Gå til innhold

Den store Resident Evil 7 PSVR tråden


LarZen

Anbefalte innlegg

Jeg kjøper stort sett alt av DLC hvis det faktisk gir mer solid spillinnhold, men skins og sånn overfladisk dilldall driter jeg totalt i. Day 1 DLC og ta betalt for kuttet innhold som de nå prøver gjøre med RE er ikke akseptabelt for min del iallefall. Blir å vente på 75% salgene til Steam i dette tilfellet...men damn jeg klør etter mer RE7...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om jeg kan konfigurere RE7 VR til å gå rett frem, selv om jeg ser til siden?
Hvis jeg holder spaken rett frem og går i en gang, men så ser på veggen jeg går langs, så begynner den å gå rett i veggen.
Så jeg må kompensere med å ta spaken på skrå motsatt av den vei jeg ser med VR-hjelmen.
Det jeg kunne tenke meg er at stikken fremover så går den mot playstation camera, uansett hvilken vei jeg ser, slik at beina ikke følger retningen til hodet.

Lenke til kommentar

Fikk rundet spillet i kveld, regner vel med jeg spillte ca 70% i VR :) Veldig nøgd med spillet, og det har vært noen hysteriske timer med skrekk og gru selv om det naturlivis dabber litt av siste timene når man har kommet over det verste! Brukte vel 9 timer og 47 minutt ca. og syns det var en passelig lengde for ett spill av denne typen.

 

Flere slike gjennomførte spill i VR takk! 

Lenke til kommentar

Gutter har dere sluttet å spille Resident Evil 7. er spillet så ille da, jeg har ikke skrike eller hylt en gang da. :eek::)

nope, har ikke det. Men har vert travelt så lite tid til spilling. Men fra og med imorgen er jeg permitert fra jobben så da blir det fort litt mer tid ?...
Lenke til kommentar

Runda spillet i går. Jeg liker å ta meg god tid og utforske på mye som mulig i spill. Tror jeg brukte rundt 12 timer. Ble mye backtracking til save points da jeg følte jeg fant kritiske ting, så ble en del vimsing rundt omkring. Likte spillet godt.

 

 

Måtte le litt av Wesker-referansen på slutten ?

 

Lenke til kommentar

Runda spillet i går. Jeg liker å ta meg god tid og utforske på mye som mulig i spill. Tror jeg brukte rundt 12 timer. Ble mye backtracking til save points da jeg følte jeg fant kritiske ting, så ble en del vimsing rundt omkring. Likte spillet godt.

 

 

Måtte le litt av Wesker-referansen på slutten

 

Skal prøve på 4 timer, trenger litt hjelp, må det jeg glemmer hvor raskesete vei er da, men var være med Leon S Kennedy scenaro 1 og  and  Clair Redfild scenaro 2 må runde scenaro 1 på 2 timmer å 30 minuter + sammme med scenaro 1 på 2 timmer å 30 minuter uten save på normal ikke easy da, da risikker jeg bli fullstendig idiot igjen i Resident Evil 2  :dribble:  :dribble: Capcom må få ræva i gir plz :green:  :green:

 

 

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Spilt litt RE7 i VR nå... fy fader altså! Kommer til å få mareritt av det jeg så... Hvordan det blir utover tørr jeg ikke å tenke på engang.

Begynte på nytt nå igjen i Resident evil 7, må inrømme jeg gruet meg litt før jeg møtte mia du vet da hva, men så fort jeg fikk kloa i albert så var det som før, hadde ikke vet på å være nervøs igjen. Men nå er jeg veldig nysgjerrig på om du har rundet re7 nå plz ikke si nei der. er i vr da :)  :)  :)  :)

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

 

 

Føler med deg, men rund Resident evil 7 på 4 timmer å du får unlocket circular saw på normal, :p +madhouse mode vansklig grad som gammle RESIDENT EVIL spillene vist. lykke til  :roll:

 

 

 

Takk, jeg trenger all støtte jeg kan få. Lever meg alt for mye inn i spill ifra før av så det å tre inn i galskapen her i VR er galskap... :p

Du må slutte leve deg inn i Resident evil 7 i vr LarZen, tenk (jeg gir full faen holding i spill) mye bedre da, blås hue av faen skapet du. skal ta megga nå, men først skal jeg rote litt rundt for å hente en mynt i andre etasje da + et nytt våpen som blåser hue av faenskapet. :) må innrømme jeg ble skremt i går da megga kom foran meg var ikke høy i hatten da fy faen :eek: ha ha. si i fra når du blir ferdig med re7 da.  :green:

Lenke til kommentar

Da var RE7 rundet for min del da jeg ikke greide legge det fra meg når jeg først startet. Fantastisk spill og jeg storkoste meg fra start til slutt!! Når det er sagt så føltes det ikke som ett Resident Evil spill og føltes mer som en spirituell spinoff til serien, så å kalle det 7ern er vel kansje litt drøyt. Det ble også en dyr fornøyelse da jeg rundet det på bare 7 timer og 50 minutter på Normal difficulty (som var høyeste vansklighetsgrad jeg fikk lov til å velge) uten å rushe på noen måte og brukte god tid på å lete etter skatter og stash som jeg godt kjente på inventory plassen da jeg følte jeg konstant manglet plass til å plukke opp nye ting uansett hvor mye ting jeg combinet ting eller løp fram og tilbake for å dumpe ting i lagerkassa. Fant 12/18 antique coins, 30/32 files men utrolig nok bare 6/20  Mr. Everywheres. Disse var da fordømt godt gjemt :p

 

Eneste skuffelsene var at jeg ikke syntes spillet var skummelt overhodet og at det var litt lite variasjoner på enemies. Skvatt 3 ganger pga jump scares og ble stresset ett par plasser fordi jeg begynte gå lav på ammo, but that's it :/ Spennende var det da!

 

Lurer forresten på hvor lenge jeg kommer til å gå nynne på "Go Tell Aunt Rhody"  :p

Ser mye Resident evil 123 i resident evil 7 exe første etasje der geværet er døren låser hvis du tar tak i det, å i resident evil 1 taket går ned hvis du tar geværet der men barry hjelper deg bare med Jill da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...