Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Turn off på gutter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er noen her som bor i Kongsvinger-traktene: ta en Harry-tur og se på gutta som går rundt i butikkene på svenskesiden av grensa. TS: du har bare sett toppen av isberget.

 

Edit: jeg nøyer meg med å snakke om gutta. Da slipper jeg å bli kastet ut av forumet.

 

Faen a ikke dra oss inn i det her a 

 

:roll:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Typisk skolejente-liste. Når du blir eldre komme lista di til å se mye kortere ut, og helt annerledes.  :D

TS kan poste på nytt når hun er 45, arbeidsløs og eneforsørger. Da er den lista redusert til null punkter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Penis og sex er uvesentlig i den situasjonen. Det viktigste er at han har penger så hun kan få røyk, sprit, hårfarging, tattiser og piercinger. Joggebukser deler de på.

Lenke til kommentar

La oss si hvis TS faktisk skulle finne en som innfrir alle disse kravene (veldig usannsynlig dog).

Spør deg selv TS, hvorfor i all verden skulle han finne på å tilbringe tid sammen med deg, hva er det som er så spesielt med deg?

Du skal være ekstremt perfekt selv for at så skal være tilfelle. Men det er vel bare sånn jenter er, kravstore og kritiserende mot alle andre enn seg selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som synes det var et interessant innlegg? Det viser jo hvor snevert nåløyet er.

 

Hvor gammel er du TS? Jeg tippet ungdomsskole eller videregående skole. Synes det var interessant og er ikke overrasket over noen av punktene utenom 1 punkt!

 

Hvor mange menn barberer seg under armene? Kanskje mange ungdom gjør det, eller unge menn, men jeg tviler på at mange menn over 20 gjør det. Greit å barbere seg rundt kukken og ballene, men det er vel ikke så vanlig å barbere seg under armene?

 

TS, du er klar over at dess eldre man blir, dess flere av disse "kravene" forsvinner og de fleste kvinner blir mer villig til å inngå kompromiss på flere av disse tingene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skjønner jeg er nærmere pensjonen enn konfirmasjonen, men;

er det slik at gutter barberer seg under armene nå om dagen?

 

Gutter ja, menn nei.

 

Jeg barberte meg under armene når jeg var ung, men sluttet med det tidlig i 20 årene. Jeg kjenner ikke mange menn som barberer seg under armene, men tror de fleste barberer/trimmer nedentil.

Lenke til kommentar

Som dame på 35 kan jeg si at min liste er litt annerledes:

 

-menn som ikke liker barn

-menn som er late og bruker mye tid på data/tlf/se TV

-menn uten personlig hygiene

-menn med "vannkjemmet" hår og 10kg styling

-menn som føler behov for å barbere mer enn skjegg og bart

-menn som skryter av egne prestasjoner

-menn som mener de er det sterkere kjønn

-menn som slår

-menn som er pedofile

 

Listen forandrer seg med årene. Husker jeg ikke ville ha menn med for mye hår under armene og synes hår på brystet var ekkelt, men det var vel før jeg skjønte at det var fler enn "gamle" menn som hadde hårvekst andre steder enn på hodet

 

Anonymous poster hash: b211d...bea

Lenke til kommentar

Alle disse kravene faller bort så fort du kommer i kontakt med en du får følelser for, det er ikke noe du kan bestemme selv.

Veldig sant. Jeg tror aldri jeg var så spesifikk med punkter og ønsker selv (f.eks tilbake på ungdomsskolen), men min kjære er ganske langt unna det jeg må ha tenkt likevel. Følelsene kan man dog ikke styre.
Lenke til kommentar

La oss si hvis TS faktisk skulle finne en som innfrir alle disse kravene (veldig usannsynlig dog).

Spør deg selv TS, hvorfor i all verden skulle han finne på å tilbringe tid sammen med deg, hva er det som er så spesielt med deg?

Du skal være ekstremt perfekt selv for at så skal være tilfelle. Men det er vel bare sånn jenter er, kravstore og kritiserende mot alle andre enn seg selv.

 

 

Hun er ei jente på 16-17 tror jeg.

Og er derfor i følge 90% av verdens menn ekstremt attraktiv, med mindre hun er feit.

 

Men TBH jeg tror de fleste skolegutter også følger den lista, de bryr seg vel om hygiene, klipper neglene sine og går i jeans.

Lenke til kommentar

Gratulerer! Antall personer som faller inn under minst ett av de punktene inkluder vel om lag 100% av den mannlige befolkning (sikkert noe lignende av den kvinnelige også). Så igjen gratulerer med å ha utelukket så og si alle potensielle partnere. xD

 

 

Du veit tinder generasjonen i et nøtteskall. 

 

 

 

## sitatpyramide fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis det er noen her som bor i Kongsvinger-traktene: ta en Harry-tur og se på gutta som går rundt i butikkene på svenskesiden av grensa. TS: du har bare sett toppen av isberget.

 

Edit: jeg nøyer meg med å snakke om gutta. Da slipper jeg å bli kastet ut av forumet.

 

 

Mye rart rundt i Kongsvinger-traktene, takk gud for at jeg er ifra litt lengre inn i skauen/hedmark  :closedeyes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...