Gå til innhold

Spill ID, lurer du på hva spillet heter? Spør her


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Å, jeg har egentlig ikke så mye greie på zombie spill, er ikke noe jeg har brukt å spilt men liker dem jeg har prøvd, zombier er kule:)


Vi får bare innrømme at det er nok av brukere her som ikke har den ringeste anelse om hva VGA-grafikk er :)

Bare av nysgjerrighet, hvem er det på profil bildet ditt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi får bare innrømme at det er nok av brukere her som ikke har den ringeste anelse om hva VGA-grafikk er :)

Hehe, skjønner det. Det viser bare hvor unge folk her egentlig er. ;) For å si det sånn: VGA dyttet den mulige oppløsningen på grafikken helt opp til 640x480, og kunne vise hele 256 forskjellige farger på en gang. Det var stort på den tiden. Før det var det bare EGA-grafikk. Oppløsningen der var maks 640x350, og man hadde bare mulighet til å vise 16 farger på en gang. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Bildet er fra SuperCars II på Amiga. Han fyren er en bilselger som selger bilene du kan kjøre med i spillet.

Oi jeg trodde faktisk det var en ekte person ikke spill figur, bra grafikk på spillet da:)

Lenke til kommentar

Er et spill som jeg alltid har lurt på hva het. Har leita flere ganger på rundt på nettet men jeg gir alltid opp. Det er et bilspill, der man skyter. Jeg mener å huske at våpnene var på selve bilen. Jeg er 90% sikker på at spillet var til PS. Som jeg husker var det ikke så mye snakk om racing, men heller kjøring rundt i en by og skyting på andre biler. Var så vidt jeg ikke husker snakk om å kjøre ned mennesker og slikt. Klarer søren meg ikke å huske hva oppdragene og slikt gikk ut på. Et spill som ofte dukker opp når jeg søker rundt er Vigilante, og jeg kan si ganske sikkert at det ikke er det jeg mener.

Når jeg ser tilbake mener jeg å huske at jeg alltid følte at spillet bar en slags mystikk med seg, uten at jeg helt husker hvorfor, og at det kanskje er derfor jeg alltid har lurt på hva spillet het.

Quarantine!? http://www.youtube.com/watch?v=a4rK5iqJke8

Endret av funchenstein
Lenke til kommentar

Er på jakt etter ett gammelt PS spill,
det eneste jeg husker var at man løpte rundt som en fyr der den ene armen muligens var våpen
(Nei, det er ikke Megaman),
det hadde litt annerledes kontrollere enn andre skytespill på den tida
(Skyting var firkant istedet for X bla.) og at en av banene var på et tog i en tunnel der en og en av vognene datt av underveis så man måtte skynde seg.

Endret av Malmern
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Er på jakt etter ett gammelt PS spill,

det eneste jeg husker var at man løpte rundt som en fyr der den ene armen muligens var våpen

(Nei, det er ikke Megaman),

det hadde litt annerledes kontrollere enn andre skytespill på den tida

(Skyting var firkant istedet for X bla.) og at en av banene var på et tog i en tunnel der en og en av vognene datt av underveis så man måtte skynde seg.

husker du om det var til ps1 eller ps2?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Husker ikke hva det het, men spillet var at man er en fyr som går rundt å banker (skyter) slemminger. Den beste beskrivelsen av spillet kan jeg komme opp med er at man kan drikke brus ved å sparke på automater i spillet.

 

Spilte det på PS1, da jeg var et lite barn.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Husker ikke hva det het, men spillet var at man er en fyr som går rundt å banker (skyter) slemminger. Den beste beskrivelsen av spillet kan jeg komme opp med er at man kan drikke brus ved å sparke på automater i spillet.

 

Spilte det på PS1, da jeg var et lite barn.

Fighting force?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Fighting force?

 

AWESOME dude! Det var ikke det første spillet, men det andre i serien! Må finne et sted å laste det ned... :D

 

Det spillet var seriøst epic!

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Skal prøve å beskrive så godt jeg kan hvilket spill jeg leter etter.

Det er et 3D spill, du lager deg en customizable karakter som har forskjellige spells, dette er enten for å skade, påvirke fienden, og ikke minst summon forskjellige vesener. Disse vesenene mener jeg å huske kunne man kontrollere tildels, men ikke 100%.

Spillet fokuserte mye på PVP, men jeg spilte alltid mot A.I.
Man kan bevege sin karakter rundt i kartet man spilte på, og der kunne man finne diverse bonuser (tror jeg).
En ting jeg husker veldig godt, var at dine vesener blir sterkere og får annerledes utseende etterhvert som de dreper ting.

 

Hadde vært flott hvis vi kunne finne ut hvilket spill jeg snakker om :)

Lenke til kommentar

Ok her er et pc-spill. Det er et FPS. Det jeg husker er at det er slik at det er lag som spiller mot hverandre. Man tjente penger og kunne kjøpe våpen. Jeg husker godt at det var fullt mulig å spille alt som single-player (om ikke alt, ihvertfall en campaign eller noe.) Husker ikke hva det heter, lurer veldig mye på det. Tror det var litt future tech eller noe sånt. Det er nok rundt, tja 6-8 år gammelt.

 

Edit: Fant det, heter Bet on Soldier: Bloodsport.

Endret av Sulphuras
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Er nok ingen av de desverre.

 

De er bra alle sammen,

har fullført Dino Crisis og Abes Oddysee tidligere,

DC med japansk tekst uten å kunne ett eneste ord japansk,

heldigvis med engelsk tale da.

er det noe mer du husker fra spillet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...