Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Middlesbrough [PL]

blured

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Merker det på Mourinho. Han er jo som en skygge av seg selv kontra for 10 år siden på pressekonferanser. Uttaler seg bare overdrevent nedtonet og "korrekt".

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Dommerstanden har vært dårlige i år, to elendige runder på rad for Mike Dean. Bra de er like elendige for alle

Skrevet

Ja. Merker det på Mourinho. Han er jo som en skygge av seg selv kontra for 10 år siden på pressekonferanser. Uttaler seg bare overdrevent nedtonet og "korrekt".

Savner det egentlig. Håper han er meget tydelig i dag
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Finnes jo ingen brukbare dommere i denne jævla ligaen.

Jo, det gjør det. De overskygges desverre av rælet.
Skrevet (endret)

Jeg ser det meste av kamper i PL og kan med hånden på hjertet, så objektivt som mulig, påstå at United har vært offer for flest feilaktige dommeravgjørelser denne sesongen. Det er nok tilfeldig, men det er helt ekstremt frustrerende å se på. 

Endret av Snikpellik
  • Liker 2
Skrevet

Jeg ser det meste av kamper i PL og kan med hånden på hjertet, så objektivt som mulig, påstå at United har vært offer for flest feilaktige dommeravgjørelser denne sesongen. Det er nok tilfeldig, men det er helt ekstremt frustrerende å se på.

Amen

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Hvem har tjent best på feilaktige dommeravgjørelser?
Skrevet

Bare karma at Zlatan blir feilaktig avblåst, så mye stygge ting han har gjort på banen som han ikke har blitt straffet for i tidligere kamper.

Pess mæ i øret
Skrevet

Jeg husker til og med de fleste også. Disse er helt klare. Røde kort, straffer og mål.

Britos på Martial 

Bravo på Rooney 

David Luiz på Fellaini

Ikke straffe Darmian

Ikke straffe Valencia

Ikke straffe Mata

Ikke straffe til Zlatan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...