Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Conners er ikkje eit namn eg har sett før, og han har vel ikkje prestert i toppen tidlegare. Han fekk PGA-kortet i 2017. Han fortsetter det gode spelet så langt, men det spørs om han held heilt inn.

 

Eg kjøpte PGA Tour Live og såg heile runden til Tiger i dag. $40 eller 311 kroner for eit år er ingenting. Med Tiger tilbake og stort sett alltid med i Featured Groups minst ein dag, så synest eg det er ein god pris. For øvrig ei veldig god sending dei har på PGAtour.com. Lite reklamar og fluff-innslag. Stort sett golf og det som skjer på banen.

Lenke til kommentar

Det er det verste med Eurosport på TV, masse reklame hele tiden, og de starter ikke før seint. De startet seinere enn oppsatt i dag pga kvalifiseringen i ett eller annet hopprenn i dag også. Litt kjipt.

Ang. Conners, de nevnte på TV i sta at han var 3. reserve til turneringen i dag, og at han ikke fikk vite det før i siste liten at han fikk være med. Syns det er moro med underdogs. Takk for interessant info, Zeph :)

Så du så hele runden til Tiger? Hvordan var utslagene hans i dag? Like cowboy som vanlig, eller finner han litt fairways nå? Han er så vill på Tee noen ganger, men nærspillet hans i går var jo helt konge! 

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Kva banar spelar de på her inne? Eg ser for tida etter ein klubb å melde meg inn i i Oslo.

Pent sett, bshagen! Eg har ein Titlest-driver i bagen som eg er veldig nøgd med. Kva handicap spelar du på?

 

Jeg skal spille i Drammen i år +1500,- som gir fritt spill i Asker og Holtsmark. Jeg og Golfern har snakket om å ta en runde sammen i sommer, kanskje du blir med? :)

 

Mitt HCP? Uff... Irriterende høyt. Har hatt masse pro-timer, der proen min sier jeg skal ha 20-25, men sliter med å komme meg under 30 dessverre. Har slitt med en slice i fra Tee, så mister så mye slag pga dette. Men jeg har kortet ned svingen min radikalt nå. Mister 20-30 meter, men drivene er i alle fall rettere. Har trua for å komme meg ned på 20-tallet i år! Hva med deg selv? 

 

Takk for tilbakemelding på baggen btw, jeg har litt OCD, så litt derfor jeg hele baggen er fyllt med Titleist-køller. Skal jeg være helt ærlig, så kunne det like gjerne vært Callaway, Ping, Cobra eller hva som helst, men falt litt for Titleist-køllene denne gangen. Ironisk nok så spiller jeg på Taylormade og Callaway baller, men det er bare fordi de var billigere :)

Lenke til kommentar

Ikke noe særlig fan av Titleist jeg vel?  :ph34r: 

 

Ja, Tiger hadde en bra dag, men han var allerede ferdig når sendingen startet dessverre. Han Conners, har du hørt om han? 

 

 

Funker de da, da går vel hcp ned etterhvert,

Ikke hørt om han, er ny som det nevnes her, med Eurosport player for man sett hele dagen.

Lenke til kommentar

Eg har ikkje spelt dei siste to åra pga. forskjellig. Sist eg spela hadde eg handicap på 11.2 og lågaste eg har hatt er 9.9. Går eg ut i dag så er det nok i starten meir 15-20, men trur eg kan koma med ned under 15 igjen. Ikkje det at handicappet går opp og den på den måten, men at eg spelar til resultat som tilsvarer det handicappet.

 

Godt spel av Tiger i dag, men Conners er med på notane. I tillegg har du Rose, Snedeker, Reed og Casey i toppen. Tiger og Conners i siste flight i morgon hadde vore moro, men då nok Tiger finne minst ein birdie til.

Lenke til kommentar

De nye reglene syns jeg i grunn er fine, og jeg er glad for at det oppfordres til Ready Golf også. Vi har egentlig alltid gjort dette, folk skal ikke stå å vente på meg fordi jeg glemte å ta med en ball i fra baggen, leter etter en ball jeg kan ha mistet eller må pisse i buska. Ready Golf er flott, og denne honør-greia er bare tull syns jeg.

Ny HCP-regler syns jeg også er helt greit, så lenge det er likt for alle så bryr jeg meg ikke. Forskjellen blir jo bare at det er et gjennomsnitt fremfor i dag hvor HCP skal vise din beste golf. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...