Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med å erstatte vinduet med feks 3 ducter etter hverandre , siden du ikke har vindu i kabinettet . så kunne det jo vert vinduer i de tre ductene.

Bare en tanke.

Du er inne på noe...

 

Har startet på en ny SketchUp-tegning. Er enig i at det kanskje er greit å ta med seg flere element fra kabinettet.

 

 

@Breiker:Når man har et slikt prosjekt som min casebuild må man ha muligheten til å koble av litt, slik at man ikke går lei osv. Hva er vel bedre avkobling enn et helt annet prosjekt?!? :thumbup:

 

Jeg jobber med begge prosjektene samtidig nå, uten at det trenger å krasje (raid-modding).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Genialt kabinett!!!

 

Sikkert det beste jeg har sett. Hadde ikke blitt overasket om jeg fant denne på applestore (har litt iPod stil over seg..) Hadde sikkert blitt dritkult sammen med en apple-skjerm og creative I-trigue L3450 :love:

 

Hadde du tatt det fra et gammelt reklameskilt?

Hvordan reklameskilt er det snakk om - er det sånn plate som er på baksiden av noen skilt for å få belysning?

 

Uansett - hvor fikk du tak i ditt?

Lenke til kommentar
Jeg har lyst på fanduct i Crome jeg også. Hvor kjøpte du den lampereflektoren?

Jeg brukte deler fra en defekt lampe, men det går jo sikkert an å få kjøpt slikt nytt også.. Se f.eks på steder hvor de renoverer kontorer osv så kan du kanskje spørre pent. Bruktforretninger er jo sikkert et godt tips også.

 

 

 

Sikkert det beste jeg har sett. Hadde ikke blitt overasket om jeg fant denne på applestore (har litt iPod stil over seg..) Hadde sikkert blitt dritkult sammen med en apple-skjerm og creative I-trigue L3450

 

Takk! DET er ros jeg setter høyt!

 

 

Hadde du tatt det fra et gammelt reklameskilt?

Hvordan reklameskilt er det snakk om - er det sånn plate som er på baksiden av noen skilt for å få belysning?

 

Uansett - hvor fikk du tak i ditt?

 

Et reklameskilt, ja. Det var et slikt 1,5 x 5 meters skilt med lysrør bak. På plexien var det klistra en folie med et motiv og en tekst. Det er sikkert samme typen som henger på fasadene til kjøpesenter osv. Jeg fikk lov å ta fra et gammelt lager på jobb. Det stod en 5 - 6 slike plater (på 1,5 x 5 meter ja!) som jeg kunne forsyne meg av før de skulle kaste dem. Slikt finnes det sikkert masse av rundt om kring.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 10 måneder senere...

Finfint. Er litt lei av å se casemods som gir meg vondt i hjertet. Har sett alt for mange kabinetter som gir fornemmelsen av kvalmhet og trang til å snu meg bort.

Kabinettet ditt er kjempeflott. Har noen forslag til utbedringer.

 

1. Hva med å lakkere baksiden og putte inn et vindu i de ledige pci slotsene

 

2. Lakkere aluminiumen som dekker motorene til viftene i front. Personlig synes jeg dette ville matchet bryterne som er i midten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Fortsatt heftig! Har foresten bøffa knappene dine allerede til mitt nye prosjekt :D:whistle:

Bare bøff i vei!

 

Knappene fungerer fortsatt helt strålende. Pass på at du ved montering kan justere bakplaten litt under montering slik at du er sikker på at knappene fungerer skikkelig.

 

 

 

 

Det er en stund siden jeg har vært på forumet her... Jeg har sett et par kommentarer fra folk som har merket at jeg har vært borte. Det er ingen annen årsak til oppholdet enn at jeg ble litt lei og måtte få det på avstand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...