Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter Rickie Fowler sin seier i Honda Classic i helgen som var, så har jeg lyst på kortere driver til og med. Viser seg at det kan være lurt i mange tilfeller. Jeg slicer i alle fall driveren min som bare pokker, er helt katastrofe på tee, og jeg har en sving som er laaaaangt over toppen. Kan vise hvis noen vil se :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Om man kjøper 3 dusin, så får man Chrome Soft til 266,- per dusin (+frakt) hos Golfshopen.no nå :)
https://www.golfshopen.no/golfballer/kjopt-flere-baller-dusin-spar-penger/callaway-chrome-soft-golf-ball-1-dusin.html

E
DIT: Ser ut som de har endret prisen til 999,- igjen, kanskje var det en feil i butikken. Ikke har de sendt pakka mi heller, så ja :p

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Å "tvangsspille" gir meg lite. For min del bør forholdene (baneforholdene altså) være bra og ikke helst ikke regn.

Mye vind er moro til tider, særlig på linksbaner i utlandet.

Men å rusle rundt med vann til ankelen og dårlige fairways/greener gir meg ikke noe. Da blir jeg bare irritert.

Da venter jeg heller en stund, eller drar sørover, eller står på rangen (noe jeg ikke har gjort på 10 år :p )

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...