Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har snart kommet i mål med kabinettet mitt (så jeg må vel begynne på et nytt et snart..). Utgangspunktet var chassiset til et gammelt no-name kabinett. Jeg har fjernet alt av deksel og erstattet dette med rester av et gammelt reklameskilt av hvit plexi.

halvprofil_m.jpg

 

knapper.jpg

 

logo.jpg

 

hull%20til%20cpu_m.jpg

Endret av karamba
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk! Jeg har forsøkt å gjøre det rent og enkelt (selv om dama sier at hun får sterke "Miami Vice-assossiasjoner"). For å gjøre dette måtte jeg putte diskett-stasjonen på baksiden osv.. Knappene er forresten (ovenfra) Eject, Power og Reset. De er fellt inn i kabinettet, skillt med aluminiumsstriper og har micro-bryterene på baksiden fra en gammel videospiller...men det funker jo.

Lenke til kommentar

Rå mod. Et godt stykke arbeid du kan være stolt av. Personlig likte jeg ikke het den fanducten på siden som stikker ut. Den er pen når du ser den rett på (siste bilde) men det hadde vært penere hvi den ikke hadde stukket ut. Men det er personlig mening. Arbeidet er strøkent.

Lenke til kommentar

Viftene er Titan alu, 120 nede og 80 oppe. Den 80-vifta står med "ræva frem", så den har fått en liten sirkel med tynn aluminium limt over motoren. Det vises kanskje ikke så godt på bildene, men kabinettet er kun i hvitt og sølv/chrom. Jeg skal ta et bilde av den når den står i vanlig lys (må bare skru den av først :cry: ...) og viftene står stille. Takker ellers for ros! ..og harry?, ja i massevis! Lurte på å faktisk kle "gulv og vegger" innvendig med små speilfliser for å få maksimal effekt på innsiden og øke "miami vice-looken"... :p

Lenke til kommentar
:dribble: Utrolig bra!!! Dette er den mest orginale men samtidig mest stilrene modden jeg har sett det siste året! Jeg ble rett og slett blåst av stolen. Jeg likte spesielt godt fanducten på siden av kabinettet. Det at en faktisk kan se litt av HK'et gir en meget fin effekt. På en skala fra en til ti vil jeg faktisk gi deg ti! Får jeg lov å kjøpe det av deg? =P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...