Gå til innhold

ANMELDELSE: For Honor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

549,- for spillet, 379,- for season pass. Skulle tro det var nok for Ubisoft. Men nei. Du må faktisk betale for champion status også. Noe som gir mer xp og loot. Gud vet hva andre ting de skal selge ingame også.

 

leter man litt rundt så finner man en deal som er langt under 549,- . Og man betaler for champion status via steel, som man får etter hver kamp og hver utfordring man fullfører, det er altså ingen grunn til å cashe ut mer enn kun for spillet. Det at de har lagt inn en betalingsmulighet for de rikeste ungene er ganske irrelevant, det påvirker ikke gameplay i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Får noen som spillt seg inn i "kamp spill" følest for honor veldig treigt . Det samenlignet med chivelry eller lignende spill i same sjanger.

 

Men igjen så å spille i 3 persons perspektiv i slike spill følest bare "rot". Er det mulig for first person?

 

Dem benytter motion capture fra folk som er spesialister på å benytte våpnene så det er vel så troverdig som man får det med unntak av noen "abilities" tenker jeg.

Lenke til kommentar

 

Bare meg som synest det ser kjedelig ut? Tok meg ikke bryet å laste ned betaen en gang.

Jeg spilte betaen litt, det var kjedelig

 

 

Blir som å kjede seg når man ser The Gladiator noe jeg ikke klarer å tenke meg til engang :p Spillet er ganske basic i forhold til "innhold" men innholdet er dybden i kampsystemet. Jeg har vel 50+ timer nå i spillet og enda sitter jeg å mestrer kampsystemet og der morroa ligger. Det er vanvittig utfordring og med alle klassene spillet har nå (12) så er det krevende og flere er jo på vei samt nye modes. Jeg spiller ingenting annet enn For Honor for tiden, men skal sies jeg har hjerte for slike spill generelt.... kampspill er my thing :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har sett litt rundt på internett, 50% anbefaler spillet på steam nå. Fryktelig mange sliter med nett, mm og at spillet er for lite innholdsrikt.

 

Jeg synes det er altfor lite variasjon, i er skytespill har manmange måter å "krigføre" på, i For Honor må man nesten inntil folk, noe som begrenser alternative løsninger. Kampsysystemet er kjempekult, men pakket inn i et spill som har store problemer ellers.

 

Ubisoft har valgt å dysse ned den enorme nedgangen i spillere ved å fjerne hvor mamge som er in game. Nedgangen av spillere fører til enda verre servere.

 

Jeg så seriøst "low" activity kun dager etter release, og jeg er en angrende panda idag. For Honor er dødt frem til de løserd ting med servere, noe de mest sannsynlig ikke gjør.

Endret av Mammakamelen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Dessverre får man ikke gitt det bort. Det finnes flere svar fra Ubi om du googler. For honor har mistet 90% av spillerbasen sin btw, merkelig at ikke Gamer har lagd en nettsak på det. Må jo være en form for rekord for en aaa tittel.

Ja, det er ikke mye snakk om det nå lenger. Det gikk jammen fort :O

Lenke til kommentar

Helt utrolig! Fra 90 000 til ca 2-3000 totalt på pc, Uplay og Steam sammenlagt.

 

Vil du ha mange spillere over en lengre periode. Og da spesielt på mer tradisjonelle AAA online spill. Så må du på konsoll. På PC så forsvinner spillere mye fortere og antallet spillere er mye lavere nesten alltid. 

 

Så fort du hopper av AAA spillene og ser på fks endel early access spill på Steam så er det ekstremt mye spillere til tider. Men slik blir det jo fort når utvalget er mye større.

Lenke til kommentar

 

Helt utrolig! Fra 90 000 til ca 2-3000 totalt på pc, Uplay og Steam sammenlagt.

Vil du ha mange spillere over en lengre periode. Og da spesielt på mer tradisjonelle AAA online spill. Så må du på konsoll. På PC så forsvinner spillere mye fortere og antallet spillere er mye lavere nesten alltid.

 

Så fort du hopper av AAA spillene og ser på fks endel early access spill på Steam så er det ekstremt mye spillere til tider. Men slik blir det jo fort når utvalget er mye større.

Joa, men er det vanlig å miste 90% på så kort tid? Jeg tenkte det kunne ha med problemene spillet hadde å gjøre, kanskje i tillegg til det du sier. Konsollene har ikke så vidt jeg vet hatt like store problemer.

Lenke til kommentar

 

Joa, men er det vanlig å miste 90% på så kort tid? Jeg tenkte det kunne ha med problemene spillet hadde å gjøre, kanskje i tillegg til det du sier. Konsollene har ikke så vidt jeg vet hatt like store problemer.

 

 

Så mange på kort tid vet jeg ikke... Men ser det på dem som det er mulig å se statestik på antall spillere at PC spillere alltid forlater skuta lenge før og i stort antall en konsoll. Men som du sier så har det vært litt ekstra problemer på PC versjonen med Uplay klienten.

 

Men både konsoll og PC har vel slitt med dårlige servere tror jeg. Jeg kjøpte ikke spillet selv om jeg digget open beta voldsomt. Micro transactions gjorde det til et "no buy" for meg...

Lenke til kommentar

Klokket mange timer i spillet så var verdt kjøpet men kjenner ingen som spiller det lengre. For mye tullekomboer og kjipe teknikker som ødelegger spillet. Hadde dem holdt seg litt realistisk så hadde spillet tatt helt av. Man dytter folk mer enn å faktisk angripe med våpen i spillet her, da er det noe fundementalt galt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...