Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva syntes folk om denne lydplanken vs den som kommer på Expert imorgen?

 

https://www.dustinhome.no/product/5010824398/sb-26

jbl planken all the way

 

harman/kardon eier JBL forøvrig. Det er samme merke hvis det makes sense. Men JBL har etterhvert blitt mer "premium".

 

jbl planken har også vunnet veldig mange tester. Og spiller dypere, klarere og høyere enn den H/K planken.

Endret av henrikrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Men altså, 4TB lagring på NAS...

 

http://www.lefdal.com/product/data/harddisk-ssd-og-nettverksharddisk-nas/SGPRCLDB8TB/seagate-personal-cloud-dual-bay-8-tb-nas

 

Er det virkelig sikrere mot tap av data?

 

Hvis du setter det opp til raid 1 så er det sikkert, men da er det bare 4tb.

 

Ja, det var det da. Dette er jo Seagate, så jeg tviler veldig på om jeg tør å satse på å bruke den til viktige data.

 

For en tullete kommentar!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva syntes folk om denne lydplanken vs den som kommer på Expert imorgen?

 

https://www.dustinhome.no/product/5010824398/sb-26

 

Det er en veldig bra lydplanke.. vurderte den eller den som er hakket over, men så fikk jeg den som expert skal ha til 1990.- på komplett så endte opp med å kjøpe den.. så sjekk komplett først når de slipper.. for jeg kjøpte min i mai eller juni meget billig der så ikke utenkelig at det kommer nytt tilbud på den LG'en der. 

Lenke til kommentar

Det er en veldig bra lydplanke.. vurderte den eller den som er hakket over, men så fikk jeg den som expert skal ha til 1990.- på komplett så endte opp med å kjøpe den.. så sjekk komplett først når de slipper.. for jeg kjøpte min i mai eller juni meget billig der så ikke utenkelig at det kommer nytt tilbud på den LG'en der. 

LG?

Lenke til kommentar

 

Det er en veldig bra lydplanke.. vurderte den eller den som er hakket over, men så fikk jeg den som expert skal ha til 1990.- på komplett så endte opp med å kjøpe den.. så sjekk komplett først når de slipper.. for jeg kjøpte min i mai eller juni meget billig der så ikke utenkelig at det kommer nytt tilbud på den LG'en der. 

LG?

 

 

Er det ikke LG de skulle ha på tilbud på expert i morgen? Har nemlig svart på det tidligere i tråden, men er gjerne et annet tilbud :)

Lenke til kommentar

 

Det er en veldig bra lydplanke.. vurderte den eller den som er hakket over, men så fikk jeg den som expert skal ha til 1990.- på komplett så endte opp med å kjøpe den.. så sjekk komplett først når de slipper.. for jeg kjøpte min i mai eller juni meget billig der så ikke utenkelig at det kommer nytt tilbud på den LG'en der. 

LG?

 

LG LAS550H
Lenke til kommentar

 

 

Det er en veldig bra lydplanke.. vurderte den eller den som er hakket over, men så fikk jeg den som expert skal ha til 1990.- på komplett så endte opp med å kjøpe den.. så sjekk komplett først når de slipper.. for jeg kjøpte min i mai eller juni meget billig der så ikke utenkelig at det kommer nytt tilbud på den LG'en der. 

LG?

 

LG LAS550H

 

 

Stemmer.. den jeg har, men vent på komplett som sagt.. betalte 1990 for den tidligere i år. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...