Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Turn off på gutter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Typisk skolejente-liste. Når du blir eldre komme lista di til å se mye kortere ut, og helt annerledes. :D

TS kan poste på nytt når hun er 45, arbeidsløs og eneforsørger. Da er den lista redusert til null punkter.

Et punkt har hun nok med; Skal ha penis.

Ikke vær sikker på det du :)

 

En lærerinne som jeg hadde på VGS (10 år siden), hun pleide å gjøre narr av menn som ikke fylte hennes krav. noe lignende som denne lista og prøvde stadig på menn som lå over hennes nivå (hun selv er overvektig, er ikke pen og selvdigger)

 

Men uansett nå er hun rundt 50 år og har blitt sammen med ei dame siden hun ikke klarte få seg noen menn på de siste årene. True story

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

 

Ikke vær sikker på det du :)

 

En lærerinne som jeg hadde på VGS (10 år siden), hun pleide å gjøre narr av menn som ikke fylte hennes krav. noe lignende som denne lista og prøvde stadig på menn som lå over hennes nivå (hun selv er overvektig, er ikke pen og selvdigger)

 

Men uansett nå er hun rundt 50 år og har blitt sammen med ei dame siden hun ikke klarte få seg noen menn på de siste årene. True story

 

 

En dame som ender opp med en dame gjør det fordi hun er lesbisk eller bi, ikke fordi hun ikke kan få en mann.  :closedeyes: Kan jo være det var derfor hun ikke var fornøyd med mennene: de var ikke det rette kjønnet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En dame som ender opp med en dame gjør det fordi hun er lesbisk eller bi, ikke fordi hun ikke kan få en mann.  :closedeyes: Kan jo være det var derfor hun ikke var fornøyd med mennene: de var ikke det rette kjønnet.

 

Jeg må si meg enig med Fox. Alle lesber er lesber fordi de ikke kan få en mann, og alle homser er homoer fordi de kunne få en mann. Resten av de heterofile mennene måtte ta til takke med ei kvinne ;) Eller kanskje ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...