Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Kan noen forklare meg hvordan jeg skifter start meny bildet? og slike ting?

Fort og gæli:

Du patcher uxtheme.dll, laster ned en pen visual style, legger den i windows\resources\themes\, velger den på samme sted du velger bort teletubbie-XP.

(patch i vedlegg)

Hvor kan jeg laste ned pen virtual styles? Tenker på sånn som stopp til startmenyen og redigere den ellers...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan noen forklare meg hvordan jeg skifter start meny bildet? og slike ting?

Fort og gæli:

Du patcher uxtheme.dll, laster ned en pen visual style, legger den i windows\resources\themes\, velger den på samme sted du velger bort teletubbie-XP.

(patch i vedlegg)

Hvor kan jeg laste ned pen virtual styles? Tenker på sånn som stopp til startmenyen og redigere den ellers...

søk på google

Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg hvordan jeg skifter start meny bildet? og slike ting?

Fort og gæli:

Du patcher uxtheme.dll, laster ned en pen visual style, legger den i windows\resources\themes\, velger den på samme sted du velger bort teletubbie-XP.

(patch i vedlegg)

Hvor kan jeg laste ned pen virtual styles? Tenker på sånn som stopp til startmenyen og redigere den ellers...

Customize.org

Deviantart.com

Lenke til kommentar

Det gikk jo :D HAr du en guide til hvordan å forandre resten av startmenyen også? Og kan dette gjøres i samme explorer fil?

NÅ som jeg har laget min egen explorer fil... Kan jeg bare redigere det som skal redigeres i res hacker og så er jobben done?

Endret av Knudix
Lenke til kommentar

Er det bare meg eller har norsktv configen til Samurize sluttet å fungere ?

Funket fint helt til noen dager siden, nå står det bare "ingen programmer før i morgen"...

 

Kan nesten virke som om sol's tvguide har byttet om adresse eller no ?

 

Noen som har samme problemet ?

Jeg bare MÅ få denne geniale configen tilbake igjen, den er så utrolig digg å ha.

post-104-1098648825_thumb.jpg

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar
Er det bare meg eller har norsktv configen til Samurize sluttet å fungere ?

Funket fint helt til noen dager siden, nå står det bare "ingen programmer før i morgen"...

 

Kan nesten virke som om sol's tvguide har byttet om adresse eller no ?

 

Noen som har samme problemet ?

Jeg bare MÅ få denne geniale configen tilbake igjen, den er så utrolig digg å ha.

samme her

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller har norsktv configen til Samurize sluttet å fungere ?

Funket fint helt til noen dager siden, nå står det bare "ingen programmer før i morgen"...

 

Kan nesten virke som om sol's tvguide har byttet om adresse eller no ?

 

Noen som har samme problemet ?

Jeg bare MÅ få denne geniale configen tilbake igjen, den er så utrolig digg å ha.

Samme her og, sjekket Samurize forumene og fant ut at scriptet er oppdatert. Men det fungerte ikke med meg så jeg har kontaktet han som laget det. Forhåpentligvis så svarer han om ikke så altfor lenge :)

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...