Gå til innhold

Kamptråd - Bayern München v Arsenal [CL]


#TeamBenbjo

Anbefalte innlegg

Den andreomgangen...herregud for noe jævla søppel. Totalt mangel på forsvarspill, så jævla stor forskjell på 2 omganger er det bare vi som kan..

Greit at bayern er jævla gode. Men vi gir faen meg vekk hvert jævla mål så inni helvete billig at jeg vil spy. Nå ska jeg gråte meg i søvn og vurdere egenmelding i morgen tidlig. Neida. Joda. Neida.

Helvete.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At vi taper var forventet, men måten vi gjør det på er flaut. Ikke noe annet å si om det. Mest skremmende med forestillingen var likevel hvordan spillerne går rundt å kjefter på hverandre mot slutten der, og det virker ikke akkurat som en klubb med harmoni og samspill om dagen. Om noe positivt skal hentes ut av dette må det være at så avkledd og latterliggjort vi ble i kveld må selv Wenger ha innsett at han er ferdig til sommeren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At vi taper var forventet, men måten vi gjør det på er flaut. Ikke noe annet å si om det. Mest skremmende med forestillingen var likevel hvordan spillerne går rundt å kjefter på hverandre mot slutten der, og det virker ikke akkurat som en klubb med harmoni og samspill om dagen. Om noe positivt skal hentes ut av dette må det være at så avkledd og latterliggjort vi ble i kveld må selv Wenger ha innsett at han er ferdig til sommeren.

Mer er Wenger nå ferdig til sommeren, eller fortsetter han enda et tiår??

Lenke til kommentar

Taper fortjent, men fy faen den sytingen til Bayern München. Er glad jeg slipper å se det der hver uke. Oppi trynet på dommer med fire-fem mann på hver jævla avgjørelse.

De vil jo vinne, må forstå, ..og da er det veldig taktisk/strategisk å makse absolutt alle sjanser man får slik at man klarer å gruse motstanderen. Å vinne vil ikke Arsenal, så genuint ikke.

 

 

En vinnerkultur mangler.

Endret av Calippus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...