Gå til innhold

Svensk partileder - Vi kan ta imot 30-40 millioner innvandrere


Anbefalte innlegg

 

Annie Løøf ser for seg at Sverige kan ta imot 30-40 millioner innvandrere. Riktignok forutsatt at de jobber og integrerer seg.

Dette til tross for at Sverige ikke klarer å integrere de som kom i 2015 og at storbyene står i flammer nesten hver kveld.

Kanskje ikke så rart at Sverigedemokratene gjør stadige byks oppover og snart kan danne regjering alene? Norge burde kanskje begynne på sin egen mur?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har man fulgt med i timen vet man at Japan har ca 127 millioner Mennesker, og er mindre enn Sverige.

Så det handle ikke om populasjon.

Dog sakt, Sverige har ca 10 millioner nå, og ca 3-4 millioner i stor-metroområdet rundt Stockholm. Faktisk infastuktur vil ikke kunne støtte 40-50mil nySvensker, og ingenting gir tegn på at Sverige bygges ut på en måte som vil tillate en såpass stor populasjonsvekst.

 

Så jeg stiller meg enig i påstanden: Ikke umulig

Vettugt derimot? Ikke faen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det der er en gammel video og til og med i Sverige er det ingen som sier noe slikt lenger. Nasjonalsosialisme vil sannsynligvis vokse stort i Sverige. 

 

 

 

Japan har

Og Japan hadde 100mill innbyggere i 1966, altså 50år siden. Hurtig forskjell i sammensetning og størrelse av befolkning er oppskrift på problemer. Tror nok neppe Japan misunner Europa deres flyktningpolitikk. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Det går fint, det er null problem å integrere 9 millioner svensker i 30 millioner innvandrere. But seroiusly: da kommer det en ny flyktningebølge til Norge, bestående av etniske svensker.

Lenke til kommentar

Det er jo "artig" å tenke på at dette var politisk korrekte holdninger for kort tid siden, på samme tid som Löfven hadde flydd over Sverige og kunne fortelle at det var rikelig med plass, og snakket om "nyfascisme". 

 

http://www.aftenposten.no/verden/--Vi-har-nesten-uendelig-med-plass-72380b.html

 

Så kan man klø seg i hodet og lure på hvorfor "populister" osv. er på fremmarsj og tilliten til pressen er lav. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Annie Løøf ser for seg at Sverige kan ta imot 30-40 millioner innvandrere. Riktignok forutsatt at de jobber og integrerer seg.

 

Dette til tross for at Sverige ikke klarer å integrere de som kom i 2015 og at storbyene står i flammer nesten hver kveld.

 

Kanskje ikke så rart at Sverigedemokratene gjør stadige byks oppover og snart kan danne regjering alene? Norge burde kanskje begynne på sin egen mur?

 

Vel, hvis de venstreradikale føler at de trenger dominante muslimske machomenn for å forandre seg, så ser jeg ingen grunn til å nekte dem det. Hvis venstreradikale ønsker å krype lydig for islams sverd, så er de i sin fulle rett til å gjøre det. Vi har religionsfrihet.

 

Men som kristen står jeg fortsatt på at Jesus er veien, og jeg vil påstå at homofile o.l som har rotet seg inn i venstreradikale miljøer ville hatt det bedre i en kristen vestlig sivilisasjon enn en muslimsk, men igjen, det er deres valg. Jeg har ikke barn, så hvordan norge ser ut om en 40-50 års tid, er jeg ikke så bekymret for. Det er strengt tatt ikke mitt eller andre her inne sitt problem, dette styrer andre og folk har jo tydeligvis tatt seg bryet med å gå til stemmelokalet og stemme på denne politikeren og da må man jo stole på at det er dette folket vil ha.

Endret av marius77
Lenke til kommentar

Helt sinnsyke uttalelser. Burde føre til at hun mister jobben sin slik som alle andre som har horrible uttalelser gjør.

 

Hun er stemt inn. Jeg gidder ikke å hisse meg opp over dette her, og jeg anbefaler andre å ikke kaste bort tid på dette her heller. Og muslimer kan snu om og bli kristne.

Endret av marius77
Lenke til kommentar

 

Helt sinnsyke uttalelser. Burde føre til at hun mister jobben sin slik som alle andre som har horrible uttalelser gjør.

 

Hun er stemt inn. Jeg gidder ikke å hisse meg opp over dette her, og jeg anbefaler andre å ikke kaste bort tid på dette her heller. Og muslimer kan snu om og bli kristne.

 

 

Ditto. Men det er ganske morsomt at mange svenske politikere helst bare argumenterer med økonomi og logistikk i forbindelse den raske innvandringen - mens de selv legger opp til et liv med kontrollert avstand fra fremmedkulturelle innvandrere. Havner man i innvandrerstrøk - så flytter man gjerne. Var det ikke en svensk politiker (eller økonom?) som sa at om 50 år så bor det bare noen få alkoholikere og raringer på landsbygda i Sverige. Nesten alle på landsbygda har flytta til noen store byer - til (så langt jeg forstår) et segregert og "globalisert" (rotløst?) liv. På landsbygda bor det uansett bare noen tullinger som sliter med kulturelle røtter :-)  

Få de vekk ! :-)

Endret av lada1
Lenke til kommentar

En ordentlig ikke-sak som er litt vanskelig å se poenget med når premisset var at samtlige jobbet og ble vel integrert, det må da tilsi at de alle da bare blir en ressurs som ville ha skutt økonomien i været. Men vi kommer jo uansett ikke unna hvorfor i alle dager Sverige skulle ville ta imot 3-4 ganger sin egen befolkning, virker jo som en helt meningsløs og kulturell destruktiv overkill og ikke minst en umulig logistisk oppgave. Move on.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mennesker er ikke realkapital. Om noe så heller mennesker mer mot søppel.

 

Spesielt med stadig økende grad av automatisering.

 

Flott for Sverige hvis de vil ta på seg å hjelpe flest mulig flyktninger, men for verden som helhet så burde fokuset være å redusere befolkningsveksten så mye som mulig. Jo flere mennesker, jo vanskeligere vil det være å hjelpe alle sammen. Og enda mye vanskeligere å hjelpe alle til å få god livskvalitet.

Lenke til kommentar

 

 

Annie Løøf ser for seg at Sverige kan ta imot 30-40 millioner innvandrere. Riktignok forutsatt at de jobber og integrerer seg.

 

Dette til tross for at Sverige ikke klarer å integrere de som kom i 2015 og at storbyene står i flammer nesten hver kveld.

 

Kanskje ikke så rart at Sverigedemokratene gjør stadige byks oppover og snart kan danne regjering alene? Norge burde kanskje begynne på sin egen mur?

 

Er dette noe det Svenske folk skal få lov å bestemme selv eller skal det bare tres over hodet på dem uten demokrati?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Man stemmer på politikere som lover barnehager, sykehjem, skoler, kollektivtransport, økt velferd, mer demokrati og mindre mobbing. I stedet får man dette.

Lenke til kommentar

 

Er dette noe det Svenske folk skal få lov å bestemme selv eller skal det bare tres over hodet på dem uten demokrati?

 

 

Det svenske folket har da full anledning til å bestemme dette selv. Det er "bare" å la være å stemme på politkere som vil ha det slik...

 

Geir :)

 

 

Ja, særskilt siden alle har oversikt hva alle politikeres meninger er.

 

Mvh,

Sark

Lenke til kommentar

Man stemmer på politikere som lover barnehager, sykehjem, skoler, kollektivtransport, økt velferd, mer demokrati og mindre mobbing. I stedet får man dette.

 

Dumt av velgerne i så fall. Det jo ikke sånn at disse politikerne ikke sier hva de mener om innvandring, jamnfør førstepost. 

 

Eller kanskje det er sånn at disse velgerne faktisk ikke synes innvandring er så galt. Og at de som synes det er så galt er i mindretall og dermed lider under flertallsstyrets prioriteringer.

 

Ja, særskilt siden alle har oversikt hva alle politikeres meninger er.

 

Som sagt over: Det jo ikke sånn at disse politikerne ikke sier hva de mener om innvandring, jamnfør førstepost. Svenske partier er stort sett nokså tydelig plassert på den ene eller andre siden i akkurat dette spørsmålet. Og siden det har pågått noen år har vel selv de litt mer tvetydige av dem vist sin politikk i praksis...

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En stemme på et parti eller person er alltid et demokratisk tap i forhold til en stemme på politikk.

 

Når flesteparten i et representativt "demokrati" stemmer, stemmer de i uvitenhet enten om partiet de stemmer på eller partiene de ikke stemmer på. Uansett hvilket parti de stemmer på vil de stemme på politikk de ikke er enig med og uansett hvilket parti de stemmer på er det politikk som ikke kan unngåes.

 

Jeg foretrekker å kalle det representativt tyranni. Ærlig talt.

 

Partivalg blir avgjort i et nasjonalt mesterskap av løgn og bedrag, hvor de som er best til å manipulere folks følelser er de som får flest stemmer. Et valg per idag handler ikke om rasjonelle valg eller om det folk flest foretrekker er landet retning fremover. Det er ofte to polariserte sider som kjemper mot hverandre hvor folket er et nødvendig offer i en status quo situasjon hvor det handler om å reversere den andre sidens implementere politikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...