Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutta, vil dere gifte dere? Hvorfor/hvorfor ikke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig synes du det. Du har jo nylig fridd selv. Det kalles psykologisk forpliktelse.

Ærlig talt altså. Som jeg skrev tidligere, så var det ikke viktig for meg, men det var viktig for henne. Jeg ser virkelig ikke problemet med å gi henne det hun ønsker seg når det ikke er en "big deal" som dere selv påpeker. Ikke trenger det ligge noe religiøst i det heller.

Og skulle drite i det bare fordi "meg, meg og meg" er så egoistisk som du kan få det. Har du ikke tenkt å bytte partner, så hva i all videste verden er PROBLEMET med å være gift?

 

Men det å ofre litt selv for andre er visst psykologisk forpliktelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og skulle drite i det bare fordi "meg, meg og meg" er så egoistisk som du kan få det.

Var det ikke egentlig "meg, meg, meg"-argumentet du selv falt for da du ga henne det hun ville ha?

Har du ikke tenkt å bytte partner, så hva i all videste verden er PROBLEMET med å være gift?

Om man ikke har tenkt å bytte partner, hva er da vitsen med å være gift?

 

Du er kanskje overrasket over spørsmålet, men kan du egentlig svare på det uten å referere til hennes "meg, meg, meg"-argumetnasjon?

 

 

:)

Lenke til kommentar

Fra min side, har jeg ingen grunn for å gifte meg, bortsett fra at man får litt skatte lette og andre "goder". Jeg har ingen sterke behov for å gifte meg. Men jeg skal absolutt bli smigret vis noen ønsker å gifte seg med meg. Det å si at du vil dele resten av livet sitt med en person er faktisk et ganske... hmm... Godt tegn på at noen liker noen. Dog, jeg føler ikke at det å dra opp giftemål er mitt beste sjekke triks for å vise at jeg bryr meg. Men jeg skjønner hvordan det er deres måte å vise at de bryr seg. ^^

For enkelte er det ingen bedre måte å vise hvor mye man liker den andre personen enn å gifte seg. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...