Gå til innhold

Norge! Der ingen kan være seg selv!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Verdens største barnehage. Landet der lover og regler stanser en hver borger i fra å være seg selv. Bare glem drømmene dine hvis du er noe mer enn et A4 menneske.

Jepp. Fortsatt leder vi vel frihetsmålinger gang på gang så ift alle andre er det bra.

 

Men på tide å kaste idioter som setter egne prinsipper forran andres frihet ut av politikken.

Hvordan føler DU det da? Sånn bortsett fra målinger og alt du får levert.

 

Føler jeg har mye frihet og alle muligheter. Mye jeg ville endra selv og som jeg skrev har jeg lite til overs for moralisme som står for de fleste frihetsstjelende og idiotiske regler.

 

Når det er sagt er ting som forbud mot våpen og fartsgrenser prisen man må betale for at 1% av befolkningen ikke oppfører seg og et er en pris jeg betaler fordi jeg ser nytten av det og det vil gå ut over uskyldige hvis det er fri flyt av våpen f.eks.

 

Men ting som å forby proffboksing eller å straffe folk for å ruse seg er eksempler der folk som ikke vet hva de snakker om er de som setter lover der forbud gjør ting mye værre.

 

Men å kalle Norge "Verdens største barnehage" er naturligvis feil selv om barnehagemerkelappen kan forsvares i alle land.

Lenke til kommentar

Verdens største barnehage. Landet der lover og regler stanser en hver borger i fra å være seg selv. Bare glem drømmene dine hvis du er noe mer enn et A4 menneske.

Hvilke regler lover og regler tenker du på da?

 

Jeg kommer på noen få eksempler, som sexkjøpsloven og det at det er lov å omskjære guttebabyer. Men ut over det? Hva hindrer deg fra å være deg selv?

Lenke til kommentar

 

Verdens største barnehage. Landet der lover og regler stanser en hver borger i fra å være seg selv. Bare glem drømmene dine hvis du er noe mer enn et A4 menneske.

 

 

Hvilke lover og regler tenker du på da?

Da vet jeg ikke hvor jeg skal begynne. Er ikke konkrete regler jeg tenker på i denne sammenhengen.
Lenke til kommentar

Verdens største barnehage. Landet der lover og regler stanser en hver borger i fra å være seg selv. Bare glem drømmene dine hvis du er noe mer enn et A4 menneske.

For noe vas, er ikke lover og regler som stanser noen fra i å være seg selv, det er det at man bryr seg om hva andre mener.

 

Og de mener mye.

Lenke til kommentar

 

 

Verdens største barnehage. Landet der lover og regler stanser en hver borger i fra å være seg selv. Bare glem drømmene dine hvis du er noe mer enn et A4 menneske.

 

Hvilke lover og regler tenker du på da?

Da vet jeg ikke hvor jeg skal begynne. Er ikke konkrete regler jeg tenker på i denne sammenhengen.

 

 

Det er umuligå være deg selv, men du klarer ikke hoste opp et eneste eksempel på hva som er så fryktelig vanskelig?

Lenke til kommentar

 

 

 

Verdens største barnehage. Landet der lover og regler stanser en hver borger i fra å være seg selv. Bare glem drømmene dine hvis du er noe mer enn et A4 menneske.

 

Hvilke lover og regler tenker du på da?

Da vet jeg ikke hvor jeg skal begynne. Er ikke konkrete regler jeg tenker på i denne sammenhengen.

Det er umuligå være deg selv, men du klarer ikke hoste opp et eneste eksempel på hva som er så fryktelig vanskelig?

Jeg snakker generelt. Men skal du absolutt ha eksempler så kan du jo prøve å bygge ditt eget hus og se hva slags problemer du støter på da. Eller prøve å gjøre noe moro som innebærer litt risiko for deg selv. Sjansen er stor for at det er ulovlig. Eller du kan kjøpe deg noe som ikke er "nødvendig" og undersøke hvor mye av det du betaler som går til staten. Endret av mr.wolf
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...