Gå til innhold

Kamptråd - Swansea vs Manchester United

blured

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig ikke overrasket. Dette er Mourinho sin måte å sette folk på plass etter Fener-kampen.

Elendig XI, men jeg liker det. Baller.

Hvis vi vinner er det genialt. Men vinner vi med den parodien der på et fotballag?

Skrevet (endret)

Og der var den søndagen ødelagt. Takk mourinho....

helt sinnsykt at en såkalt "god" manager lar håret starte 80% av kampene, men fryser ut en klassespiller som schweinsteiger.

Endret av Tåkefyrste
Skrevet

Egentlig ikke overrasket. Dette er Mourinho sin måte å sette folk på plass etter Fener-kampen.

Elendig XI, men jeg liker det. Baller.

Hvis vi vinner er det genialt. Men vinner vi med den parodien der på et fotballag?

Dette er åpenbart et signal Mourinho prøver å sende spillerne. Han VET at dette objektivt ikke er vårt beste lag, men han mener kanskje at dette er de som er villig til å "blø" når de som er på banen VET at de egentlig ikke er foretrukne. Kan fort se for meg at Fellaini og Jones kommer til å ha en kjempekamp i dag.

Og gjør de det så har Mourinho fått akkurat den effekten han ønsker; en gjeng som forventer å starte til å svette litt.

Skrevet

Greia med å fryse ut Mkhitarian? Må være rareste startoppstillinga siden vi slo Arsenal 2-0 i FA-cupen i 2011 med 7 forsvarspillere i startoppstillingen. Drittlei av at Miki og Martial aldri får spille, vi må snart finne vår beste 11-er, og det er ingen tvil om at de to hører hjemme der!

Skrevet

Gleder meg til det nydelige spillet som oppstår når vi endelig starter Fellaini, Rooney, Jones, Young og Rojo samtidig.

HAhahaha, årets beste sarkasme :D

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Rooney og Zlatan på topp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...