Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Herregud 'a mann (gutt!) - her skal du få et råtips... Stikk innom en butikk og sjekk om de har gamle (gårsdagens) brød du kan kjøpe billig for en femmer. Kjøp et brød eller to. Ring opp dama og spør henne direkte; "Hei, blir du med og går en tur i parken torsdag eller fredag?" - ha to konkrete dager hun kan velge mellom. Hun kommer IKKE til å si nei. Avtal et sted å møtes, eller hent henne, eller whatever. Gå en tur i parken og når dere kommer til dammen hvor endene er, fisker du frem brødet og så kan dere sitte på en benk eller noe og prate om fremtiden, hus med stakittgjerde og 2.4 barn, og mate de fine flotte endene som nå er ute og storkoser seg i vårsolen. Garantert vinner.

Fugler skal ikke ha brød, de blir syke av det. Havregryn funker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud 'a mann (gutt!) - her skal du få et råtips... Stikk innom en butikk og sjekk om de har gamle (gårsdagens) brød du kan kjøpe billig for en femmer. Kjøp et brød eller to. Ring opp dama og spør henne direkte; "Hei, blir du med og går en tur i parken torsdag eller fredag?" - ha to konkrete dager hun kan velge mellom. Hun kommer IKKE til å si nei. Avtal et sted å møtes, eller hent henne, eller whatever. Gå en tur i parken og når dere kommer til dammen hvor endene er, fisker du frem brødet og så kan dere sitte på en benk eller noe og prate om fremtiden, hus med stakittgjerde og 2.4 barn, og mate de fine flotte endene som nå er ute og storkoser seg i vårsolen. Garantert vinner.

Roli nu

Endret av fredrikG199
Lenke til kommentar

Hvorfor tenker du så veldig negativt på avslaget. Du bør heller tenke på følgende måte egentlig. At du finner noen attraktiv, og så spør du dem. Den dama som da blir spurt vil ikke nødvendigvis ha et forhold til noen når som helst, og det kan være at hun ikke kjenner deg godt nok, eller at timingen passer dårlig. Det kan jo godt hende at hun nettopp har gått ut av et annet forhold, og da tar det tid før hun blir klar igjen for noe.

 

Slå deg selv på brystet, og mann deg opp. Du bør heller tenke at spørsmålet ditt gir henne selvtillit. Tenke seg til at en pysete gutt turte å spør henne. Hun er kanskje ikke klar for et forhold, men hun vil garantert føle seg lagt merke til og mer attraktiv. Så egentlig på tross av avslaget så hjelper du folk til å føle seg bedre. Om du tenker slik, på denne positive måten, så klarer du sikkert å spørre folk oftere.



Anonymous poster hash: 3a5fc...926
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hvorfor tenker du så veldig negativt på avslaget. Du bør heller tenke på følgende måte egentlig. At du finner noen attraktiv, og så spør du dem. Den dama som da blir spurt vil ikke nødvendigvis ha et forhold til noen når som helst, og det kan være at hun ikke kjenner deg godt nok, eller at timingen passer dårlig. Det kan jo godt hende at hun nettopp har gått ut av et annet forhold, og da tar det tid før hun blir klar igjen for noe.

 

Slå deg selv på brystet, og mann deg opp. Du bør heller tenke at spørsmålet ditt gir henne selvtillit. Tenke seg til at en pysete gutt turte å spør henne. Hun er kanskje ikke klar for et forhold, men hun vil garantert føle seg lagt merke til og mer attraktiv. Så egentlig på tross av avslaget så hjelper du folk til å føle seg bedre. Om du tenker slik, på denne positive måten, så klarer du sikkert å spørre folk oftere.

 

Anonymous poster hash: 3a5fc...926

 

tmx

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spør henne om hun vil bli med på date?

Date? Han går på videregående.

 

Date er vel litt gammeldags? Spesielt for unge som han, er det vel bare å spørre om hun vil bli med på ett eller annet. Nesten hva som helst. Så bli kjent.

 

Husker når jeg var på den alderen. Da gikk alt mye fortere. Da gikk det nesten direkte fra hei til klining. Trengte bare å komme i en annen setting enn skole eller slike ting.

 

Fest er jo ofte en anledning for å begynne med slik. Men det trenger ikke være verre enn at han spør om hun vil "henge" og bli med hjem til han eller noen venner eller liknende.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Herregud 'a mann (gutt!) - her skal du få et råtips... Stikk innom en butikk og sjekk om de har gamle (gårsdagens) brød du kan kjøpe billig for en femmer. Kjøp et brød eller to. Ring opp dama og spør henne direkte; "Hei, blir du med og går en tur i parken torsdag eller fredag?" - ha to konkrete dager hun kan velge mellom. Hun kommer IKKE til å si nei. Avtal et sted å møtes, eller hent henne, eller whatever. Gå en tur i parken og når dere kommer til dammen hvor endene er, fisker du frem brødet og så kan dere sitte på en benk eller noe og prate om fremtiden, hus med stakittgjerde og 2.4 barn, og mate de fine flotte endene som nå er ute og storkoser seg i vårsolen. Garantert vinner.

Men husk på at ender ikke skal spise brød og fugler som bor rundt parker tar skade av å nesten utelukkende leve av mat de ikke skal ha. Bare greit at flest mulig vet om det :). Selv har jeg ei bøtte med ordentlig fuglemat baki bilen. :p

Lenke til kommentar

Men husk på at ender ikke skal spise brød og fugler som bor rundt parker tar skade av å nesten utelukkende leve av mat de ikke skal ha. Bare greit at flest mulig vet om det :). Selv har jeg ei bøtte med ordentlig fuglemat baki bilen. :p

Å være han fyren som kjører rundt med ei bøtte fuglemat tror jeg derimot ikke er noe sjekketriks. :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Men husk på at ender ikke skal spise brød og fugler som bor rundt parker tar skade av å nesten utelukkende leve av mat de ikke skal ha. Bare greit at flest mulig vet om det :). Selv har jeg ei bøtte med ordentlig fuglemat baki bilen. :p

Å være han fyren som kjører rundt med ei bøtte fuglemat tror jeg derimot ikke er noe sjekketriks. :p
Haha! True ;)

 

post-389336-0-42255100-1496505643_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hei! 

Gøy at dere har funnet tonen sammen. Det var veldig likt for min del da jeg fant min første partner på vgs for 10 år siden: Vi fant tonen, klemte litt, satt og varmet hverandre, uten at noe mer skjedde de første pare gangene. Litt senere inviterte jeg henne hjem etter skolen og jeg "gikk all in" og kysset henne. Du kan nok ane hvor nervøs, redd og forvirret jeg var men jeg hadde alt å tape på å ikke prøve. Hun var like nervøs, og gjengjeldte kysset mitt. Hvis hun allerede viser slik interesse for deg, så tror jeg ganske sikkert at hun blir med på å ta det et steg videre, og vil sette pris på initiativet ditt.

 

Inviter henne til en hyggelig og litt avslappet aktivitet, hvor du har en unnskyldning for å være litt nærme henne. (Gjerne en benk i en park hvor dere mater ender, slik som tidligere foreslått). Blir det for skummelt å bare kysse henne, forsøk et nuss på kinnet først, stryk på hånden hennes og len deg sakte inn mot henne, klem henne kinn mot kinn eller rett og slett si "leppene dine ser utrolig myke og deilige ut" og stryke forsiktig på dem med en finger før du kysser henne. 

 

Stol på magefølelsen, og bare gjør det du har lyst til. Hvis hun ikke vil, så vet du det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...