Gå til innhold

Spill ID, lurer du på hva spillet heter? Spør her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble Carmageddon noen gang gitt ut på PS1?

 

Auto Destruction ser ut som noe i den gaten

 

EDIT: Fant en liste som du kan gå gjennom how Moby games http://www.mobygames...orcycle-combat/

Det der Auto Destruct ser veldig likt ut! Dessuten mener jeg å huske den introen der, så dette kan være lovende! Må få testa det selv, så skal jeg let you know! Tusen takk for innsatsen, både til deg og dere andre! :)

Lenke til kommentar

Jeg har grublet å søkt lenge etter et spill jeg spilte mye i min barndom.

Det er et slags lek og lær spill tror jeg, der man skal komme seg videre med hjelp av å løse oppgaver på en robot som kommer av å til, samtidig tror jeg at man tok en heis opp og ned, og skal bekjempe en "gal professor" kan også huske at noen av oppgavene inneholdt et stort kart, spillet er 2D

 

Høres litt ut som "Mattemysteriet", kan det være det?

mattemysteriet3_53877109.jpg

Lenke til kommentar

Hei!

 

Prøver å huske navnet på et spill til Sega Master System, og trenger hjelp med å finne ut hva det heter.

 

Jeg husker ikke så mye av det, og har derfor lite hint og komme med, men det jeg husker er:

 

- Man kunne kunne spille 2player med split screen

- Man kunne f.eks velge en karakter som kastet spyd eller en som kastet bomber (e.l.)

- 2D top scroller hvor man avanserte gjennom ta ut et gitt antall fiender nesten som et slags hero defence.

- noen steder skulle det være 'vanskeligere' å avansere fordi eneste veien videre var over en bro eller gjennom en åpning i en vegg og fiender var mer sentrerte her.

 

Ja, dette er et veldig lite utgangspunkt, men det er alt jeg husker - og håper derfor at det kanskje er noen som klarer se for seg hvilket spill det er.

 

På forhånd takk for all hjelp.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spilte ett spill for omtrent 18 år siden(spillet var antagelig eldre) der man fløy ett jagerfly og kunne skyte ned fiendtlige fly med kanon og raketter. Man skulle i tillegg lande og ta av fra hangarskip, og jeg tror deler av handlingen foregikk i Syria eller Libya. Grafikken var så som så, og om jeg ikke husker feil spilte jeg spillet fra diskett. Jeg tror det het noe som F/A-14 tomcat, og etter å ha googlet fant jeg noe som lignet, men det var ikke til pc:

http://www.google.no...Q9QEwAA&dur=428

 

Noen som har hørt om spillet jeg snakker om?

 

Høres veldig ut som F/A 18 Interceptor som kom på Amiga og PC.

FA-18_Interceptor_Coverart.png

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Gammelt spill. VGA-grafikk. Gikk rundt på en øy. Med Zombier på...

 

Husker ikke om det var FPS eller klikke seg frem for hver scene.

 

Men husker at det var veldig grafiske scener dersom zombiene fikk fatt i deg.... Og så husker jeg at det var mye jungel....

 

All hjelp mottas med takk!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Bruker-292501

Gammelt spill. VGA-grafikk. Gikk rundt på en øy. Med Zombier på...

 

Husker ikke om det var FPS eller klikke seg frem for hver scene.

 

Men husker at det var veldig grafiske scener dersom zombiene fikk fatt i deg.... Og så husker jeg at det var mye jungel....

 

All hjelp mottas med takk!

dead island?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...