Gå til innhold

Grand Theft Auto VI er lansert i Brasil – på PlayStation 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med så lite fornuftig ikke-esport-spillstoff som dere har hatt de siste årene, så er det veldig merkelig at dere bruker den lille tiden og ressursene dere har på å publisere slike tulleartikler. Skjerpings!

 

Støtter denne.

 

Rart at dere gidder å lage en artikkel av en tullete reddit-post. Hva med å bruke tiden på å skrive flere FEATURES, ANMELDELSER, SNIKTITTER OG FLERE ANMELDELSER? Nevnte jeg anmeldelser? Sniktitter? Kan ikke huske sist jeg oppdaget et spill jeg ikke allerede har hørt om via Gamer.no

Lenke til kommentar

Personlig smilte jeg godt av denne. Men syns og gamer generelt er alt for stille, og for mye rykter og tullenyheter om spill som allerede er omtalt x ganger.

 

Så personlig skulle jeg ønske meg mindre rykter og bransjenyheter, og mye mye mer spillanmeldelser. Gå mer i bredden, ikke bare se på hva de store gjør...

 

Takk for en god tilbakemelding. :) Vi ønsker alltid å få dekket så bredt som mulig. Problemet er å treffe balansen mellom de store spillene og de ingen har hørt om, og å få dette til å ikke gå for langt i noen av retningene. Hvis vi produserer for mange anmeldelser av ukjente spill som svært få leser, eller andre nisjeartikler, blir det et tapsprosjekt, både på kort og lang sikt. Hvis vi produserer for mange rykter, klippnyheter og slikt, mister vi igjen kredibilitet og vår egen stemme.

 

Kom gjerne med tips til hvilke spill du ønsker at vi skal dekke til tips @ gamer . no.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...