Gå til innhold

ANMELDELSE: Mass Effect: Andromeda


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var vel omtrent som ventet det. Må innrømme at jeg aldri ble gira på ME:A. BW klarte bare ikke fenge meg på samme måte som OT gjorde. Hadde ME:A fått glødene anmeldelser over hele linja, er det nok mulig at det kunne blitt kjøp, men nå virker den generelle opinionen mer... "Meh. Bra nok."

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fikk vite her om dagen (Totalbisquit) at det er ikke folka fra ME 1-3 som har laget dette spillet. Det er et søster-studio til Bioware som har laget dette. De har for øvrig aldri laget et stort spill før heller. http://www.twitlonger.com/show/n_1spng4a

 

Stemmer, det er Bioware Montreal. Studio ble startet for å gjøre Mass Effect 3 Multiplayer. Og gi dem et så ambisiøst prosjekt er veldig merkelig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Likte godt spillet, er ikke det samme som de andre Mass effect spillene.

men mobiliteten gjør det litt kjekkere å avansert siden du kan flanke fra mid air med hover mode når du er scopet.

å kjøre makoen igjen (nomad) var ganske kjekt.

 

Selve character custimization/leveling liker jeg veldig godt i Andromeda siden du ikke er bundet by class.

du bygger den som du vil ha den.

Sånn som jeg Sniper/ninja er veldig morsomt, Leathal hits from afar and leathal upclose .P

 

Multiplayer trenger derimot en del patching siden de er veldig ustabilt forholdt til hvem spillet velger som host, den bare velger en random istedet for å finne den playeren som egner seg best.

 

Har også en del bugs på enemies du møter i MP mode, mange bare liksom teleporterer opp og ned når de skal climbe/jump jete.

 

men er veldig kjekt selv for disse bugsa,

Multiplayer er mye vanskeligere en før krever litt mer mobilitet av players, siden selv de største robotene/dyra hoper etter deg på takket der du trodde du var trygg hehe.

 

Uansett så tror jeg mye av feilene/bugsa blir litt utbredt før release 23.

 

men du vett EA, dont expect anything the first week.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har lest og sett Clips av den elendige toon costumization og dem dårlige animasjonene og ansiktsutrykkene, som var like dårlig i alle dem andre mass effekt spillene...så jeg dropepr dette spillet også:(

 

Jaja....mass effekt er nok ikek noe for meg..er altfor kresen for et sånt spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spilt nesten alle timene i Trial og jeg er ingen "big fan" av tidligere spillene men likte det nye "litt" men føler combat og questene blir for kjedelig for min del. Combat er ikke morro nok føler jeg og man er nærmest en gud i kamp i forhold til alienene man møter noe jeg finner rart. Å møte nye livsformer burde være skremmende, ikke som dette. Veldig rare animasjoner til tider, flere gang jeg har brutt ut i latterkrampe pga rare ansiktsuttrykk.

 

Grafikken er OK men føler man kan gjøre så sinnsykt mye mer med slike spill for tiden. Jeg er tester for Star Citizen og vet d er tilgjengelig teknologi som kan så sinnsykt mye mer enn hva Andromeda gjør her. Men det skinner gjennom hele spillet at det er lagd for konsoll i tankene. Blir ikke noe kjøp her tror jeg ikke, det er rett og slett bedre spill der ute. 

Endret av Avean
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Så dette er et helt poeng bedre enn Breath of the Wild? Omg. Gamer. Skjerp dere. Omg.

 

Jk.

Man skulle nesten tro folk var over fornærmelsen med BotW nå, men det sitter langt inne skjønner jeg.

Folk kan åpenbart ikke "move on with their life", nei...

Lenke til kommentar

Reads like a 6, som det heter. Mesteparten av kritikken her synes jeg kanskje folk burde vært mer løssluppen med også under den originale trilogien, spesielt i hoppet fra ME1 til 2, hvor en og annen baby nok ble med badevannet Mac Walters kastet ut vinduet.

 

Hadde det mer gøy med trial-greien enn jeg trodde jeg skulle, så jeg kjøper nok Andromeda likevel. Innså samtidig at spillpressen har gjort en imponerende dårlig jobb med å forklare Profiles-systemet. Frem til jeg prøvde det selv, trodde jeg at det var on the fly-respecs som i Diablo 3, men det er det jo absolutt ikke.

 

Multiplayeren er mer av det samme som den fra ME3, så det tar jeg gjerne i mot. Den hadde en levetid som langt overgikk det som egentlig skulle være hovedattraksjonen, så jeg vil gjerne informere om at jeg er en av dem som faktisk har bedt om det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synd om karakterene ikke er noe særlig å hukse, karaktergalleriet er en av de aller viktigste delene i den originale triologien.

 

AtW

Absolutt. Når man i tillegg fjerner seg såpass fra det som skjer/skjedde i den originale triologien så er det jo nesten bare navnet igjen. Det er SW the Phantom Menace all over. Må vel få Disney på banen her også :)

Lenke til kommentar

 

Fikk vite her om dagen (Totalbisquit) at det er ikke folka fra ME 1-3 som har laget dette spillet. Det er et søster-studio til Bioware som har laget dette. De har for øvrig aldri laget et stort spill før heller. http://www.twitlonger.com/show/n_1spng4a

Stemmer, det er Bioware Montreal. Studio ble startet for å gjøre Mass Effect 3 Multiplayer. Og gi dem et så ambisiøst prosjekt er veldig merkelig.

 

 

Sant nok, en det er fremdeles lead writer fra ME2 og ME3 som står bak spakene her også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

*Tinfoil hat on*

 

Har dere virkelig spilt gjennom hele spillet? I så fall, hvorfor prater dere bare i detalj om det innledende oppdraget, og bruker bare bilder fra de første timene av spillet? Jeg finner det veldig merkelig, for dere pleier ikke å gjøre det i andre anmeldelser.

 

*Tinfoil hat off*

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Fikk vite her om dagen (Totalbisquit) at det er ikke folka fra ME 1-3 som har laget dette spillet. Det er et søster-studio til Bioware som har laget dette. De har for øvrig aldri laget et stort spill før heller. http://www.twitlonger.com/show/n_1spng4a

Stemmer, det er Bioware Montreal. Studio ble startet for å gjøre Mass Effect 3 Multiplayer. Og gi dem et så ambisiøst prosjekt er veldig merkelig.

 

 

Sant nok, en det er fremdeles lead writer fra ME2 og ME3 som står bak spakene her også.

Vedkommende som syntes slutten på ME3 var en god ide, med andre ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...