Gå til innhold

Black Friday har allerede begynt – følg med på vår oversikt hele uken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Også skal man vel ikke glemme at vi har hatt nedgangstider, så hvor finner folk pengene hen, kredittkort?

Vi jobber :)

 

 

Ok, selvfølgelig er det noen som fremdeles har jobb. Men, det er sikkert en og annen ingeniør og annet som NAVer. Da får man visst kun en prosentandel av hva man før tjente, og når man har vært ledig lenge nok, så må NAV-konsulten gjøre noen sprell, eller så havner de på sosialen, for man kan ikke være arbeidsledig mer enn en i en begrenset periode.

Lenke til kommentar

 

Fælt så kritiske folk er til å bli slengt gode tilbud etter seg, da. :p

 

For meg personlig bruker jeg slike dager til å storhandle.

Det er stort sett utgående modeller som selges og ikke så billig heller, og folk fyller opp med varer de egentlig ikke trenger.

 

Det finnes unntak, men det beste er å styre unna.

 

hæ?

KS7005, KS8005, KS9005 og 9505. Nye OLED's, nye vaskemaskiner, 30% på støvsugere, alle modeller, PS4, iPad air 2. Huawei P9, Fidelio X2, 20% på lydplanker.

 

-20% på vaskemaskiner, tørketrømler

-50% på alle kjeller, og annet kjøkkenutstyr

Dette er HELE sotrimentet.

 

jeg kunne skrevet 400 ting til. Er dette gamle modeller for deg?

Endret av henrikrox
  • Liker 2
Lenke til kommentar

jeg kunne skrevet 400 ting til. Er dette gamle modeller for deg?

Den opprinnelige ideen bak black friday var å kvitte seg med utgående varesortiment for og få plass til nyheter, eventuell slippe å bruke tid på og bytte ut sesongvarer, og med gode reduksjoner på prisene "50 til 90% avslag". I dag har det blitt utvannet i alle bauger og kanter.

Endret av Nautica
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, mange på luksusfellen lever jo med et forbruk som er ganske utsvevende. At kontoen har røde tall setter ingen stopp på moroa. Luksusfellen får meg til å føle meg ansvarlig og oppegående, mer enn rik og velstående.

 

"Velstående og rik" var forsøk på humor fra min side. Dog ikke verdens beste tydeligvis:)

 

Poenget var vel snarere på linje 4.

Lenke til kommentar

Alle disse butikkene har jo "tilbud" hver eneste uke. Jeg har problemer med å se forskjell på det som kommer i postkassen hver uke, og det som skjer denne uken. Man skal ha flaks hvis man finner akkurat det man er på utkikk etter, til en lavere pris enn når det er på "tilbud" til vanlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Alle disse butikkene har jo "tilbud" hver eneste uke. Jeg har problemer med å se forskjell på det som kommer i postkassen hver uke, og det som skjer denne uken. Man skal ha flaks hvis man finner akkurat det man er på utkikk etter, til en lavere pris enn når det er på "tilbud" til vanlig.

 

Anbeflaer philips Fidelio X2 som er på ~51% salg på lefdal og elkjøp noen dager :)

 

Dette er godt eksempel på et veldig godt tilbud. Jeg kjøpte mine til 1495,-, noe jeg syntes var en fantastisk god pris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er rikdom? Å spinke og spare på en masse penger man aldri får brukt, eller å leve og nyte et innholdsrikt liv?

Man sparer for å investere slik at man ikke trenger å jobbe. Med høyt forbruk ender man opp med å jobbe og slite resten av livet for å få økonomien til å gå rundt.

 

Lavt forbruk betyr at man bruker mindre en man får inn, ikke at man har et dårlig liv eller går glipp av noe.

 

Han som drikker étt glass på byen har det artigere og får mer ut av kvelden enn han som bruker 3k i baren. Man kan få fult utbytte av noe selv om man ikke kaster rundt seg med hver ei krone.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

 

Alle disse butikkene har jo "tilbud" hver eneste uke. Jeg har problemer med å se forskjell på det som kommer i postkassen hver uke, og det som skjer denne uken. Man skal ha flaks hvis man finner akkurat det man er på utkikk etter, til en lavere pris enn når det er på "tilbud" til vanlig.

 

Anbeflaer philips Fidelio X2 som er på ~51% salg på lefdal og elkjøp noen dager :)

 

Dette er godt eksempel på et veldig godt tilbud. Jeg kjøpte mine til 1495,-, noe jeg syntes var en fantastisk god pris.

 

 

Sikkert et godt tilbud det ja, men nå har jeg langt flere hodetelefoner enn jeg klarer å bruke. De som tilfeldigvis trengte det akkurat nå er i den kategorien med folk som har flaks nok til å trenge akkurat det som faktisk er å få kjøpt til en faktisk god pris.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...