Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet dette er tatt opp før, men finner det ingen steder: Kan noen finne tvkoden for norge? Ville vært til stor hjelp, for jeg finner det ingen steder.

Mvh Sindre.

Skrevet

Problemet er løst, en venn hjalp meg. Men jeg mente en kode som du skriver inn i f.eks Samurize , akkurat som værkoder.

Mvh Sindre

Skrevet
matsemann1: finns nok ikke noe ferdig bruksanvisning på Deskmoding. Hele vitsen er jo å få noe ikke alle andre har.

5849988[/snapback]

Vel, jeg må jo lære det, og vil helst ikke rote rundt uten å vite hva jeg gjør, da PC-en fungerer perfekt nå (vet jo om systemgjenoppretting).

Poenget med en tutorial er jo å lære, man bruker jo egne bilder og slikt, så det blir ikke likt.

Skrevet (endret)
Vel, jeg må jo lære det, og vil helst ikke rote rundt uten å vite hva jeg gjør, da PC-en fungerer perfekt nå (vet jo om systemgjenoppretting).
Skjønner ikke hvor folk har dette fra. Er ikke akkurat "Rocket-Science" dette her. Endret av Tordenflesk
Skrevet

Torden, PCen kan fort "klikke" hvis man gjør ting ;)

Det er selverfart :blush:

Ikke sånn at den klikker fullstendig, men sånne små irriterende feil som at "Open" i Explorer ikke virker ordentlig :)

Skrevet
Torden, PCen kan fort "klikke" hvis man gjør ting ;)

Det er selverfart :blush:

Ikke sånn at den klikker fullstendig, men sånne små irriterende feil som at "Open" i Explorer ikke virker ordentlig :)

5850335[/snapback]

hohoho.....så sant så sant, jeg har formatert 6 ganger siden 1. jan :innocent:

CPU måleren/viseren har sluttet å virke og det samme har in og ut farta (internett)....det skjedde bar sånn plutselig

Skrevet

Torden, Som regel når jeg formaterer så er det enten fordi hele desktopen klikker, får bare opp bakgrunnsbildet :) Kan godt hende jeg bruker et litt ødelagt theme, men det merker jeg ikke noe til i vamlig bruk. Bruker Milk 1.5 ;)

Skrevet

det er fullt mulig å rasere pc'en når man driver med moding av desktop..la inn et mac-theme en gang og når jeg restarta pc'en for å ta det i bruk var det plutselig slettet en haug med systemfiler slik at jeg ikke fikk til å logge på. Heldigvis hadde jeg Bart PE(operativsystem som kjøres fra cd-rom) slik at jeg fikk redda alt jeg hadde av mp3, dokumenter, bilder osv. men kjipt var det likevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...