Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For de som ikke får NorskTV til å fungere har jeg forandret litt på scriptet slik at det fungerer uavhengig av hvor du har installert Samurize. Det leser nå i registeret for å finne ut hvor Samurize er installert. Bare kopier denne filen til Scripts-folderen under Samurize.

 

Takker. Deilig å få den tilbake. Måtte bare forandre litt i samurize. Programmen på de forksjellige kanalene var ikke på samme sted.

 

Har gått glipp av mange programmer den siste uka. Det blir det slutt på nå ;)

Endret av Pyro
Lenke til kommentar
Ganske morsomt å se hvor mange som faktisk etterlikner Mac. Men når det kommer til "mac vs pc"-diskusjoner, er de pc-fanatikere som fy!

Men siden dette er en desktop-tråd, må jeg nesten poste en ekte mac-desktop, siden dere andre bare etterlikner :p

Haha.. når ble RAM oversatt til "hukommelse". :lol:

Lenke til kommentar
Ganske morsomt å se hvor mange som faktisk etterlikner Mac. Men når det kommer til "mac vs pc"-diskusjoner, er de pc-fanatikere som fy!

Men siden dette er en desktop-tråd, må jeg nesten poste en ekte mac-desktop, siden dere andre bare etterlikner  :p

Haha.. når ble RAM oversatt til "hukommelse". :lol:

Den dagen apple fant ut at "hukommelse" er et vel så bra ord som "minne" ;)

 

Jan-Inge; hva i huleste bruker du 5 desktops til?

Lenke til kommentar

Det ligger en veldig fin guide for å bytte ut shell32.dll på PNGResource.com. Har brukt den selv. Veldig fin.

 

QUOTE (torsoli @ 27/10/2004 : 02:13)

Har gått litt lei jeg og. Men jeg følger da med innom her en gang i blant. 

 

Samme her. Trives med hvordan jeg har det nå og orker ikke noe mer dilldall enn det jeg postet i "August-desktopen".

 

 

 

EDIT: Leif. :\

EDIT: Rot.

 

Hva heter VS-en. Likte den

 

HetrTiXc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...