Gå til innhold

Reaksjonstråd - Presidentvalget i USA 2016 (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

 

Valgskred tviler jeg på. Men at det skulle gå slik som det går nå tror jeg vil være et bevis på at man ikke bør stole på polls.

Har aldri stolt på polls. Var med i en poll av SSB men da jeg sa hva jeg skulle stemme på så bare lo han som ringte. Tviler på at han førte meg inn i statistikken sin for det passet nok ikke inn i hans virkelighetsbilde. (Jeg sa jeg skulle stemme FRP). Jeg nekter å være med i en statistikk av SSB etter det.

 

Ja, SSB ringte meg en gang og sa det bare tok 2 min å være med på en undersøkelse. Svarte på spørsmål i 12 min...

Endret av Allostasis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Valgskred tviler jeg på. Men at det skulle gå slik som det går nå tror jeg vil være et bevis på at man ikke bør stole på polls.

Har aldri stolt på polls. Var med i en poll av SSB men da jeg sa hva jeg skulle stemme på så bare lo han som ringte. Tviler på at han førte meg inn i statistikken sin for det passet nok ikke inn i hans virkelighetsbilde. (Jeg sa jeg skulle stemme FRP). Jeg nekter å være med i en statistikk av SSB etter det.

 

Ja, SSB ringte meg en gang og sa det bare tok 2 min å være med på en undersøkelse. Snakkte med kvinnfolket i 12 min...

 

gjorde hun også narr av svarene dine? eller prøvde å få deg til å skifte mening?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-406935

Trump har mange venner i Norge, tydeligvis. :) Stikk i strid med medias rapportering, som vanlig. "It's a rigged system", det er sikkert. Men engelsken din er kanskje ikke så god? Han sa nok at han skulle legge til rette for at du skulle kunne vokse og bli "great". Feminismen trykker deg nede, lille Jacob. Nå kommer en ny tid for deg. En ny tid for oss alle.

 

Du vet, Trump er alles venn, det er kun media som prøver å ødelegge våre vennskap.

 

Helt sant, helt sant. Kan ikke så godt engelsk, likevel ville han legge til rette for meg. Tenk på det, lille Jacob kan bli "great", akkurat som USA under Trump. Under Clinton hadde nok alt gått motsatt vei.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-406935

jacob, hvem er du? Kjenner deg ikke igjen.

 

Jeg bare spøker. Clinton ligger fremdeles ann til å vinne, men det blir jevnt.

Endret av Bruker-406935
Lenke til kommentar

 

 

 

Valgskred tviler jeg på. Men at det skulle gå slik som det går nå tror jeg vil være et bevis på at man ikke bør stole på polls.

Har aldri stolt på polls. Var med i en poll av SSB men da jeg sa hva jeg skulle stemme på så bare lo han som ringte. Tviler på at han førte meg inn i statistikken sin for det passet nok ikke inn i hans virkelighetsbilde. (Jeg sa jeg skulle stemme FRP). Jeg nekter å være med i en statistikk av SSB etter det.

 

Ja, SSB ringte meg en gang og sa det bare tok 2 min å være med på en undersøkelse. Snakkte med kvinnfolket i 12 min...

 

gjorde hun også narr av svarene dine? eller prøvde å få deg til å skifte mening?

 

Neida, det var en saklig telefonsamtale om hvilke bank og baktjenester jeg bruker.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Valgskred tviler jeg på. Men at det skulle gå slik som det går nå tror jeg vil være et bevis på at man ikke bør stole på polls.

Har aldri stolt på polls. Var med i en poll av SSB men da jeg sa hva jeg skulle stemme på så bare lo han som ringte. Tviler på at han førte meg inn i statistikken sin for det passet nok ikke inn i hans virkelighetsbilde. (Jeg sa jeg skulle stemme FRP). Jeg nekter å være med i en statistikk av SSB etter det.

 

Ja, SSB ringte meg en gang og sa det bare tok 2 min å være med på en undersøkelse. Snakkte med kvinnfolket i 12 min...

 

gjorde hun også narr av svarene dine? eller prøvde å få deg til å skifte mening?

 

Neida, det var en saklig telefonsamtale om hvilke bank og baktjenester jeg bruker.

 

Det er bra, hun skrev nok ned det motsatte av det du sa.

SSB minner meg om dette:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...