Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
edit; du kan ikke si at det er stygt? se vedlagt fil. Liker spesiellt godt msn-progget :)

JEG syns hele MAC-greia ser ut som "fanzy'e" programmer fra tiden win 98 var hot. Men det er da bare meg.

Bertie: Vi har jo klart å holde det borte fra tråden i over 60 sider, så det er ikke rart at noen MAC-folk/tullinger kommer inn å lager kvalm.

Endret av Lautsprecher
Lenke til kommentar

Vel, den siden så litt lite "oppdatert" ut. Se for eksempel på linken under punkt 2 på denne siden. Der påstår de at india-servern til apple-sidene kjører på Red Hat Linux.

Gå inn på linken, og se at det nesten øverst står følgende;

http://www.apple.co.in was running Apache on MacOSX when last queried at 22-Oct-2004 15:14:29 GMT

Men det er en smakssak, spesiellt når mac-fanatikerne står på sitt, og pc-fanatikerne står på sitt.

 

edit; og dette var min siste post om mac i denne tråden.

Endret av jallakim
Lenke til kommentar
edit; du kan ikke si at det er stygt? se vedlagt fil. Liker spesiellt godt msn-progget :)

JEG syns hele MAC-greia ser ut som "fanzy'e" programmer fra tiden win 98 var hot. Men det er da bare meg.

Jeg er enig, men vi dropper den diskusjonen da. Om vi skal diskutere det blir som at republikanere og demokrater skal diskutere hvem som utfør president-jobben best (host*kerry*host) :)

Lenke til kommentar

Her er min desktop.

Brukte 2 dager på den.

Moddet noen av config'ene jeg fant på samurize.com og lagde min egen;) Bakgrunnen har jeg og laget selv...

Ble veldig fornøyd.

 

BTW. Tv scripten min ble litt ute av sync. Vet ikke helt hva som er gale...

post-104-1098997977_thumb.jpg

Endret av PoW
Lenke til kommentar
Tanke: Hvorfor er folk så glade i å bruke logoer/band/osv. som bakgrunn?

Jeg for min del har prøvd å finne en lignende bakgrunn uten windowslogoen, men i forhold til resten av fargene og skinsene så passer kombinasjonen bra.

 

Så liker jeg at ikke bakgrunnen er for "spjåkete" kan man si...

 

 

bertie

Endret av bertie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...