Gå til innhold

Venter du fortsatt på Black Friday-bestillingen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg la inn min bestilling hos Komplett rundt 01:30, natt til fredag. Fikk den i går. (PostNord)

 

Senere samme dag, rundt klokken 13:00-14:00 la jeg inn en bestilling hos CDON, fremdeles ikke kommet fram. Ligger i Oslo med status "under transport til terminal".. forventet levering 06.12, javel... benytter Bring hest for å levere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Forventet levering er sjelden korrekt

Lang leveringstid er mest for å sikre seg mot sinte kunder, som blir fornøyde kunder når pakken kommer flere dager før antatt tidspunkt

Endret av Dubious
Skrevet

Lurer på hvilken rekkefølge komplett behandlet ordrene i. Jeg og 3 venner la inn ordre på helt ulike tidspunkter. 5-6 timers mellomrom. Min venn fikk den på Tirsdag, jeg fikk idag og han som la inn ordren 11 timer før sistemann er ikke behandlet enda. Alt er på lager.

Skrevet

Venter fortsatt på ordren fra Komplett...

Bestilt 25/11/2016 00:10 Ordre sist oppdatert 25/11/2016 00:10

Står fortsatt som åpen, og at det er reservert på lager.

Trodde de som ble bestilt først gikk først ut...

Skrevet

Jeg er vanligvis ganske forståelsesfull og bryr meg ikke om en pakke kommer et par dager før eller senere, men denne gangen kjenner jeg at jeg blir irritert.

 

Ikke bare har det gått en uke siden bestillingen uten at det har skjedd noe, men "Forventet levering" har vært på "Om 1 dag" hele denne perioden. De har heller ikke funnet det nødvendig å informere kundene sine om de store forsinkelsene, men velger i stedet å late som ingenting og håpe det beste. Å ha forsinkelser er en ting, men man kan i det minste forklare/unnskylde seg slik at folk vet hvorfor de ikke får pakkene sine.

 

På facebook har de flere ganger sagt at de regner med å få ut alle BF-ordrene "i løpet av dagen" i tillegg til de vanlige standardsvarene. Dette sa de tre dager på rad, og nå leser jeg på Tek at de regner med at det tar enda "et par dager", noe som får meg til å mistenke at de bevisst lyver folk i trynet for å roe dem ned.

 

At de i tillegg prioriterer ordre som har kommet inn etter Black Friday (de som ikke kan avspises med "grunnet stor pågang etc etc.") har fått begeret til å renne over for min del.

  • Liker 2
Skrevet

Bestilt fra Både Komplett, Netonnet og Dustin. Fått alt for 1-2 dager siden bortsettfra komplett. Har prøvd å kontakte dem, men får ikke noe annet enn standardiserte svar. Noe som jeg synes er dårlig, er ikke første gang jeg har dårlig erfaring med kundeservicen til komplett...

Skrevet

Jeg bestilte skjerm hos Komplett 00:05 torsdag, den ble levert Mandag. Klager ikke på det.

 

Mens 2 kamerater bestilte på fredag, en fikkvaren i dag, han andre er ordren ikke sendt enda.

Skrevet

Bestilte på Fredag, men var vel og merke ikke noe blackfriday tilbud, bare en iphone 7.

Fikk sporingsnummer i går (torsdag) og ikke noe sporing enda på posten.no

Så en uke for min del før det skjedde noe.

Skrevet

Pakke en av flere fra CDON fikk jeg på tirsdag, så ikke dårlig leveringstid det når det er såpass mye pågang :)

 

Jeg venter fremdeles på min. Sist innom Jönköping i går.

Skrevet

Fikk også standardiserte svar ifra komplett, om syns d er for dårlig at de ikke sender ut en beklagelse til de som er berørt. Jeg for min del fikk nokk av servicen så jeg avbestille å bestilte en annen plass.

Skrevet

Kjøpte noe på Multicom på fredagen, de har ikke rørt ordren enda, men det er jo fremdeles raskt for å være multicom, så må vel kanskje vente 3-4 uker til før jeg kan begynne å klage litt?

Skrevet

Bestilte noe ifra komplett rett over midnatt til black friday, for å se om varen kom på salg eller ikke. Noe den ikke gjorde så bestilte likevell. Dette var den 25. De har ennå ikke greid å sende varen (1 des). Dette er for dårlig..

 

Jeg fikk ssd i går, bestilte 25.

Skrevet

Var en av dem som gikk amok på black friday med mange bestillinger. Med komplett har jeg fått levert ca halvparten. Sonos sub er restet til 15., men playbar er på lager. Fikk beskjed at dersom jeg ønsker playbar må jeg slette den fra bestilling (mister rabatt) - og bestille den på nytt, så er jo ikke så lysten på det. Det virker som de fleste sliter med denne type problemstilling.

 

Den største fadesen rundt black friday går definitivt til Hifi-klubben og deres nyskapende kø-system :)

Mange prøver å skape inntrykk av eksklusitivitet eller knapphet, men å skape kø-system i nettbutikk håper jeg ingen andre tar etter. Spesielt ettersom konkurrentene tilbyr identiske produkter til samme pris. Hifi-klubben hevder at dette var ment for at serveren ikke skulle bukke under. Mon tro. Syns det skjedde litt for tidlig på kvelden til at det virker sannsynlig.

Skrevet

Lefdal skulle levere tv'en min 7/12. Men så ble den forsinket og kommer ikke før 20/12. Kanskje jeg skal be dem om å pakke den inn i julepapir som kompensasjon? :p

Vær forsiktig med hva du ber om. Er mye asberger i den bedriften, så om du ber om gavepapir så kan det hende du ikke får pakken før over nyttår... :p

×
×
  • Opprett ny...