpner du den fil som heter etconfig.

da skal det komme en lang liste.

i den lista finner du bare dem setningen som du fikk warning av så gjør du om (1) til (0)

 

det samme gjør du hvis du får en annen warning.

Endret av magnus1987
Lenke til kommentar
har gitt opp spillet etter tull med punkbuster og g4ti kort med nye drivere, samt det t jeg ikke kommer inn på noen servere :-/

virkelig synd at du har problemer, ET er et skikkelig bra FPS online spill, med mange servere, ekstremt bra gameplay og det er gratis! :wow:

 

Hvilke problemer gir punkbuster deg?

De nye forceware driverne var problematiske en stund, men jeg er ganske sikker på at de har fiksa problemet. Hvordan utarter problemet seg?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Snodig problem. Kan jo hende det har skjedd noe skitt med config'en din? Gå gjennom valgene dine og se om du har gjort noe dumt.

 

Eventuelt - finn profiles mappa og slett brukermappene dine i etmain, etpro pg shrubet mappene. Dette setter det meste tilbake til scratch. Problemet er at du må igang med å konfigurere på nytt.

 

Eventuelt 2 - Destination Skyline er avviklet, og de har frigitt sine .cfg filer. Last ned og test en av dem.

Lenke til kommentar

Er innom nexus eg også noen ganger,litt morro med så mangen spillere på en gang men desverre lagger det som regel en god del + at spawn killing og overdrevet bruk av artillery support ødelegger en del he,he..

 

xlnt hva er fordelen med å bruke slike .cfg filer?,har sett dei ligge på diverse ET sider men ikke giddet enda å teste noe særlig.

 

Ps.uberboss det er snart på tide at vi møtes på samme ET serveren nå,skal se etter deg på nevnte ET servere ;)

Lenke til kommentar
ah nå virker det igjen etter en format og noen omega drivere :p

 

Problemet var at hele maskinen frøs, jeg vet om flere som har dette problemet men nå spiller jeg ganske ofte :D

Hos meg har maskinen frøset etter en kombinasjon av å ha lagt inn "Powerstrip" og ET, dette har jeg erfart både med Ati og Nvidia kort samt på forskjellige maskiner.

 

Ellers spiller jeg så fort jeg får tid, gutteungen på 9 spiller ET hver dag i "spilletimen" sin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...