Gå til innhold

Reaksjonstråd - Presidentvalget i USA 2016 (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trump har vunnet Florida. Clinton sitter nå med telefonrøret i hånden og funderer på hva hun skal si til Trump. En ny tid er på trappene, gutter. En ny tid. Folkestyret er tilbake i Amerika. Folkebevegelser verden over vil bli inspirert og reise seg imot det etablerte politiske system. Vi hadde den arabiske våren, nå får Vesten sin egen oppvåkning.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Trump vinner på tross av politisk ledelse i partiet på skammelig vis har motarbeidet ham. Dette er ikke først og fremst en politisk seier, men en folkeseier. Det folket som har stemt frem sin kandidat, mens partiets politikere skammelig har stemt på motkandidaten. Skammelig også å se skuffelsen ligge tykt utenpå journalister, de som skulle rapportere nøytralt. Så avslørende, så skammelig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-406935

Jeg har akkurat hatt Trump på telefon. Han er en god venn av meg. Vi skal hjelpe Norge å fikse forholdet til Russland, sier han. Den sittende administrasjonens aggresjonslinje skal øyeblikkelig bli brakt til opphør. Forholdet til Norges nabostater skal baseres på business, ikke på politikk.

 

Ja, han er på litt av en runde nå. Har fått telefon jeg også, der han sa at han skulle gjøre meg "great again". Tenk på det, lille Jacob!

 

MAGA!

 

Trump/Pence 2016

Endret av Bruker-406935
Lenke til kommentar

Valgskred tviler jeg på. Men at det skulle gå slik som det går nå tror jeg vil være et bevis på at man ikke bør stole på polls.

Har aldri stolt på polls. Var med i en poll av SSB men da jeg sa hva jeg skulle stemme på så bare lo han som ringte. Tviler på at han førte meg inn i statistikken sin for det passet nok ikke inn i hans virkelighetsbilde. (Jeg sa jeg skulle stemme FRP). Jeg nektet å være med i en statistikk av SSB etter det.

Endret av Mr.Duklain
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Trump har mange venner i Norge, tydeligvis. :) Stikk i strid med medias rapportering, som vanlig. "It's a rigged system", det er sikkert. Men engelsken din er kanskje ikke så god? Han sa nok at han skulle legge til rette for at du skulle kunne vokse og bli "great". Feminismen trykker deg nede, lille Jacob. Nå kommer en ny tid for deg. En ny tid for oss alle.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...