Gå til innhold

Komplett.no skuffer meg etter blackfriday


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg bestilte 3 enkle komponenter kl 00:18 fredag 25.11.2016 (Blackfriday)

 

Blandt disse komponentene var det er kabinett, skjermkort og en 120mm vifte.

 

Nu som jeg sitter å skriver tråden så har fortsatt ikke Komplett.no startet behandlingen av ordrene. Sist den var oppdatert var når ordren kom inn 00:18.

 

En så stor nettbutikk som Komplett.no burde kunne levere en bedre service, leveranse/levering. Blir meget skuffet over en nettbutikk som jeg har brukt siden 2007. Hvis man tar kontakt med kundeservice får man standard svaret som de har sendt de siste dagene.

 

Blir ekstra skuffet / oppgitt når ordrer som er bestilt etter meg, (Flere dager etter) er behandlet og sendt. Dette er meget frustrerende.

 

Jeg brukte konkurrenten Netonnet.no søndagskveld (Kjøpte en CPU vifte) hvor ordren var behandlet og sendt ila tirsdag. 

 

Er meget usikkert om Komplett.no blir min framtidige leveranse av datadeler. 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte fra komplett rundt 14:00 på fredag og hentet pakken i MyPack butikken i går (Oslo). Dette var pakke nr. 4 i hus fra BlackFriday shoppingen. Først ute var Duracell.no som leverte mandag med DHL. Bad.no kom i dag som nr. 5, men kunne ha vært nr. 2. Siden dassen skulle kjøres hjem var det litt kabal som måtte legges for å være hjemme og ta i mot.

Endret av Illus
Lenke til kommentar

Pakken er sendt 02.12.2016 kl 0800

 

Det som bekymre meg litt angående kundeservicen til Komplett er at den har blitt vesentlig forandret.

 

Før følte man at man ble behandlet med respekt og at vi kundene kom først og at klagen ble tatt hånd om. 

 

Per dags dato får jeg følelsen at Komplett.no "driter" i kundene sine som klager pga det finnes flere der ute. Føler at klagen ikke blir behandlet på en tilstrekkelig måte. 

 

Alt for stort fokus på penger og mindre fokus på kundebehandling. De er svært hjelpsom når det er snakk om hjelp med å plassere en ordre men etter den er lagt inn så er man litt likegyldig.

Komplett må huske hvor pengene i syvende og sist kommer ifra.

Endret av Nians
Lenke til kommentar

Pakken er sendt 02.12.2016 kl 0800

 

Det som bekymre meg litt angående kundeservicen til Komplett er at den har blitt vesentlig forandret.

 

Før følte man at man ble behandlet med respekt og at vi kundene kom først og at klagen ble tatt hånd om. 

 

Per dags dato får jeg følelsen at Komplett.no "driter" i kundene sine som klager pga det finnes flere der ute. Føler at klagen ikke blir behandlet på en tilstrekkelig måte. 

 

Alt for stort fokus på penger og mindre fokus på kundebehandling. De er svært hjelpsom når det er snakk om hjelp med å plassere en ordre men etter den er lagt inn så er man litt likegyldig.

Komplett må huske hvor pengene i syvende og sist kommer ifra.

 

Tror ikke du forstår hvordan det fungerer, komplett er IKKE en person, det er snakk om ett team på flere (100?) personer, alle har dårlige og gode dager. Desverre så jobber enkelte som kundebehandlere og en dårlig dag kan gå ut over services som ytes. Men jeg personelig har aldri hatt noen dårlige opplevelser med kundeservicen dems. So far so good.

 

Du kan ha flaks og få en omgjengelig og hyggelig ansatt, eller mindre flaks og få en ny e.l.

Endret av Noxz
Lenke til kommentar

 

Pakken er sendt 02.12.2016 kl 0800

 

Det som bekymre meg litt angående kundeservicen til Komplett er at den har blitt vesentlig forandret.

 

Før følte man at man ble behandlet med respekt og at vi kundene kom først og at klagen ble tatt hånd om. 

 

Per dags dato får jeg følelsen at Komplett.no "driter" i kundene sine som klager pga det finnes flere der ute. Føler at klagen ikke blir behandlet på en tilstrekkelig måte. 

 

Alt for stort fokus på penger og mindre fokus på kundebehandling. De er svært hjelpsom når det er snakk om hjelp med å plassere en ordre men etter den er lagt inn så er man litt likegyldig.

Komplett må huske hvor pengene i syvende og sist kommer ifra.

 

Tror ikke du forstår hvordan det fungerer, komplett er IKKE en person, det er snakk om ett team på flere (100?) personer, alle har dårlige og gode dager. Desverre så jobber enkelte som kundebehandlere og en dårlig dag kan gå ut over services som ytes. Men jeg personelig har aldri hatt noen dårlige opplevelser med kundeservicen dems. So far so good.

 

Du kan ha flaks og få en omgjengelig og hyggelig ansatt, eller mindre flaks og få en ny e.l.

 

Selvfølgelig er det flere personer. Her er snakk om at fokusområdet deres har forandret seg. Dette mener jeg personlig. Om du har et positiv innblikk av kundeservicen så er det supert det :). Jeg lufter bare mine tanker og reaksjoner. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...