Gå til innhold

Kan dere anbefale proteinpulver til meg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det jo bevist at det er trolling, så jeg sletter denne tråden fra feeden

Beviser at jeg troller? Hva snakker du om?

 

Jeg vet ikke helt hva du er, men det gir ikke mening å spørre om det samme om og om igjen uansett hva du får til svar. Ikke vet jeg, men det blir noe ala;

 

 

Hei, kan jeg? --> Ja

Hei, kan jeg? --> Nei

Hei, funker ditten? --> Ja

Hei, funker datten? --> Nei

 

Hei, kan jeg? --> Ja

Hei, kan jeg? --> Nei

Hei, funker ditten? --> Ja

Hei, funker datten? --> Nei

 

Hei, kan jeg? --> Ja

Hei, kan jeg? --> Nei

Hei, funker ditten? --> Ja

Hei, funker datten? --> Nei

 

Hei, kan jeg? --> Ja

Hei, kan jeg? --> Nei

Hei, funker ditten? --> Ja

Hei, funker datten? --> Nei

 

Hei, kan jeg? --> Ja

Hei, kan jeg? --> Nei

Hei, funker ditten? --> Ja

Hei, funker datten? --> Nei

 

Hei, kan jeg? --> Ja

Hei, kan jeg? --> Nei

Hei, funker ditten? --> Ja

Hei, funker datten? --> Nei

 

Hei, kan jeg? --> Ja

Hei, kan jeg? --> Nei

Hei, funker ditten? --> Ja

Hei, funker datten? --> Nei

Hei, kan jeg? --> Ja

Hei, kan jeg? --> Nei

Hei, funker ditten? --> Ja

Hei, funker datten? --> Nei

Hei, kan jeg? --> Ja

Hei, kan jeg? --> Nei

Hei, funker ditten? --> Ja

Hei, funker datten? --> Nei

Hei, kan jeg? --> Ja

Hei, kan jeg? --> Nei

Hei, funker ditten? --> Ja

Hei, funker datten? --> Nei

Hei, kan jeg? --> Ja

Hei, kan jeg? --> Nei

Hei, funker ditten? --> Ja

Hei, funker datten? --> Nei

 

Hei, kan jeg? --> Ja

Hei, kan jeg? --> Nei

Hei, funker ditten? --> Ja

Hei, funker datten? --> Nei

Hei, kan jeg? --> Ja

Hei, kan jeg? --> Nei

Hei, funker ditten? --> Ja

Hei, funker datten? --> Nei

Hei, kan jeg? --> Ja

Hei, kan jeg? --> Nei

Hei, funker ditten? --> Ja

Hei, funker datten? --> Nei

Hei, kan jeg? --> Ja

Hei, kan jeg? --> Nei

Hei, funker ditten? --> Ja

Hei, funker datten? --> Nei

Hei, kan jeg? --> Ja

Hei, kan jeg? --> Nei

Hei, funker ditten? --> Ja

Hei, funker datten? --> Nei

Hei, kan jeg? --> Ja

Hei, kan jeg? --> Nei

Hei, funker ditten? --> Ja

Hei, funker datten? --> Nei

Hei, kan jeg? --> Ja

Hei, kan jeg? --> Nei

Hei, funker ditten? --> Ja

Hei, funker datten? --> Nei

 

 

Lenke til kommentar

Så dere er ikke enige her?

 

 

Hvordan får jeg vekk magen min?

 

Setter opp en bra diett til deg som vil svi av litt baon:

 

Måltid 1 : Kylling, brun ris, brokkoli og to shaker med BCAA

 

Måltid 2 : Kylling, brun ris, brokkoli

 

Måltid 3 : Kylling, brun ris, brokkoli

 

Før trening: BCAA-pulver. Trener du uten å ta dette tilskuddet mister du muskelmasse noe som er unødvendig. Tar du det holder du på all massen uansett kaloriunderskuddets størrelse.

 

Etter trening: Whey proteinshake og banan, MÅ inntas innen 30 minutt etter gjennomført treningsøkt, dette er det anabole vinduet, og for å sikre at treningsøkten din var konstruktiv og fører til muskelvekst eller at kroppen holder på muskelmassen i forb. med fettforbrenning MÅ du få i deg dette innen det er gått 30 minutt.

 

Måltid 4: Kylling, brun ris, brokkoli (Må inntas innen en time etter trening)

 

Måltid 5: Kylling, brokkoli (IKKE innta karbs etter klokken 19:00 om kvelden, det lagres automatisk som fett)

 

Måltid 6: Kylling, brokkoli

 

Før leggetid: Kasein proteinshake. MEGET viktig at det er kasein, proteinfabrikken har feks noe som heter "Night charge" dette er LANGSOMME proteiner som sikrer at de tas opp gjennom natta, da blir du aldri katabol. Ikke ta Whey før leggetid da denne tas opp som fett.

 

Sørg for at kyllingen, risen og brokkolien blir en mengde tilpasset ditt kcalbehov...12-1500 feks ?? Hvis du trener hardt..Det er umulig å få vekk fett uten å spise disse tre tingene, kylling, brun ris, og brokkoli har egenskaper INGEN annen mat har, det er også viktig at hvert fat har en liten mengde kylling og brun ris, og en ENORM mengde brokkoli pr posjon, 500g.

 

Det er veldig viktig at du mealprepper dette hver søndag, og lagrer hele ukas rasjoner i tupperwarebokser. Hvis du går hjemme og ikke jobber/går skole må du likevel gjøre dette. Mealprep har ekstremt fettforbrennende og muskelbyggende egenskaper.

 

Du skal vekk med valkene, ergo har du ingen nytte av knebøy, markløft osv, du må bare erstatte den delen av det programmet du har med mer volum på overkropp. Benk, bicepscurl, franskpress og MYE situps. Situps fjerner magefettet.

 

Dessuten bør du løpe gerilja kardio og 4x4 intervall. Helst en av hver hver dag, disse to formene for HIIT punktforbrenner fett på magen.

Lenke til kommentar

Hvis du trener hardt..Det er umulig å få vekk fett uten å spise disse tre tingene, kylling, brun ris, og brokkoli

 

Det er veldig viktig at du mealprepper dette hver søndag, og lagrer hele ukas rasjoner i tupperwarebokser. Hvis du går hjemme og ikke jobber/går skole må du likevel gjøre dette. Mealprep har ekstremt fettforbrennende og muskelbyggende egenskaper.

 

Det gir absolutt ingen mening overhode. Det er 100% mulig å få vekk fett uten å engang se på kylling, brun ris og brokkoli. Det har ingenting å si om du lager porsjonene ferdig for hele uka eller om du lager ferskt hver dag. Eller har tupperware spesielle egenskaper?

 

Det er mange idioter som tror at det de selv har gjort er eneste måten å oppnå resultatene på. Blir det samme som å si at man ikke kommer seg frem til togstasjonen hvis man går, man må løpe ellers så havner man på den lokale REMA 1000 butikken...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

TLDR

 

Skal du miste fett, så må du spise mindre kalorier enn kroppen trenger, slik at den blir nødt til å brenne fett for å få energi. Vil du bygge muskler er du nødt til å spise mer enegi (kcal) enn kroppen trenger slik at den har overskudd til å ''mate'' muskelcellene med næring og bygge de større. 

Du kan altså ikke brenne fett og bygge muskler samtidig, en ting om gangen, og du er nødt til å spise mye for å bygge muskler. 

 

Kylling og brokkoli er ingen mirakelmat, mye annet som er like bra. All annen ris en brun ris lagres ikke bare som fett. Kroppen trenger masse karbohydrater om du vil bygge muskler og det er like viktig som proteiner. Så lenge du ikke lever på loff, pasta o.l så skal du ikke bekymre deg så mye om karbohydrater.

 

Påpeker igjen, utsagnet om at karbohydrater lagres automatisk som fett. Helt latterlig! Karbohydrater er like viktig som proteiner for å bygge muskler, det er næring for musklene. Og du skal spise karbohydrater etter kl 19 00, kroppen bygger muskler og slipper ut veksthormoner når du sover. Sover du på tom mage og ikke vil spise karbohydrater etter kl 19, har ikke kroppen energi og næring å føre til musklene. 

 

Du virker naiv og dum, vet ikke om du troller. Ikke spør om hjelp om du skal kverrulere og nekte alt vi sier.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

 

Ja whey spiker, så går det rett ned igjen.

Man trenger aminosyrene når kroppen skal bygge dette nye kjøttet de neste 48 timene også.

Derav anbefalte jeg ett produkt med begge deler.

 

Men ja, man kan drikke melk og spise slik at man får i seg kasein.

Egentlig trenger man ikke tilskuddet i det hele tatt, men det er for å lette kosten.

 

Mer at det er konsentrat-produkter du anbefaler.

Det betyr at råvaren er laget for å være stivelse og bindemiddel i matindustrien og ikke som kosttilskudd, det betyr at prosessen ikke har hatt krav om maks-temp og at selve aminosyreprofilen kan være skadet sammen med lavere proteininnhold i råvaren, mer laktose i produkter ol.

 

I proteinverden får man det man betaler for, det er også bare 1% av produktene som har etikett med det faktiske produktet på boksene, dvs etter smak ol er tilsatt.

 

Dvs det man leser bak er råvarens informasjon, som reflekteres i tester hvor det stort sett ligger på 60% protein selv om bøttene er merket høyere.

Men er proteinpulver farlig på noe måte? Har en mor som sier at jeg ikke får lov til å bruke dette pulveret.

 

Hvis mora di sier at du ikke får lov, og du er under 18 noe jeg antar ut ifra hvordan du skriver, så bruker du ikke pulver. Enkelt og greit.

 

Har du tenkt å starte bråk ved å ta dette pulveret uansett? Ungdommer ass...

 

Men det finnes ingen måte å stoppe deg på, du har fått det for deg å bruke dette pulveret og du tror du vet best. Du kommer til å gjøre det uansett. Men vit at det ikke fungerer. Det er bare bortkastede penger. Spis mat og ikke avfallet av osteproduksjon!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...