Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se på dette. Dette er hva Trump-supporterne må bruke tiden sin på. I stedet for å faktisk diskutere deres store leders ord og handlinger, diskuterer de tallet fire. Selv om han også sa det... Herrejemini.

 

Punkt 1, undetegnede er ikke spesielt Trump supporter. Har jeg noensinne gitt direkte støtte til Trump, evt. til hans politikk? Ikke i stor grad. Men jeg skjønner jo tegninga / konklusjonen: Så lenge man ikke bruker enhver post på å rakke ned Trump, så er man per definisjon Trump supporter. Logic 101.

 

Punkt 2, om du skal sitere fra en tweet for så å spørre om det var dette som faktisk ble sagt, så kan det være en fordel å sitere det som faktisk ble sagt i den aktuelle tweeten - ikke legg til ting som ikke ble sagt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Slutt å gjøre deg til. Å krangle på ett ord er fortsatt bak mål, nå vi alle veit hva det handler om.

 

Vi vet alle hva den HANDLER om, men det er noe annet enn hva som faktisk ble skrevet i tweeten.

 

Uten å nevne navn, så foreslo The Donald at "progressive demokratiske kongresskvinner" som opprinnelig kommer fra land hvor styresmaktene/regjeringen er fullstendig og total katastrofe og hvor korrupsjonen rår, om å dra tilbake å fikse det, for deretter å komme tilbake til the U, S and A for å vise hvordan det skal gjøres.

 

Var det dette som stod i tweeten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Punkt 2, om du skal sitere fra en tweet for så å spørre om det var dette som faktisk ble sagt, så kan det være en fordel å sitere det som faktisk ble sagt i den aktuelle tweeten - ikke legg til ting som ikke ble sagt.

 

 

Jeg har ikke lagt til et eneste ord. Jeg har sitert direkte fra Trump. Jeg forstår at jeg må ta deg med til skolebenken, så følg med.

 

Det er fire progressive kongresskvinner med innvandrerbakgrunn.

 

Trump snakker om "progressive congresswomen". Women betyr at det er flertall. Flertall betyr at det er flere enn én. Henger du med så langt?

 

Det betyr at Trump per definisjon må snakke om flere av kvinnene. Vet du hva som beviser dette? Når han følger opp med å skrive "the four congresswomen" i neste tweet. Four er fire, men på engelsk. Derav tallet fire.

 

Si gjerne fra om det er noe du fortsatt ikke forstår.

Endret av CommanderKeen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke lagt til et eneste ord. Jeg har sitert direkte fra Trump. Jeg forstår at jeg må ta deg med til skolebenken, så følg med.

 

Det er fire progressive kongresskvinner med innvandrerbakgrunn.

 

Trump snakker om "progressive congresswomen". Women betyr at det er flertall. Flertall betyr at det er flere enn én. Henger du med så langt?

 

Det betyr at Trump per definisjon må snakke om flere av kvinnene. Vet du hva som beviser dette? Når han følger opp med å skrive "the four congresswomen". Four er fire, men på engelsk. Derav tallet fire.

 

Si gjerne fra om det er noe du fortsatt ikke forstår.

 

Er disse selverklærte progressive eller per definisjon? Er det andre i kongressen som oppfatter seg selv om progressiv eller proto-proggresive?

 

Four var ikke en del av den opprinnelige tweeten, det er du vel enig i?

 

Uten å nevne navn, så foreslo The Donald at "progressive demokratiske kongresskvinner" som opprinnelig kommer fra land hvor styresmaktene/regjeringen er fullstendig og total katastrofe, hvor korrupsjonen rår, om å dra tilbake å fikse det, for deretter å komme tilbake til the U, S and A for å vise hvordan det skal gjøres.

 

Vil du si dette er en nogenlunde bokstavlig oversettelse av tweeten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi vet alle hva den HANDLER om, men det er noe annet enn hva som faktisk ble skrevet i tweeten.

hvorfor fortsetter du å kverulere? Diskuter saken, ikke ordleggingen. Som sagt, slutt å gjøre deg til. Herrejemini.

Uten å nevne navn, så foreslo The Donald at "progressive demokratiske kongresskvinner" som opprinnelig kommer fra land hvor styresmaktene/regjeringen er fullstendig og total katastrofe og hvor korrupsjonen rår, om å dra tilbake å fikse det, for deretter å komme tilbake til the U, S and A for å vise hvordan det skal gjøres.

 

Var det dette som stod i tweeten?

Se over. Slutt å kverulere på ord og begynn å diskutere sak. Nå oppfører du deg totalt useriøst.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

hvorfor fortsetter du å kverulere? Diskuter saken, ikke ordleggingen. Som sagt, slutt å gjøre deg til. Herrejemini.

Se over. Slutt å kverulere på ord og begynn å diskutere sak. Nå oppfører du deg totalt useriøst.

 

Det er forskjell på hvordan man forstår noe og hva man faktisk sier.

Ja det er kanskje useriøst, men det er alikevel et faktum.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er akkurat det samme vi ser med omdefinering av ord og begreper. Det fasinerende er at det bare setter enda mer fokus på hva Donald sier og gjør - og ikke på en positiv måte.

Ironisk nok er disse dumme og rasistiske ytringer som tiltrekker mange Trump støttere fordi ingen andre politikere tør å si noe lignende. Disse mener de kan stole på Trump mer enn typiske politikere som sjelden sier hva de tenker på. De mener også at han jobber hardt å gjøre hva han løftet før valget

 

Dette klarer ingen andre politiker å gjøre. Vi får se hvis Trump er den nye modellen eller om det er bare Trump som klarer slike politikk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...