Gå til innhold

Kan dere anbefale proteinpulver til meg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er et av to, en trollekonto eller en idiot uten evne til å ta inn informasjon.
Du svarer som en IDIOT, når du får svar så overser du svaret og fortsetter å spørre om det samme for å forvente å få et svar som for deg er et rett svar.

Sååååå... Jeg heller mot det første, trollekonto... Well played tho...

 

Om du mot formodning ikke er det så.... :lol: Lykke til i livet, vet at det er mange jobber du kan ta hvor det ikke kreves kompetanse annet enn evnen til å møte opp... :lol:

Endret av Dufen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du er et av to, en trollekonto eller en idiot uten evne til å ta inn informasjon.

Du svarer som en IDIOT, når du får svar så overser du svaret og fortsetter å spørre om det samme for å forvente å få et svar som for deg er et rett svar.

Sååååå... Jeg heller mot det første, trollekonto... Well played tho...

 

Om du mot formodning ikke er det så.... :lol: Lykke til i livet, vet at det er mange jobber du kan ta hvor det ikke kreves kompetanse annet enn evnen til å møte opp... :lol:

Hvorfor skal jeg trolle?

 

Jeg spør HVORFOR dere sier at å bare spise kylling, brokkoli og brun ris ikke funker. Pga jeg ikke får i meg fett? Til det skal jeg bruke udos choice.

 

Er det du som er han fyren som bruker spesielproteinpulver? lol

Endret av Kim1111
Lenke til kommentar

Man trenger en del forskjellige mineraler og vitaminer for å fungere optimalt og alt man trenger finnes ikke i de tre, du må spise litt andre ting også. Men for all del det er bare å prøve, du dauer ikke av et monotont kosthold der du ikke får i deg alt. Det er folk som bare spiser kneip med syltetøy, ikke det at de er altfor sunne...

Lenke til kommentar

Man trenger en del forskjellige mineraler og vitaminer for å fungere optimalt og alt man trenger finnes ikke i de tre, du må spise litt andre ting også. Men for all del det er bare å prøve, du dauer ikke av et monotont kosthold der du ikke får i deg alt. Det er folk som bare spiser kneip med syltetøy, ikke det at de er altfor sunne...

Ja jeg vet jo det. Men da bruker man lengre tid på resultatene.

 

Og jeg trenger ikke så mye av alle næringsstoffer, har nok fett som det er. Om det er noen næringsstoffer jeg mangler så skal jeg ta tran og diverse supplementer.

Lenke til kommentar

Klisjeer fra 80-tallet 

Steriotypisk osv. 

 

Folk som prepper samme maten hele uka og putter det i bokser gjør dette for å ha kontroll på kcal ol. 

Det er også bare i en kort bulkeperiode, ikke noe de spiser hele året. 

 

Brokkis pga lite kcal og smaker godt, brun ris pga de trur det er så mye bedre og kylling pga de liker det. 

Lenke til kommentar

Klisjeer fra 80-tallet

Steriotypisk osv.

 

Folk som prepper samme maten hele uka og putter det i bokser gjør dette for å ha kontroll på kcal ol.

Det er også bare i en kort bulkeperiode, ikke noe de spiser hele året.

 

Brokkis pga lite kcal og smaker godt, brun ris pga de trur det er så mye bedre og kylling pga de liker det.

Og dette er ikke bra? Okei,

Lenke til kommentar

 

Doffen sikter til hvorfor i all verden du spør samme spørsmål flere ganger, til tross for at dette har blitt besvart.

Han gjør det samme i alle tråder han er. Jeg har lært at jeg ikke skal prøve å hjelpe han med noe. Det ender bare i en endeløs loop og hodepine.

 

Så sant så sant...Er glad jeg forstod dette for et par måneder siden.

TS er forøvrig igang med nok en tråd om det samme emnet, startet opp idag.

 

Synes riktignok det er artig å lese disse trådene, og flirer litt av de som fortsetter å prøve å hjelpe :rofl:

 

Les og nyt her.

Lenke til kommentar

Jo , men ha i biff og hvit ris og paprika, så er resultatet det samme, det er tilfeldig, men blitt stereotypisk, derfor ofte omtalt. 

Låste kostholdsplaner er veldig 2003 , den eneste måten de klarer å få i seg rett kcal er å planlegge alt på forhånd og låse seg til ett ark. 

Det lyser lite kunnskap og kanskje latskap av å følge noe slikt. 

Lenke til kommentar

Jo , men ha i biff og hvit ris og paprika, så er resultatet det samme, det er tilfeldig, men blitt stereotypisk, derfor ofte omtalt.

Låste kostholdsplaner er veldig 2003 , den eneste måten de klarer å få i seg rett kcal er å planlegge alt på forhånd og låse seg til ett ark.

Det lyser lite kunnskap og kanskje latskap av å følge noe slikt.

Hvordan kan hvit ris og paprika ha samme effekt som brun ris og brokkoli? Hvit ris er jo feks langt ifra like sunt som brun ris.

Lenke til kommentar

 

Jo , men ha i biff og hvit ris og paprika, så er resultatet det samme, det er tilfeldig, men blitt stereotypisk, derfor ofte omtalt.

Låste kostholdsplaner er veldig 2003 , den eneste måten de klarer å få i seg rett kcal er å planlegge alt på forhånd og låse seg til ett ark.

Det lyser lite kunnskap og kanskje latskap av å følge noe slikt.

Hvordan kan hvit ris og paprika ha samme effekt som brun ris og brokkoli? Hvit ris er jo feks langt ifra like sunt som brun ris.

 

For SATAN I HELVETE DA!!! :lol:

 

Du spør om noe, men kontrer med at du allerede vet svaret selv??? :lol: :lol: :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...