Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få kvinnen til å betale for stevnemøtet?


Anbefalte innlegg

Jeg jobber som investor, men mine investeringer har satt meg litt tilbake i det siste. Er helt raka fant...

 

Hvis jeg ønsker å spørre en dame ut, hvordan kan jeg best formidle dette?

 

Nemlig det at jeg ikke kan betale for dette stevnemøtet og at hun enten bør betale sin del eller kanskje for begge oss. Hvordan ville dere ha gått frem?

Endret av Maskinintelligens
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg jobber som investor, men mine investeringer har satt meg litt tilbake i det siste. Er helt raka fant...

 

Hvis jeg ønsker å spørre en dame ut, hvordan kan jeg best formidle dette?

 

Nemlig det at jeg ikke kan betale for dette stevnemøtet og at hun enten bør betale sin del eller kanskje for begge oss. Hvordan ville dere ha gått frem?

 

Ved mindre dama er feminist, så er det nok få fremgangsmåter som ikke vil ha rimelig negativ innvirkning for din del. Evt. ikke gå på stevnemøter som koster skjorta :)

Lenke til kommentar

 

Jeg kan avkrefte dette.

 

Personlig holder jeg på å komme inn i kapital 400 og de eneste damene jeg får er pulekompiser av fattige, stygge menn.

Jeg jobber som investor, men mine investeringer har satt meg litt tilbake i det siste. Er helt raka fant...

 

Hvis jeg ønsker å spørre en dame ut, hvordan kan jeg best formidle dette?

 

Nemlig det at jeg ikke kan betale for dette stevnemøtet og at hun enten bør betale sin del eller kanskje for begge oss. Hvordan ville dere ha gått frem?

 

Må si det går fort nedover her :hmm:

 

Må realisere gevinstene. Kommer til å ta noen år tror jeg.

Lenke til kommentar

Dersom du får treffet til å bli hjemme hos henne. Hun lager mat, har eventuelt vinen osv. Mange måter til å få det frem på. Si du liker en koselig hjemmekveld, men din plass blir pusset opp eller du har noen på besøk der. Eller du får en samtale inn på hun og matlaging. Og at du vil prøve hennes retter osv.

Lenke til kommentar

Det er likestilling og jeg ser ikke noe problem med at dama betaler, det er en selvfølge på lik linje med at menn betaler. Jeg synes dog at den som spør er den som skal betale.

 

Men hvorfor i all huleste verden trenger det å koste noe? Ta henne med på en tur i skogen. Skal du bruke penger på det så er en hundrings for pølser, lomper, ketsjap og sennep mer enn nok.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg jobber som investor, men mine investeringer har satt meg litt tilbake i det siste. Er helt raka fant...

 

Hvis jeg ønsker å spørre en dame ut, hvordan kan jeg best formidle dette?

 

Nemlig det at jeg ikke kan betale for dette stevnemøtet og at hun enten bør betale sin del eller kanskje for begge oss. Hvordan ville dere ha gått frem?

 

Jobber man som investor, eller er man investor?

Det er vel stort sett bare mødre som går på den der, men et stevnemøte med sin egen mor er kanskje ikke særlig relevant?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som dame, så forventer jeg ikke at mannen betaler for meg. Jeg betaler gladelig for meg selv. Vil helst betale selv så jeg slipper "du bør ha sex med meg, for jeg betalte middagen din" (ja, MANGE menn sier dette) eller du blir dama som kostet de penger uten p gi noe tilbake. Det er nesten blitt sånn at dersom en mann betaler for et stevnemøte, så står man i gjeld til de. Det orker jeg kkke, så jeg insisterer på å betale selv.

 

MEN... jeg betaler for f... ikke for mannen i tillegg til meg selv. Mest fordi jeg ikke ønsker å gå ut med en fattig slask som i tillegg er så frekk at han ber meg ut på middag som jeg skal betale. På samme måte svarer de færreste menn ja til "skal vi møtes på Aker brygge og ta en middag du betaler?". Det er ofte en uskreven regel at den som inviterer som betaler. Og hvis dama insisterer på å betale for seg selv, så blir det null sex?

 

Anonymous poster hash: eb99a...963

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Vil helst betale selv så jeg slipper "du bør ha sex med meg, for jeg betalte middagen din" (ja, MANGE menn sier dette)

 

Hmm, må være noe spesielt med deg om du har opplevd at mange menn har sagt dette til deg.

Når man gir noe så er det fordi man ønsker å glede noen, det er ikke en byttehandel. Men er helt enig i at den part som ber med den andre ut også er den som betaler for middag/billett etc.

Om daten forventer å få sex i bytte mot en middag så går det mer mot et billig hore forhold der maten er betalingen.

Tviler ikke et sekund over at finnes slike karer der ute, men synes det samtidig sier en del om jenta som flere ganger ender opp på date med slike karer.

Lenke til kommentar

Jeg jobber som investor, men mine investeringer har satt meg litt tilbake i det siste. Er helt raka fant...

 

Hvis jeg ønsker å spørre en dame ut, hvordan kan jeg best formidle dette?

 

Nemlig det at jeg ikke kan betale for dette stevnemøtet og at hun enten bør betale sin del eller kanskje for begge oss. Hvordan ville dere ha gått frem?

 

Da hadde jeg latt vær å gå ut på noe som koster penger. Når jeg har hatt dårlig med penger, så har jeg latt vær å gå ut på det som koster penger. 

Jeg vil aldri be andre betale for meg. Jeg er sånn person som heller vil betale for andre for å få god samvittighet, enn å la andre betale for meg. Er bare sånn jeg er, selv om jeg er poor fattig iblant. 

Endret av Mirijam
Lenke til kommentar

 

Jeg jobber som investor, men mine investeringer har satt meg litt tilbake i det siste. Er helt raka fant...

 

Hvis jeg ønsker å spørre en dame ut, hvordan kan jeg best formidle dette?

 

Nemlig det at jeg ikke kan betale for dette stevnemøtet og at hun enten bør betale sin del eller kanskje for begge oss. Hvordan ville dere ha gått frem?

 

Da hadde jeg latt vær å gå ut på noe som koster penger. Når jeg har hatt dårlig med penger, så har jeg latt vær å gå ut på det som koster penger. 

Jeg vil aldri be andre betale for meg. Jeg er sånn person som heller vil betale for andre for å få god samvittighet, enn å la andre betale for meg. Er bare sånn jeg er, selv om jeg er poor fattig iblant. 

 

Det er fint det da...Men dette handler ikke om deg. Det handler om MEG! 

 

Og jeg trenger råd om hvordan jeg kan unnvike denne regningen

Lenke til kommentar

 

Jeg jobber som investor, men mine investeringer har satt meg litt tilbake i det siste. Er helt raka fant...

 

Hvis jeg ønsker å spørre en dame ut, hvordan kan jeg best formidle dette?

 

Nemlig det at jeg ikke kan betale for dette stevnemøtet og at hun enten bør betale sin del eller kanskje for begge oss. Hvordan ville dere ha gått frem?

 

Ved mindre dama er feminist, så er det nok få fremgangsmåter som ikke vil ha rimelig negativ innvirkning for din del. Evt. ikke gå på stevnemøter som koster skjorta :)

 

Beste så lang. Lage en stor scene om hvordan menn må betale regningene hele tiden, mens kvinner driver og prater at de vil være likeverdige og slikt. Veldig bra!

Lenke til kommentar

 

 

Beste så lang. Lage en stor scene om hvordan menn må betale regningene hele tiden, mens kvinner driver og prater at de vil være likeverdige og slikt. Veldig bra!

 

 

Jeg har aldri latt en mannlig date betale for meg og vil heller ikke kalle meg feminist, så om en mann hadde prøvd å lage den scenen og påstått han hadde betalt "våre" regninger, hadde jeg syntes det var max kleint og dratt etter et par sekunder.  :wee: 

 

Lenke til kommentar

 

 

Beste så lang. Lage en stor scene om hvordan menn må betale regningene hele tiden, mens kvinner driver og prater at de vil være likeverdige og slikt. Veldig bra!

 

Jeg har aldri latt en mannlig date betale for meg og vil heller ikke kalle meg feminist, så om en mann hadde prøvd å lage den scenen og påstått han hadde betalt "våre" regninger, hadde jeg syntes det var max kleint og dratt etter et par sekunder.  :wee: 

 

 

 

Spiller du fotball? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...