Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Til alle som har lyst til å hamstre noen gode baller på tilbud, så blir det ikke stort bedre enn dette:

2 dusin Chrome Soft til 499,-

 

Kan legge til at både GolfOnline og Golfhandelen.no matcher tilbudet:
https://www.golfhandelen.no/no/artiklar/callaway-chromesoft-24-golfballer.html (2 dusin)

https://onlinegolf.no/golfballer/golfballer/callaway-chrome-soft-hvit.html (1 dusin)

 

Forskjellen er bare at de to andre ikke har en sånn Mickelson-utgave, men det er ikke så nøye

 

Dette er billig folkens, tenk så mange man kan sette inn i skauen nå, uten å tenke at "faen, der røk det en 50-lapp"!  :w00t:

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Ja, så han når han spilte sist. Spilte ganske stabilt, noe cowboy på utslagene, men han havnet blant topp-25. Selv så var han strålende fornøyd og syns det var moro å spille litt skikkelig golf igjen. Han er tilbake om to uker, syns jeg de sa på TV i går :)

Day vant ja, men hadde nesten håpet litt på Noren jeg da, han spilte bra og måtte jo vente i evigheter på siste hullet der pga en usannsynlig treig JB Holmes
 

I dag har jeg kjøpt meg nye jern faktisk! Ble Titleist AP1! Nå må bare sommeren komme! :D

Lenke til kommentar

Ja, håpte litt på Day, siden han bare har vært helt ute av det etter han var så rå for et par år siden.

 

Synd den håpløse somlingen til Holmes, og håpløst at det ikke straffes, sakte spill må de slutte å godta på touren.

 

Synd Fowler snubla litt i går, hadde vel fortjent en seier på den banen.

 

Artig det, venter selv, men været ute er ikke akkurat mye sommer.

Lenke til kommentar

Har ikke Day slitt med ryggen? Litt sånn ala Tiger? Det er synd, han virker som en sympatisk fyr.

Hvordan ville du løst spillere som JB Holmes? Bøter biter jo ikke på disse gutta :p 
Straffeslag syns jeg kunne vært en interessant tanke 

Fowler var jo helt ute av det i går, alt gikk stang ut, så begynte han sette ballene ut i vannet i tillegg. Men han rister nok av seg dette
veldig greit. 

Håper på en kjempe sesong i år! Det har vært mye snø, så håper sjansen for isbrann er minsket mye, Kongsberg hadde jo ikke skikkelig grass før langt utpå sommeren. Kjedelig med ballplassering i August. I år skal jeg spille i Drammen. Satser hardt på å komme meg ned på en litt akseptabel HCP - greier jeg 25 så er fornøyd :p

Lenke til kommentar

Har ikke Day slitt med ryggen? Litt sånn ala Tiger? Det er synd, han virker som en sympatisk fyr.

 

Hvordan ville du løst spillere som JB Holmes? Bøter biter jo ikke på disse gutta :p 

Straffeslag syns jeg kunne vært en interessant tanke 

 

Fowler var jo helt ute av det i går, alt gikk stang ut, så begynte han sette ballene ut i vannet i tillegg. Men han rister nok av seg dette

veldig greit. 

 

Håper på en kjempe sesong i år! Det har vært mye snø, så håper sjansen for isbrann er minsket mye, Kongsberg hadde jo ikke skikkelig grass før langt utpå sommeren. Kjedelig med ballplassering i August. I år skal jeg spille i Drammen. Satser hardt på å komme meg ned på en litt akseptabel HCP - greier jeg 25 så er fornøyd :p

 

Jo det er synd, var rå når han holdt på sitt beste.

 

straffeslag er en bra ting ja, evt suspendere den fra turneringer ved gjentatte regelbrudd.

 

puttern satt ikke igår nei, og hull 17 sliter han ofte på.

 

Håper på det samme selv, mer snø enn normalt og kaldere, så redd vi kan komme sent i gang i år, men får håpe været er blir litt snillere snart.

Lenke til kommentar

Den eneste golfklubben jeg kan tenke meg som er såpass sentralt derfra, blir Groruddalen da ja. Dit kommer man seg lett med buss ville jeg anta, eller kanskje T-banen går dit? 

Oslo GK ligger vel på Røa, men ja - dyrt, veldig dyrt. Det en til der som heter Grini Golfklubb, men har ikke hørt om den før. Sjekk de ut :)

Så har du den som golfern snakket om, den veit jeg ikke noe om.

 

Ellers, så er det vel Asker og Bærum, der er det flere. Ballerud GK, ligger ikke så langt i fra T-banen ser jeg :)


Gir deg en link her, som du kan kikke litt på, her er alle golfbanene i Oslo-området  :)

 

https://www.google.no/search?client=opera&hs=uoZ&q=golfbane&npsic=0&rflfq=1&rlha=0&rllag=59675420,9932771,13928&tbm=lcl&ved=0ahUKEwiTh-fahJfZAhUB1iwKHWM9BsgQtgMIKg&tbs=lrf:!2m1!1e2!2m1!1e3!3sIAE,lf:1,lf_ui:2&rldoc=1#rlfi=hd:;si:;mv:!1m3!1d98717.9028517794!2d10.769733266796834!3d59.92633544060672!3m2!1i2140!2i1185!4f13.1

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...