Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

 

Desperasjonen setter inn :D Nå blir det vel å skylde på markedsførerene når de ikke får penger som lovet fordi de ikke jobbet "hardt nok".

 

attachicon.giflyoness1.jpgattachicon.giflyoness2.jpg

Likevel så er noe av lokkematen at dette er "passiv inntekt". Men man må jobbe hardt samtidig? Hva
man blir maset på noe helt jevli og man må jobbe som faen ..hele dritten er basert på verve masse nye markedsførere og selge skyer ..og står du ikke på blir du trakassert Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går frem over 116 nettbutikker igjen i cashback world :thumbup:

Holy shit :O Startet med over 180 og nå er det bare 115 igjen!! Helt utrolig!

 

Kontakt lotteritilsynet hvis dere har noe info som kan være relevant, de er ute etter tips ;)

 

Har forvunnet en 60-70 butikker bare på en uke :O Fortsatt 115 eposter igjen å sende!

 

Kan også anbefale at folk kontakter lokalbedrifter i nærområdet sitt. Selv om disse sikkert er mer bevisst på samarbeidet, kan det være de ikke har fått med seg at lotteritilsynet undersøker de og kanskje de vil hjelpe med å tipse lotteritilsynet. 

Endret av PgUp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

 

Synes godt vi kunne fått litt mer inside-info av dere som er medlemmer... Facebook-poster og slikt.. :)

Hvorfor det?

 

 

 

Fordi det er interessant å følge med på hva som skjer i disse dager.. Og så er det jo sikkert noe informasjon som kan være interessant å videresende til Lotteritilsynet o.l... 

Lenke til kommentar

 

 

Synes godt vi kunne fått litt mer inside-info av dere som er medlemmer... Facebook-poster og slikt.. :)

 

Hvorfor det?

 

 

Fordi det er interessant å følge med på hva som skjer i disse dager.. Og så er det jo sikkert noe informasjon som kan være interessant å videresende til Lotteritilsynet o.l...

My bad! Misforstod det du skrev!

Ja, hadde vært interessant med litt inside information! Men man burde være forsiktig med å navngi folk, selv om de er svindlere!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

 

 

 

Synes godt vi kunne fått litt mer inside-info av dere som er medlemmer... Facebook-poster og slikt.. :)

Hvorfor det?

 

 

Fordi det er interessant å følge med på hva som skjer i disse dager.. Og så er det jo sikkert noe informasjon som kan være interessant å videresende til Lotteritilsynet o.l...

My bad! Misforstod det du skrev!

Ja, hadde vært interessant med litt inside information! Men man burde være forsiktig med å navngi folk, selv om de er svindlere!

 

 

Er egentlig ikke interessert i navn; men bare hva som er "ståa".. Er de i full panikk eller har de stålkontroll på jussen og forventer at alt vil løse seg.. Sladdede poster funker fjell det :)

Lenke til kommentar

Det jeg har hørt er at lotteritilsynet vil stenge ned vervedelen i lyoness, skysalg etc. Selv etter svaret fra lyoness. Men at cashback world vil fortsette, da de har gjort endringer her med at du ikke lenger har folk under deg? Altså at man ikke lenger tjener på venners handel. Om dette stemmer eller ikke, vet jeg ikke. Vi må vel bare vente å se. Vet ikke hvor lang tid det tar før lotteritilsynet kommer med en konklusjon

Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060

Stålkontroll er ikke ett ord jeg vil bruke om denne gjengen.

De har ikke posisjoner i virksomheten i egenskap av erfaring og kompetanse, men ut fra hvor mye de har betalt. Det er sjeldent ett godt utgangspunkt.

Lenke til kommentar

Det jeg har hørt er at lotteritilsynet vil stenge ned vervedelen i lyoness, skysalg etc. Selv etter svaret fra lyoness. Men at cashback world vil fortsette, da de har gjort endringer her med at du ikke lenger har folk under deg? Altså at man ikke lenger tjener på venners handel. Om dette stemmer eller ikke, vet jeg ikke. Vi må vel bare vente å se. Vet ikke hvor lang tid det tar før lotteritilsynet kommer med en konklusjon

At noen vil støtte et såpass rottent selskap er vanskelig å forstå :p Pyramidespillet er hele grunnen til at de har vokst seg så store. Finnes andre, bedre, mer seriøse fordelsprogrammer der ute. 

Lenke til kommentar

Vist dette skjer, blir de akkurat som før. Hvordan skal lotteritilsynet kontrollere driften. Dei har allerede byttet navn til Myword og da kommer de til å fortsette i samme stil.

 

Det jeg har hørt er at lotteritilsynet vil stenge ned vervedelen i lyoness, skysalg etc. Selv etter svaret fra lyoness. Men at cashback world vil fortsette, da de har gjort endringer her med at du ikke lenger har folk under deg? Altså at man ikke lenger tjener på venners handel. Om dette stemmer eller ikke, vet jeg ikke. Vi må vel bare vente å se. Vet ikke hvor lang tid det tar før lotteritilsynet kommer med en konklusjon

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vist dette skjer, blir de akkurat som før. Hvordan skal lotteritilsynet kontrollere driften. Dei har allerede byttet navn til Myword og da kommer de til å fortsette i samme stil.

 

Det jeg har hørt er at lotteritilsynet vil stenge ned vervedelen i lyoness, skysalg etc. Selv etter svaret fra lyoness. Men at cashback world vil fortsette, da de har gjort endringer her med at du ikke lenger har folk under deg? Altså at man ikke lenger tjener på venners handel. Om dette stemmer eller ikke, vet jeg ikke. Vi må vel bare vente å se. Vet ikke hvor lang tid det tar før lotteritilsynet kommer med en konklusjon

 

Informer lotteritilsynet om dette.

Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060

Det jeg har hørt er at lotteritilsynet vil stenge ned vervedelen i lyoness, skysalg etc. Selv etter svaret fra lyoness. Men at cashback world vil fortsette, da de har gjort endringer her med at du ikke lenger har folk under deg? Altså at man ikke lenger tjener på venners handel. Om dette stemmer eller ikke, vet jeg ikke. Vi må vel bare vente å se. Vet ikke hvor lang tid det tar før lotteritilsynet kommer med en konklusjon

Du får ikke lenger vennebonus om du ikke betaler.

Betaler du så er alt som før.

Det holder ikke å være gratismedlem.

Så det blir egentlig helt omvendt problemstilling.

 

Så kort oppsummert så må alle bare fortsette å betale.

Og de som har blitt med til nå bør over på den samme løsningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...