Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Fikk svar fra en bedrift og de var heller ikke klar over at de samarbeidet med lyoness / cashback. Ta gjerne litt tid til å sende noen eposter til de største nettbutikkene og informer dem om samarbeidet. Det er gøy å gjøre en god gjerning :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har en annen bedrift gikk meg beskjed om at samarbeidet er avsluttet på bakgrunn av at jeg informerte de, de var ikke klar over cashback samarbeidet. De ga meg gratis frakt på neste handel som takk. 

 

De brukte denne som begrunnelse: https://lottstift.no/nb/om-oss/aktuelt/varsel-om-vedtak-sendt-til-lyoness/

 

Lurt å bare be de underske saken selv og være høflig med de. 

 

Bare å sende eposter! Mange nok å sende til. 

Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060

Men i alle dager, hva er det dere har gjort? ? Dette engasjementet er langt forbi det jeg noengang skulle ha trodd ?✌ Rett og slett fantastisk ?

 

Forbrukermakt er alle privates virkemiddel. Jeg har selv spurt bedrifter om hva dette er for noe og som nevnt over her så trenger en ikke være organisert, og i alle fall ikke utidig.

Mange bedrifter vet rett og slett ikke om at de er med.

Myworld/Lyoness er store på å skryte på seg såkalte partnere uten at dette er tilfelle.

Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060

Ser også at Lyoness norge har lagt ned Facebook siden sin.

Den er nok borte fordi de har reorganisert. Cashback er fortsatt ett felles marked men de har skilt ut den delen av Lyoness som vi kjenner den her til myworld.

Lyoness består med Lyconet som før.

Tanken er nok at de skal stå som to virksomheter med ulike eiere.

 

Jeg gjør meg mine tanker om hvorfor, men jeg er ikke så sikker på at det var det smarteste trekket.

Lenke til kommentar

Hva er det de egentlig har skilt ut, ser jo ut til at de har endret navn på foretaket?

Hvorfor endrer de ikke bare navn på facebook siden?

 

Klassisk trekk for å kutte forbindelsen til et merkenavn som har fått et meget frynsete rykte?

Endret av NoTrace
Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060

Den største endringen er i eierstrukturen.

Aksjene i Lyoness Norge (alle cashback medlemmer) er "solgt" til myworld. Kontoret på Lysaker opprettholdes men da som myworld Norway.

Lyconet delen (markedsførerne) tilhører fortsatt Lyoness.

Endret av bruker-457060
Lenke til kommentar

 

"Hei.
 
Det er opp til hver enkel å handle der de ønsker.  Ja, vi er med i cashback World som det heter, og det kommer vi til å fortsette med.
 
Det er ingen fare verken å handle eller bli med som partner bedrift. Selskapet er inne i 47 land og over 1200 butikker i Norge. Og vi har bare knall gode resultater av å bli med her.
 
Har en fortsatt god dag."
 
Svar fra handlehuset.no. Dette er ikke bra nok spør du meg. Send gjerne en epost til de for å forklare hvor de tar feil. 

 

 

Så ikke ut som en spesielt stor nevneverdig partner basert på nettsiden. Dette er noe som drives av ca én person.

Søkte opp telefonnummeret på handlehuset.no under "kontakt oss" på 1881. Ser at 90% av innleggene på veggen til denne personen er fra Cashback World sin facebookside.

Endret av Edgelord
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

"Hei.
 
Det er opp til hver enkel å handle der de ønsker.  Ja, vi er med i cashback World som det heter, og det kommer vi til å fortsette med.
 
Det er ingen fare verken å handle eller bli med som partner bedrift. Selskapet er inne i 47 land og over 1200 butikker i Norge. Og vi har bare knall gode resultater av å bli med her.
 
Har en fortsatt god dag."
 
Svar fra handlehuset.no. Dette er ikke bra nok spør du meg. Send gjerne en epost til de for å forklare hvor de tar feil. 

 

 

Så ikke ut som en spesielt stor nevneverdig partner basert på nettsiden. Dette er noe som drives av ca én person.

Søkte opp telefonnummeret på handlehuset.no under "kontakt oss" på 1881. Ser at denne personen deler mange innlegg fra Cashback World sin facebook-side.

 

Takk for research. Virker ikke som det er noe særlig vits i å forsøke å overbevise de nei. Personen  har vel kjøpt seg inn i Cashback world og blitt hjernevasket allerede dessverre. 

Lenke til kommentar

Hva med butikkene MEXX, Sizters og Conzept i Trondheim? Er de reelle partnere? Disse var jo alle frontet på den betalte annonsen som var i Dagens Næringsliv.

Dette er enkeltbutikker drevet av en som er inne i Lyoness. Ikke noe vits å bruke tid på.

Det morsomme er at reklamen han er i sier jo at butikkene gjør det så himla bra etter at de ble medlem, men tallene bak ikke akkurat er imponerende.. en av de tre bedriftene går litt i pluss!

Lenke til kommentar

 

"Hei.

Det er opp til hver enkel å handle der de ønsker. Ja, vi er med i cashback World som det heter, og det kommer vi til å fortsette med.

Det er ingen fare verken å handle eller bli med som partner bedrift. Selskapet er inne i 47 land og over 1200 butikker i Norge. Og vi har bare knall gode resultater av å bli med her.

Har en fortsatt god dag."

Svar fra handlehuset.no. Dette er ikke bra nok spør du meg. Send gjerne en epost til de for å forklare hvor de tar feil.

 

Så ikke ut som en spesielt stor nevneverdig partner basert på nettsiden. Dette er noe som drives av ca én person.

Søkte opp telefonnummeret på handlehuset.no under "kontakt oss" på 1881. Ser at 90% av innleggene på veggen til denne personen er fra Cashback World sin facebookside.

mange av butikkene drives av msrkedsførere
Lenke til kommentar

 

 

"Hei.

 

Det er opp til hver enkel å handle der de ønsker. Ja, vi er med i cashback World som det heter, og det kommer vi til å fortsette med.

 

Det er ingen fare verken å handle eller bli med som partner bedrift. Selskapet er inne i 47 land og over 1200 butikker i Norge. Og vi har bare knall gode resultater av å bli med her.

 

Har en fortsatt god dag."

 

Svar fra handlehuset.no. Dette er ikke bra nok spør du meg. Send gjerne en epost til de for å forklare hvor de tar feil.

Så ikke ut som en spesielt stor nevneverdig partner basert på nettsiden. Dette er noe som drives av ca én person.

Søkte opp telefonnummeret på handlehuset.no under "kontakt oss" på 1881. Ser at 90% av innleggene på veggen til denne personen er fra Cashback World sin facebookside.

mange av butikkene drives av msrkedsførere

 

 Tror nok dette er noe som ofte går igjen ja. 10% av brutto inntekt på "reklame" virker ikke særlig bra for en bedrift.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...