Gå til innhold

Norge! Der ingen kan være seg selv!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig kan man velge hvilket land man vil bo i. Men har man bygget opp et liv her her, så godt det har latt seg gjøre, så er det ikke bare å stikke fra alt sammen. Norge er et bra land det, så lenge man kunne sluppet å føle at man er i kardemomme by.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Selvfølgelig kan man velge hvilket land man vil bo i. Men har man bygget opp et liv her her, så godt det har latt seg gjøre, så er det ikke bare å stikke fra alt sammen. Norge er et bra land det, så lenge man kunne sluppet å føle at man er i kardemomme by.

 

Hvilket land skulle du ønske du hadde bygget opp et liv i, da? Og hva er galt med Kardemomme by?

Endret av frohmage
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Slutt å bry deg om hva du føler så ordner alt seg

Ja, der har du slagordet til den norske stat.

 

 

Aner lite om den staten, men tror ikke det kan være meg som føler, for hvis det var meg som virkelig følte alt dette, så skulle jeg ha full kontroll på hva som ble følt, - men siden jeg ikke har kontroll kan det ikke være meg, og da kan jeg like godt bare glemme all føling og konsentrere meg om å være fri fra surret kalt følelser

Lenke til kommentar

 

Selvfølgelig kan man velge hvilket land man vil bo i. Men har man bygget opp et liv her her, så godt det har latt seg gjøre, så er det ikke bare å stikke fra alt sammen. Norge er et bra land det, så lenge man kunne sluppet å føle at man er i kardemomme by.

 

 

Hvilket land skulle du ønske du hadde bygget opp et liv i, da? Og hva er galt med Kardemomme by?

kanskje på en primitiv øy langt fra samfunnet. Der smiler de i allefall. Kardemomme by?? Nei.... jeg er jo et voksent menneske da.
Lenke til kommentar

Verdens største barnehage. Landet der lover og regler stanser en hver borger i fra å være seg selv. Bare glem drømmene dine hvis du er noe mer enn et A4 menneske.

Jepp. Fortsatt leder vi vel frihetsmålinger gang på gang så ift alle andre er det bra.

 

Men på tide å kaste idioter som setter egne prinsipper forran andres frihet ut av politikken.

Lenke til kommentar

 

Verdens største barnehage. Landet der lover og regler stanser en hver borger i fra å være seg selv. Bare glem drømmene dine hvis du er noe mer enn et A4 menneske.

 

Jepp. Fortsatt leder vi vel frihetsmålinger gang på gang så ift alle andre er det bra.

 

Men på tide å kaste idioter som setter egne prinsipper forran andres frihet ut av politikken.

Hvordan føler DU det da? Sånn bortsett fra målinger og alt du får levert.
Lenke til kommentar

 

 

Selvfølgelig kan man velge hvilket land man vil bo i. Men har man bygget opp et liv her her, så godt det har latt seg gjøre, så er det ikke bare å stikke fra alt sammen. Norge er et bra land det, så lenge man kunne sluppet å føle at man er i kardemomme by.

 

Hvilket land skulle du ønske du hadde bygget opp et liv i, da? Og hva er galt med Kardemomme by?

kanskje på en primitiv øy langt fra samfunnet. Der smiler de i allefall. Kardemomme by?? Nei.... jeg er jo et voksent menneske da.

 

 

Du kan jo ikke klage på samfunnet her om det du ønsker er å leve utenfor samfunnet! Eller ønsker du at alle andre skal flytte?

 

edit: Det er ikke Norge det er noe feil med når du vil leve utenfor samfunnet.

Endret av frohmage
Lenke til kommentar

 

 

 

Selvfølgelig kan man velge hvilket land man vil bo i. Men har man bygget opp et liv her her, så godt det har latt seg gjøre, så er det ikke bare å stikke fra alt sammen. Norge er et bra land det, så lenge man kunne sluppet å føle at man er i kardemomme by.

 

 

Hvilket land skulle du ønske du hadde bygget opp et liv i, da? Og hva er galt med Kardemomme by?

kanskje på en primitiv øy langt fra samfunnet. Der smiler de i allefall. Kardemomme by?? Nei.... jeg er jo et voksent menneske da.

 

Du kan jo ikke klage på samfunnet her om det du ønsker er å leve utenfor samfunnet! Eller ønsker du at alle andre skal flytte?

 

edit: Det er ikke Norge det er noe feil med når du vil leve utenfor samfunnet.

selvfølgelig er det samfunnet og politikken her jeg har noe i mot. Ikke omvendt.
Lenke til kommentar

 

Norge er et bra land det, så lenge man kunne sluppet å føle at man er i kardemomme by.

Problemet med Norge er ikke at det ligner på Kardemomme by, tvert imot problemet med Norge er at det ikke ligner på Kardemomme by. ;)

Om livet i Kardemomme by: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1762968

De få landene med velferd og litt frihet i tillegg har lavere statistikk over kriminalitet. Nederland er et eksempel. Og det er ikke bare avkriminalisering av cannabis jeg sikter til.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...