Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil møte meg, men nekter å starte en skypesamtale


Anbefalte innlegg

Jeg kan også legge til at jeg kan nok vise fjeset mitt over internett før møte, men da blir det via et media hvor jeg vet det ikke er enkelt nok for alle å ta kopi/recording av ved å kjøre Fraps eller ta screenshot. Og da har man ikke mange alternativer igjen, hvor du ikke høres paranoid ut. Derfor er det mye enklere og bare avtale å møtes et offentlig sted hvis vedkommende forståelig nok vil det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var det en kollega gjorde på sukker.no. fant den fineste dama, sendte litt meldinger også bare spurte om de kunne møtes istedet for å dille på internett og se om de var noe. Og de ble samboere i flere år..

Fineste dama faktisk og hva har det med hvordan hun er som menneske? Det er helheta som teller og derfor ønsker man noen samtaler med mindre det kun er snakk om sex eller at det er en halvtimes innsats å prate over en kaffe.

 

Internett er kun en protokoll for overføring av data, kan til og med utføre telefonsamtaler. Det skader ikke å ta en samtale eller to før man møtes, desto mer hvis man skal dra langt for å møtes.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Jeg måtte skikkelig mase på ei dame i flere uker om å få bilde på en datingtjeneste, og da jeg endelig fikk det viste det seg at hun så ut som et troll. Nedtur!! Men det var jo en grunn til at hun ikke ville sende da, fordi hun var så stygg og utga seg for å være pen. Da jeg på en meget pen måte "dumpa" henne så sa hun "du er ikke noe glansbilde selv" selv om hun hadde kontaktet meg til å begynne med og hun sa jeg var så kjekk. :p

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Hey!

 

Har tatt det opp med han og han vrir seg unna, sier det er greit selv om han hater skype, så vrir han seg unna igjen. I tillegg blir han irritert når jeg spør, som om det ikke er innafor.

 

Bare det du skriver der, er nok til å se hva slags type du har med å gjøre... han blir irritert over noe så bagatelløst? Lykke til de neste 60 årene når dere/han møter på større utfordringer enn et slikt spørsmål.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg måtte skikkelig mase på ei dame i flere uker om å få bilde på en datingtjeneste, og da jeg endelig fikk det viste det seg at hun så ut som et troll. Nedtur!! Men det var jo en grunn til at hun ikke ville sende da, fordi hun var så stygg og utga seg for å være pen. Da jeg på en meget pen måte "dumpa" henne så sa hun "du er ikke noe glansbilde selv" selv om hun hadde kontaktet meg til å begynne med og hun sa jeg var så kjekk. :p

 

37249722.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes folk går for mye etter utseendet. Kjekke menn er kjekke, men mange av de pene damene er kun sminke og de har ikke engang en trent kropp. Dere burde vektlegge andre egenskaper som intellekt, sosial omgjengelighet, paktiske ferdigheter osv. Litt sminke skal man da få smurt på etter behov, evt få dempet belysninga.

 

Hvis dama ikke fremkaller brekninger eller medfører en trang til å forlate rommet så er hun fin nok.

 

Det hjelper ikke at dama er fin å se på hvis hun ikke duger til å koke graut. Mangt et troll av ei kjerring, god graut koke kan.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Synes folk går for mye etter utseendet. Kjekke menn er kjekke, men mange av de pene damene er kun sminke og de har ikke engang en trent kropp. Dere burde vektlegge andre egenskaper som intellekt, sosial omgjengelighet, paktiske ferdigheter osv. Litt sminke skal man da få smurt på etter behov, evt få dempet belysninga.

 

Hvis dama ikke fremkaller brekninger eller medfører en trang til å forlate rommet så er hun fin nok.

 

Det hjelper ikke at dama er fin å se på hvis hun ikke duger til å koke graut. Mangt et troll av ei kjerring, god graut koke kan.

 

Fordi jeg blir ikke kåt av at dama har mange venner eller kan snekre litt.

 

At din personlige smak favner bredere enn andres gjør ikke deg moralsk overlegen - det gjør deg bare mindre kresen.

 

Det hjelper ikke at dama kan koke graut hvis jeg ikke vil ha sex med henne. Mora mi kan koke graut ho også, men jeg er lite interessert i å bo sammen med henne.

 

Anonymous poster hash: c7ec9...c78

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes folk går for mye etter utseendet. Kjekke menn er kjekke, men mange av de pene damene er kun sminke og de har ikke engang en trent kropp. Dere burde vektlegge andre egenskaper som intellekt, sosial omgjengelighet, paktiske ferdigheter osv. Litt sminke skal man da få smurt på etter behov, evt få dempet belysninga.

 

Hvis dama ikke fremkaller brekninger eller medfører en trang til å forlate rommet så er hun fin nok.

 

Det hjelper ikke at dama er fin å se på hvis hun ikke duger til å koke graut. Mangt et troll av ei kjerring, god graut koke kan.

Det du vil ha er din mor, ikke en kjæreste

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg savner den bildeløse tida fra IRC. Man chattet, ringtes, utvekslet bilder på mail og møttes. I dag hvor det første man ser er bildet og ikke intellektet slik som før så prater man ikke, ringer ikke og møtes ikke fordi man ender opp med å bla gjennom bilder.

Absolutt, er vel ca 2-3 år siden nå, men hadde en slik hendelse! Dette skjedde utrolig nok på Kickasstorrentz ircen, chattet med hun flere uker, merkelig nok var ikke nasjonalitet noe tema..hun var magisk vis norsk etter noen måneder så vi delte nummer/snapchat å ble enda bedre kjent, dessverre ble det aldri noe treff da jeg ikke hadde baller nok/lang avstand, svært lite kontakt 2016. skulle ønske jeg gjorde mer ut av det når vi var på toppunktet. 

Anonymous poster hash: b8efa...639

Anonymous poster hash: b8efa...639

 

Anonymous poster hash: b8efa...639

Lenke til kommentar

 

 

 

Fordi jeg blir ikke kåt av at dama har mange venner eller kan snekre litt.

 

At din personlige smak favner bredere enn andres gjør ikke deg moralsk overlegen - det gjør deg bare mindre kresen.

 

Det hjelper ikke at dama kan koke graut hvis jeg ikke vil ha sex med henne. Mora mi kan koke graut ho også, men jeg er lite interessert i å bo sammen med henne.

 

Anonymous poster hash: c7ec9...c78

 

Det hjelper ikke om gutter vil ha sex med ei jente om hun ikke har en bra personlighet også.  :huh: Det er forskjell på forholds-materiale og sex-materiale.

 

Kanskje du kun går etter utseendet, men jeg har inntrykk av at gutter flest mener utseendet blir bedre om personligheten er bra.

Endret av Kablam
Lenke til kommentar

Det hjelper ikke om gutter vil ha sex med ei jente om hun ikke har en bra personlighet også.  :huh: Det er forskjell på forholds-materiale og sex-materiale.

Kanskje du kun går etter utseendet, men jeg har inntrykk av at gutter flest mener utseendet blir bedre om personligheten er bra.

 

 

Jeg sier ikke at utseendet er alt som betyr noe.

 

Det jeg sier er at hvis utseende ikke betyr noe, så er det mora si eller ei venninne en vil ha - ikke en kjæreste.

 

Anonymous poster hash: c7ec9...c78

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg sier ikke at utseendet er alt som betyr noe.

 

Det jeg sier er at hvis utseende ikke betyr noe, så er det mora si eller ei venninne en vil ha - ikke en kjæreste.

 

Anonymous poster hash: c7ec9...c78

 

 

Stemmer. Utseendet er viktig. Hvis forholdet er seriøst må man jo også tenke på hvordan eventuelle barn vil se ut.  :xmas:

 

Anonymous poster hash: 0e04e...70b

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...