Gå til innhold

Mest minneverdige soundtrack i spill ever?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

#1. Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty. (PS2) "Theme"

numero uno av alle sanger noensinne laget til et spill! Får frysninger bare av å tenke på den nå.. Hvor mange ganger jeg har hørt/sett introen...finnes ikke tall! :cool:

 

#2. Zelda: Ocarina of Time. (N64) "Gerudo Valley theme"

Klassiker!

 

#3. Unreal Tournament 2003 (PC) " End Theme"

Etter siste boss på singleplayerkampanjen blir skjermen svart (mulig noen credits først) og dette themet spilles. Magisk! Husker jeg fikk høre denne fantastiske låten kun den første gangen jeg runda spillet....noen som husker denne?

Lenke til kommentar

Vell, den mest minneverdige må vel være da jeg nettopp hadde kjøpt meg 12"søbb til bil, men hadde ikke bil, så d ble brokobling på pappas gamle stereo (gikk noen sikringer av og til men pytt) og søbben ble plassert under pc bordet. Det var knall å spille C&C (red alert) digger den musikken, ennå :)

 

Så, gjenntar vel de fleste her men men:

 

C&C

Icewind dale

Baldurs Gate II

 

Doom II (hadde nettopp kjøpt meg et digert AWE32 Lydkort med "midi-instrumenter", og husker det var noen trommesolo-ting som lød helt fantastisk :D)

 

Quake 1 ... råbra...

 

Monty on the run, ,(selv om jeg aldri spilte det, så lastet jeg ned sangen, og har fått den på hjernen )

 

Mafia hadde en veldig tøff en når en springer med noen karer etter deg.... husker ikke helt, men sånn tanta til beate gitar kar som spiller, husker ikke hva han heller heter :p

 

Kommer ikke på flere nå, åjo, selvsagt monkey island

 

å ja, frontier elite,, selv om det ikke akkurat var nyskapende musikk, så var det veldig, um, space odyssy , kjekt å docke i romstasjoner osv

 

Åpningsmusikken til Civilization :D

Endret av [^..^]Christian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...