Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

 

Sånn som jeg ble forsøkt vervet fremstilte han seg som en som skulle begynne å tjene penger på at andre jobbet for seg.

Han la det frem sånn: 95 % av verdens befolkning lever av å jobbe for andre og skape penger for dem.

5 % lever av at folk jobber under seg og skaper pengene deres slik.

Umiddelbart tenkte jeg på T5PC, hehe.

Det jeg tenkte på, på disse møtene, får folk noen opplæring i hvordan de skal verve videre, eller går det på hver enkelt deltaker/investor?

Får de fremlagt noen strategier som de skal benytte for dette?

Hæhæhæ... De 5% er de såkalte vinnerne

De som garantert vil oppleve suksess og stor rikdom ene og alene for at de våger.

 

Strategier? Tja... Du har jo Eminem, Eric Worre på Spotify og memes? I tillegg så kjøres det ofte ukentlige møter, og det vi har sett her er at de har prøvd å gå etter ungdommer på studielån, for å få de til å droppe ut og heller investere.

Mao kvalitet...

 

Jeg synes det er rart at myndighetene sover såpass bak rattet her :p At de kan komme unna så lenge uten at hverken enten forbrukertilsynet eller økokrim stopper noe. 

 

Hvis noen som har satt seg inn i dette og vil lage en utfyllende beskrivelse av opplegget og hvordan de lurer folk så kan man kontakte: 

 

[email protected]

 

https://www.nrk.no/03030/

 

https://www.okokrim.no/kontakt.411473.no.html

 

 

https://www.forbrukertilsynet.no/om-forbrukerombudet/kontakt-oss

Endret av PgUp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Desperasjonen setter inn :D Nå blir det vel å skylde på markedsførerene når de ikke får penger som lovet fordi de ikke jobbet "hardt nok".

 

lyoness1.jpg lyoness2.jpg

Tenk hvor mye penger de på toppen tjener hvis de får alle til å følge denne superplanen med 30 møter nedover linjen ☺️

De på topp må jo le hele veien til banken når de får alle sauene til å gjøre jobben for de... ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Desperasjonen setter inn :D Nå blir det vel å skylde på markedsførerene når de ikke får penger som lovet fordi de ikke jobbet "hardt nok".

 

lyoness1.jpg lyoness2.jpg

Tenk hvor mye penger de på toppen tjener hvis de får alle til å følge denne superplanen med 30 møter nedover linjen ☺

De på topp må jo le hele veien til banken når de får alle sauene til å gjøre jobben for de...

 

Ikke bare det, la sauene betale for å jobbe for å kunne jobbe for de  :confused:

Endret av PgUp
Lenke til kommentar

 

Desperasjonen setter inn :D Nå blir det vel å skylde på markedsførerene når de ikke får penger som lovet fordi de ikke jobbet "hardt nok".

 

lyoness1.jpg lyoness2.jpg

Tenk hvor mye penger de på toppen tjener hvis de får alle til å følge denne superplanen med 30 møter nedover linjen ☺️

De på topp må jo le hele veien til banken når de får alle sauene til å gjøre jobben for de... ?

snskk om 1 million euro på level 7 10 millioner euro på level 8 tror jeg..level 8.1 veit jeg ikke men level 8.2 er der 150 millioner kr i bonus ..terje Duesund er på level 8.1 ..han drømmer om 8.2 og driter i hvordan komme dit ..over lik uten blunke..det skal være 140 stk på level 7 og oppover..kun de som nyter godt av prosjekt X ..kun 2 på level 8.2 etter mine kilder og det er 2 italienere ..så folkens kjøp skyer og støtt Duesund..Trolig er da Mario Kapun på level 8.3 ..Han er ifølge Duesund våres øverste ..han brukte de ordene Endret av Petter100
Lenke til kommentar

 

 

Desperasjonen setter inn :D Nå blir det vel å skylde på markedsførerene når de ikke får penger som lovet fordi de ikke jobbet "hardt nok".

 

lyoness1.jpg lyoness2.jpg

Tenk hvor mye penger de på toppen tjener hvis de får alle til å følge denne superplanen med 30 møter nedover linjen ☺

De på topp må jo le hele veien til banken når de får alle sauene til å gjøre jobben for de...

snskk om 1 million euro på level 7 10 millioner kr på level 8 tror jeg..level 8.1 veit jeg ikke men level 8.2 er der 150 millioner kr i bonus ..terje Duesund er på level 8.1 ..han drømmer om 8.2 og driter i hvordan komme dit ..over lik uten blunke..

 

Fremdeles 156 butikker å sende eposter til! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...